سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

موسوی و کروبی منافق

خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!


طراحان پروژه اسب تروا برای راهپیمایی 22بهمن، از عناصر ضدانقلاب خواستند به حاشیه سازی در روز چهارشنبه سوری بپردازند.

سایت جرس وابسته به زوج مهاجرانی-کدیور که از لندن مدیریت می شود، درباره راهپیمایی 22بهمن نوشت: «بزرگ ترین آسیب این روز نداشتن برنامه مشخص و حساب شده بود تا در دام نظام قرار نگیریم که متاسفانه چنین نشد. و هزینه های سنگین از طبعات ]تبعات[ تلخ آن بود».

برخلاف این ادعا، هم سایت یاد شده و انبوه شبکه ها و رسانه های ضدانقلاب و هم خاتمی و موسوی و گروهک های مدعی اصلاح طلبی خواستار «حضور متمایز و با حفظ هویت» از سوی عناصر ضد انقلاب در روز 22 بهمن شده بودند اما کوه تبلیغات حتی موش هم نزایید.
جرس در ادامه تحلیل خود نوشت: رهبران اصلی جنبش مهندس موسوی و شیخ اصلاحات، با توجه به سوابق بالای مدیریتی شان در گذشته نظام، و فضای فرهنگی متفاوت و غیرمذهبی (نه ضد مذهبی) چهارشنبه سوری، معذوریتهای زیادی برای دعوت مردم در چنین روزی خواهند داشت. می توانیم از بانوی سبز جنبش خانم دکتر رهنورد که محبوبیت فوق العاده ای میان دختران و پسران دارد، دعوت کنیم برای برگزاری بهتر این روز ملی اطلاعیه دهند و یادبود شهدای جنبش را به نحو مقتضی در برنامه های چهارشنبه سوری سبز بگذارند(!)
جرسی ها پس از بیانیه 17 موسوی (بعد از حوادث روز عاشورا) خود را اتاق فکر و ابوذرهای سران جنبش معرفی کرده بودند اما در مدتی کوتاه موضع گیری های تند گنجی و کدیور و سروش مهاجرانی علیه یکدیگر، اتاق فکر کذایی را تبدیل به اتاق بوکس کرد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری