سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

ریگی خونخوار

هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد

قرقیزستان پس از چند روز سکوت، دروغ برخی رسانه های غربی و ضد انقلابی مبنی بر دستگیری ریگی در پاکستان و تحویل شدن وی به ایران را آشکار کرد.

شرکت هواپیمایی قرقیزستان سکوت خود درباره توقف هواپیمای مسافربری این کشور در ایران را شکست و تایید کرد هواپیمای مسافربری این کشور هنگام عبور از حریم ایران توسط دو جنگنده جمهوری اسلامی مجبور به فرود اجباری شده و دو مسافر آن که یکی از آنها عبدالمالک ریگی است، دستگیر شده است.

معاون این شرکت گفت: هواپیمای ما با دو فروند جت جنگنده ایرانی، اسکورت و مجبور به فرود اجباری در شهر بندرعباس شده است. مقامات ایرانی هواپیما را به مدت 3 تا 4 ساعت نگاه داشتند و پس از بازرسی آن دو نفر را بازداشت کردند.

پیش از این دو طیف رسانه های غربی و ضد انقلابی مدعی شده بودند ریگی توسط نیروهای اطلاعاتی ایران و از طریق نشاندن هواپیمای قرقیزی در بندرعباس دستگیر نشده بلکه وی توسط پاکستانی ها بازداشت و تحویل ایران شده است.

از سوی دیگر یک روزنامه نگار آمریکایی اعلام کرد ریگی به قرقیزستان می رفت تا در پایگاه آمریکایی ماناس با معاون ریچارد هالبروک فرستاده ویژه اوباما در امور پاکستان و افغانستان دیدار کند.

«واین مدسن» به راشا تودی گفت: ریگی در گفت وگو با تلویزیون ایران می گوید می خواسته با یکی از مقام های ارشد آمریکا در قرقیزستان دیدار کند. استنباط من این است که آن مقام آمریکایی، ریچارد هالبروک بوده که در همین زمان در بیشکک به سر می برد.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری