سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

11سال خیال و بالاخره... توهم!

پنج شنبه 88 اسفند 13 ساعت 1:6 صبح

خیال و توهم میر حسین موسوی

11سال خیال و بالاخره... توهم!

اسامی شماری از آثار موسوی در فرهنگستان هنر طی مدیریت 11ساله وی بر این فرهنگستان منتشر شد. آنچه در میان این اسامی مشترک است و به وفور جلب توجه می کند کلید واژه «خیال» است.

 به گزارش رجانیوز، بنا بر اسناد موجود از آثار منتشر شده در این فرهنگستان طی دوره 11ساله ریاست موسوی، می توان به اسامی «فصلنامه خیال، ویژه نامه های نقش خیال، طرح خیال، نوای خیال، سایه خیال، تصویر خیال، تندیس خیال، معراج خیال، اقلیم خیال، جوانه خیال، آوای خیال، صور خیال، فصلنامه خیال شرقی، ماهنامه آیینه خیال و...» اشاره داشت.

هم چنین «عکس رویان، خیال عارفان»، «فراسوی ایمان، هنر مدرن و تخیل مذهبی»، «صور خیال در شعر سبک اصفهانی»، «مقالات اولین هم اندیشی تخیل هنری»، «خیال ایرانی»، «بهزاد در خاطر و خیال من»، «متافیزیک خیال در گلشن راز شبستری»، «خلیل و خیال، یادنامه استاد خلیل درودچی»، «دیالکتیک برون و درون و پدیدارشناسی خیال» نیز عنوان برخی از کتب منتشر شده توسط فرهنگستان هنر در دوره مذکور است و این در حالی است که همایش های هم اندیشی تخیل هنری(8/10/87)، اولین هم اندیشی تخیل هنری (8/7/83)، دومین هم اندیشی تخیل هنری (23/8/84)، سومین هم اندیشی تخیل هنری (15/8/85)، هم اندیشی تخیل و مهاجرت (8/10/87)،نمایشگاه تجلی عاشورا در آیینه خیال (10/12/84)،نمایشگاه خیال ایرانی (17/2/84)،نمایشگاه بهزاد در خاطر و خیال من (23/9/82)،نمایشگاه و کارگاه تخصصی «حماسه خرمشهر به روایت نقاشان خیالی ساز» (7/3/87) و... از سوی این فرهنگستان در دوره ریاست موسوی برپا شده است.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری