• وبلاگ : پايگاه خبري جنگ احزاب
  • يادداشت : هتك حرمت شب عاشورا توسط فتنهگران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوست 
    خاتمي يک سياستمدار ورشکسته دورو و رياکار است.
    + شمس 

    حق داري اينارو بگي.اگه نميگفتي سايت تو هم جزو ميليون ها سايت فيلتري ديگه بود.اما به چه قيمتي؟؟؟ دروغ؟؟؟ اي بدبخت

    + م.ق 
    در رابطه با پست قبلي شما من، منطق را بار ها خوانده ام، اما بي منطق تر و سفسطه آميز تر از وبلاگ شما و جريان شما وبلاگ ديگري نديدم. من با بي منطقي مخالفم چه شما باشيد چه سبزي ها باشند چه متدين باشيد و چه نباشيد. به نام منطق، بي منطقي کردن يک دروغ گويي بزرگ است دوست عزيز! بسيار مغرضانه و توام با خشونت قلم مي زنيد. شما به سبزي ها اتهام مي زنيد که تاريخ را تحريف مي کنند حرف شما را رد نمي کنم اما شما خود به بدترين شکل ممکن با تاريخ سليقه اي برخورد مي کنيد. نکته ي ديگر در مورد آقاي خميني و حکومت ولايت فقيه بايد بگويم: هيچ کس از نقد مبرا نيست، نقد پايه هاي منطقي دارد و نه سليقه اي، سليقه اي که مي گويم به دو معنا است 1. نبايد به بعضي کس ها يا چيز ها نقد کرد و بعضي ديگر نکرد همه در مقابل نقد يکسان هستند 2. نبايد در نقد کردن يک کس يا چيز خاص معيار هاي نقد را گزينشي کرد. سيستم انتقادي، به هم پيوسته و داري يک کليت است.
    شب عاشورا شبي متعلق به جريان شما نيست به اين معنا که لزومي ندارد هر چه شما مي خواهيد در آن اتفاق بيفتد، سوت و کف زدن بي حرمتي به شب عاشورا نيست اگر نيتش هتاکي نباشد.
    پروژه ي عکس آقاي خميني کار هر جرياني که بوده است نمايشش در صدا و سيما مغرضانه بود با پاره شدن عکس آقاي خميني در يک جمع که 50 تا 100 نفر حد اکثر اين مسئله را مشاهده نمده اند آسمان را به زمين نمي آورد اما صدا و سيما مي خواست با پخش اين صحنه براي 70 ميليون نفر آسمان را به زمين بياورد و مردم را به جان هم بيندازد. در ضمن شما مثل اين که باورتان شده آقاي خميني امام هستند و مقدس اند اخيرا آقاي خامنه اي را هم امام خوانده ايد.