سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

موسوی - کروبی منافق

ما نخواهیم موسوی و کروبی با حکومت مبارزه کنند باید کی رو ببینیم؟!


به دنبال شکست سهمگین جبهه ضدانقلاب در مقابل حماسه باشکوه 22 بهمن، گروهک های مذکور به جان هم افتاده اند و اغلب با لحن تحقیر و تمسخر و نفرین با هم دیالوگ! می کنند.

پایگاه اینترنتی ایران لیبرال در تحلیلی به قلم رامین کامران ضمن حمله به موسوی، کروبی و مهاجرانی تلاش کرد مسئولیت شکست سنگین جبهه استکبار در 22 بهمن را صرفا متوجه این عده کند. ایران لیبرال می نویسد: از 22 بهمن صدای شکوه و شکایت همه مخالفان بلند است.

باید بدون معطلی وضعیت را ارزیابی کرد و درس گرفت وگرنه سرحرف های نامعقول باز خواهد شد و روحیه مبارزان آسیب خواهد داد. رهبران تسخیری جنبش این بار تکانی به خود داده بودند تا از حرکت جنبش عقب نیفتند. آنها بعد از نرمش نشان دادن در برابر نظام که منکرش شدند، خط و نشان کشیدند که به میدان خواهیم آمد و دستورالعمل هایی هم صادر کردند که به گوش همه رسید. روش پیشنهادی آنها مثل کمدی های وودی آلن بود تا مبارزه سیاسی. قرار بود مخالفان، خود را به شکل حزب اللهی درآورند و بروند در محور تجمع در میدان آزادی تا آنجا شعار الله اکبر سردهند! بسیار ممنون! حزب اللهی در مملکت کم بود، تقلبی اش را هم به بازار فرستادید؟ نتیجه اینکه مخالفانی هم که رفتند جزو طرفداران نظام شماره شدند و به دلیل ناآشنایی و هیئت و هیبت این طوری، احتمالاً از همدیگر ترسیدند و بازگشتند. آفرین به این درایت! خوب است که یکیشان هم در دوره جنگ نخست وزیر بوده، باید گفت شما به جای مبارزه با حکومت سعی کنید تقویتش کنید بلکه این طوری به درد مخالفان بخورید.

این سایت ضد انقلابی اضافه کرد: روحیه را نباید از دست داد. مشکل اصلی ابهام در استراتژی است که از انتخاب نامناسب رهبری جنبش برخاست. این دوقلوها ]موسوی و کروبی[ و نمونه های کوچک تر آنها که در فرنگ می پلکند، با گزینش استراتژی درست به حاشیه میدان رانده خواهند شد. آنها با تاکتیک مضحک خود همه را گرفتار کردند. «بروید قاطی حزب اللهی ها بشوید و شعار الله اکبر بدهید»! چنین سخنی فقط می توانست از ذهن بیمار آنها تراوش کند وگرنه کسی که در فکر مبارزه درستی است چنین توصیه های نامربوطی نمی کند، فکر می کند چگونه باید متمایز شد و ضربه زد نه اینکه چگونه با آنها مخلوط شد. بلایی که اینها با راهنمایی مسخره شان بر سر تظاهرات 22 بهمن درآوردند، می خواهند بر سر تمام جنبش بیاورند. قابلیت آنها معلوم شد و اگر همین یک درس درست آموخته شود، کافی است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

خلبان اف- 15 اسرائیل ،دنده عقب گرفت

چهارشنبه 88 بهمن 28 ساعت 11:43 عصر

خلبان اف- 15 اسرائیل ،دنده عقب گرفت Netaniyahoo

نخست وزیر سفاک و پرگوی رژیم صهیونیستی پس از شنیدن پاسخ قاطع ایران و حزب الله لبنان درباره تلافی عبرت آموز، جا زد و تهدید نظامی را پس گرفت.


نتانیاهو برخلاف گزافه گویی خود و اطرافیانش طی ماههای اخیر، دیروز در جمع خبرنگاران در مسکو گفت: اسرائیل قصد هیچ گونه جنگ و تعرضی را ندارد و چنین اقدامی را برنامه ریزی نمی کند.

این عقب نشینی منفعلانه پس از آن اعلام شد که پریروز-به فاصله چند ساعت- هم رئیس جمهور اسلامی ایران و هم دبیرکل حزب الله لبنان، دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی را تهدید به تلافی عبرت آموز کردند. دکتر احمدی نژاد تاکید کرده بود اسرائیل از قصد حمله نظامی به سختی پشیمان خواهد شد. سیدحسن نصرالله هم گفت: اگر اسرائیل فرودگاه رفیق حریری را بزند ما فرودگاه بین المللی بن گوریون را می زنیم، اگر آنها ضاحیه بیروت را بزنند، ما به تل آویو حمله می کنیم و اگر به پالایشگاههای ما حمله کنند پالایشگاههای آنها را به آتش خواهیم کشید.

جا زدن نتانیاهو و انکار تهدید به حمله نظامی در حالی است که شخص وی و دیگر سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بارها اقدام به تهدید نظامی ایران، لبنان و فلسطین کرده اند. شخص وی آبان سال گذشته ضمن سوارشدن بر یک جنگنده دور پرواز اف-15 که تصویر آن عکس اول روزنامه معاریو شد، گفته بود ما بدون رضایت آمریکا هم به ایران و تاسیسات اتمی آن حمله می کنیم. وی همچنین سالها از حامیان حمله پیشدستانه به ایران بوده و به روزنامه های صهیونیستی گفته بود ما باید با یک اقدام شجاعانه مثل حمله دوران بگین به عراق، به تاسیسات اتمی ایران حمله کنیم. این کاری است که اسرائیل باید انجام دهد.

عقب نشینی مفتضحانه مقامات ارشد رژیم صهیونیستی البته مسبوق به سابقه است. چند ماه پیش در پی تهدید مقامات وزارت جنگ اسرائیل در زمینه حمله به ایران و پاسخ مقامات ارشد نظامی کشورمان مبنی بر اینکه برای صهیونیست ها جهنم درست می کنیم، شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حتی فکر حمله به ایران احمقانه و ابلهانه و به معنای پا گذاشتن در دوزخ است.

ژنرال دان حالوتز فرمانده کل سابق ارتش اسرائیل و فرمانده اسبق نیروی هوایی این رژیم چند روز پیش با ارائه یک ارزیابی نظامی و تخصصی اعلام کرد: اسرائیل نباید نامزد و پیشقراول درگیری نظامی با ایران باشد. دفاع هوایی ایران می تواند جنگنده های ما را دچار مشکل کند. ارتش ما توان کافی برای چنین جنگی ندارد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رقیب آرای باطله ، نظام را تهدید کرد!

سه شنبه 88 بهمن 27 ساعت 6:54 عصر

عاقبت کروبی منافق

رقیب آرای باطله نظام را تهدید کرد!

پدرخوانده ها از کروبی و خانواده اش بعنوان کتک خور!معرکه و در برخی موارد برای سرگرمی و خنده استفاده می کنند!

 مهدی کروبی که روزگاری به شیخ اصلاحات ملقب بود امروز با تهدید کردن نظام عملا نشان داد که لقب شعبان اصلاحات!که پس از انتخابات مفتخر به ملقب شدن بدان شده بود برازنده وی می باشد! کروبی که پس از برخورد مردم با وی و دارو دسته اش در روز22بهمن به شدت سرخورده و عصبی است روز گذشته در گفت و گو با روزنامه ساندی تلگراف عملا نظام را تهدید کرد!همسر وی مدعی شده که در این روز فرزندش علی ضمن ضرب و شتم تهدید به تجاوز هم شده است!البته اینکه چرا ادعای تجاوزجنسی فقط از جانب  شخص کروبی و سایر اعضای خانواده اش مطرح می شود خود جای سوال است. که ای کاش خبرنگار ساندی تلگراف علت این موضوع را از وی جویا می شد؟!

به گزارش "جوان آنلاین"وی که در این مصاحبه از ارائه استراتژی جدید مخالفان در آینده نزدیک خبر داده!!! گفته که: به زودی‌، برای تعیین استراتژی جدید جنبش سبز!، با میرحسین موسوی جلسه‌ای خواهد داشت.

کروبی که در انتخابات از بین چهار کاندیدا پس از آرای باطله به رتبه پنجم رسیده بود! زمان برگزاری این جلسه را هفته جاری اعلام کرده و گفته که نتایج آن را به اطلاع طرفداران جنبش سبز خواهد رساند. شعبان اصلاحات  در ادامه این گفت و گو ضمن تهدید نظام به اوباش گری گفت:در صورتی که دولت اجازه برگزاری تجمع به مخالفان را ندهد، جنبش سبز ناچار به انتخاب «روش‌های دیگری» خواهد شد.البته کروبی نگفته که آیا رفتار و حشیانه و اوباش گریهای وی و دارو دسته اش و سایر وحشی گریهای طرفداران فتنه از اولین روز پس ا زانتخابات تا کنون آیا همان "روش های دیگر" است یا کاری هم مانده که آقایان نکرده باشند؟!
 کروبى، مهم‌ترین خواسته‌هاى معترضان در شرایط کنونى «آزادى بى قید و شرط زندانیان سیاسى، برگزارى انتخابات آزاد بدون نظارت استصوابى شوراى نگهبان، آزادى مطبوعات و به رسمیت شناختن حق انتقاد است. ساندی تلگراف که از کروبی بعنوان رهبر!!! مخالفان دولت ! نام برده به نقل از وی نوشت: «ما می‌خواهیم خواسته‌های صلح‌جویانه را در چارچوب قانون اساسی» دنبال کنیم و در این میان، مردم نباید «هزینه‌ بالایی» بپردازند!
کروبی در حالی مدعی رهبری جریان فتنه (سبز) می باشد که عوامل اصلی و پدرخوانده های جریان فتنه چه در داخل و چه در خارج ا زکشور و همچنین عوامل میدانی آنها نه تنها کروبی را بعنوان هدایت کننده قبول ندارند و وی را حتی در جلسات تصمیم گیری خود راه هم نمی دهند بلکه بیشتر از وی و خانواده اش بعنوان کتک خور!معرکه و در برخی موارد برای سرگرمی استفاده می کنند و اظهارات کروبی که گاه و بیگاه خوراک برای رسانه های جریان فتنه درست می کند مصداق مثل معروف"ما سه تا رو کجا می برید"! است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

شلیک علی مطهری، دسته گلی برای آمریکا

سه شنبه 88 بهمن 27 ساعت 6:44 عصر

علی مطهری = عنصر نفوذی

شلیک علی مطهری، دسته گلی برای آمریکا


روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز با درج مصاحبه علی مطهری با سایت فرقه سبز نوشت: یک روز بعد از راهپیمایی 22 بهمن ، یک رقیب محافظه کار احمدی نژاد آتش گشود!

 

همانگونه که دیروز در یادداشت جوان آنلاین با عنوان «سخنی برادرانه با علی مطهری» متاسفانه آقای علی مطهری بر خلاف مشی پدر بزرگوارشان فقیه زمان شناس و فیلسوف بابصیرت استاد شهید مرتضی مطهری ، طی ماه های اخیر به دلیل بغض شخصی نسبت به احمدی نژاد به وادی خطرناکی درغلتیده و با عدم درک شرایط زمانی ، موضع گیری هایی می کند که دشمنان تابلودار نظام بیشترین بهره را از آن می برند.علی مطهری روز گذشته بلافاصله بعد از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که موجب بهت جهان و یاس دشمنان انقلاب شد ،در مصاحبه با یک سایت خبری حامی موسوی و مروج فرقه سبز ، تحلیل مغلوط و بی ربط از این راهپیمایی ارائه کرد که به سرعت با استقبال رسانه های آمریکایی مواجه شد.

در شرایطی که وحدت و انسجام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حضور دهها میلیونی آن ها موجب سردرگمی رسانه های غربی و ضدانقلاب شده و سایت های ضدانقلاب رسما" به شکست تاریخی خود بواسطه حضور آگاهانه و معنادار ملت اینران اعتراف می کنند ، مصاحبه کذایی علی مطهری با سایت فرقه سبز- خبرآنلاین- با استقبال روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» مواجه شد. لس آنجلس تایمز با درج عکس و مصاحبه علی مطهری این گونه تیتر کرده است: «ایران: یک روز بعد از راهپیمایی 22 بهمن ، یک رقیب محافظه کار احمدی نژاد آتش گشود».

لس آنجلس تایمز در انعکاس این مصاحبه علی مطهری چنین نوشته است:«ااگر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری ایران فکر می کرد دولت او بعد از راهپیمایی و در هم شکستن اعتراضات مخالفان ، توانسته جان سالم به در ببرد ، او روز جمعه یک بیدارباش سفت و سخت دریافت کرد. علی مطهری نماینده مجلس و یکی از محافظه کاران مهم رقیب احمدی نژاد هشدار داد که ایران هنوز از بحران خارج نشده است.»

سایت فرقه سبز-خبرآنلاین- نیز با ذوق زدگی انعکاس مصاحبه خود با علی مطهری در لس آنجلس تایمز را تیتر کرده ، بدون اشاره به این که که این روزنامه آمریکایی با چه هدفی این مصاحبه را درج کرده و چه تیتری برای آن انتخاب کرده است.

احتمالا" توجیه آقای علی مطهری برای مصاحبه مذکور این است که ما حرف حق(!) را می زنیم و کاری نداریم که دیگران چه استفاده ای از آن می کنند اما حضرت امام(ره) یک شاخص اساسی برای تشخیص افراد از درستی و نادرستی مواضع سیاسی خود به دست داده اند و آن این که: هر گاه دیدید دشمنان از شما تعریف می کنند ، ببینید کجای کارتان ایراد دارد!

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

عبدی: جنبش سبز هم بی رهبر است هم بی عقل

سه شنبه 88 بهمن 27 ساعت 6:39 عصر

عبدی: جنبش سبز هم بی رهبر است هم بی عقل

عباس عبدی

پیشقراول افراطی گری در حزب مشارکت، گردانندگان فتنه سبز را به خاطر افراطی گری و سردرگمی به باد انتقاد گرفت.

عباس عبدی از طراحان شعارهای رادیکال «عبور از قانون اساسی» و «خروج از حاکمیت» که در انتخابات در حلقه اصلی ستاد و مشاوران کروبی قرار داشت، درباره ریزش گسترده عقبه اجتماعی جریان فتنه و نمود بارز آن در روز 22 بهمن به دویچه وله گفت: جریان سبز بیش از آن که مبتنی بر برنامه و عقلانیت مشخصی باشد مبتنی بر موج احساسات است، همه کسانی که در اوضاع دقت می کردند متوجه بودند که چنین شیوه هایی لزوماً منجر به نتیجه مطلوبی نخواهد شد اما به دلایلی یا نمی توانستند بگویند یا فکر کردند شاید اگر نگویند، بهتر باشد. فضای استبدادی عملاً در جنبش بازتولید شد. اگر کسی بخواهد کوچک ترین چیزی بگوید حتماً به صد اتهام منتسب و محکوم می شود. یک مطالبه را اعلام می کنند و وقتی به آن نمی رسند، سطح مطالبه شان را بالا می برند. شعارهای ابتدای حرکت با انتهای آن هیچ تناسبی با هم ندارند. من این را به هیچ وجه قابل دفاع نمی دانم.

وی با بیان اینکه «بالا بردن مطالبات خود نشان می دهد که جنبشی وجود ندارد و شعارها بازیچه دست طرف مقابل شده» گفت: وقتی مطالبه تان را بالا می برید کلاً همه جا می زنند.

 دو گروه عمده کنار می روند یکی گروهی که می گویند خواسته ما اصلاً این نبود. گروه دیگری هم می گویند حتی اگر خواسته ما همین باشد، حاضر نیستیم از این طریق دنبال مطالبات برویم. وقتی جنبش خیابانی می شود و رهبری که کنترل کند و دستور بدهد، نداشته باشد، مانند کامیون پر از باری خواهد شد که در سراشیبی می خواهد دنده اش را خلاص کند، بنزین مصرف نکند، یا انرژی جاذبه زمین پایین بیاید. خب مقداری که آمد، سرعتش به حدی می رسد که هیچ کس نمی تواند کنترلش کند.

عضو مستعفی حزب مشارکت اضافه کرد: کاری ندارد که یک نفر در خارج بنشیند و هر چه می خواهد بگوید. اما اگر قرار بود همان حرف را کسی بتواند در داخل بزند، دیگر اصلاً این دعواها به وجود نمی آمد. منشأ کم و کم تر شدن مخالفان از 13 آبان شروع شد و بعد از عاشورا، شدیدتر خود را نشان داد. یک جنبش ممکن است حتی مجبور شود مطالبه اش را کم کند تا نیروهای حامی اش را بیشتر کند نه اینکه مرتب مطالبه اش را بیشتر کند و نیروهایش را کم کند. کسانی که در این قضیه مسئولیت دارند باید پخته تر تصمیم می گرفتند.

عبدی درباره علت سرخوردگی و بن بست افراطیون گفت: من با آمدن به خیابان حرکتی که روی صندلی آن کنترلی نباشد، صددرصد مخالفم. به همین دلیل هم از ابتدا با آمدن به خیابان مخالف بودم. کجای عالم نداشتن رهبر، نقطه قوت یک جنبش است؟ این بازی مسخره ای بود که عده ای شروع کردند برای اینکه بگویند رهبری نداریم. خب حالا این هم نقطه قوتش! یعنی چی که هر کس رهبر خودش است؟ من نمی فهمم یعنی چه.

وی درباره توصیه جدید به جنبش سبز و سران آن همچنین گفت: من با بنیان های جنبش سبز همیشه اشکال هایی داشتم و معتقد بودم چنین سیاست هایی در ایران جواب نمی دهد و نمی تواند جلو برود، که متاسفانه اوضاع عوض شده است. من هیچ توصیه ای برای جنبش سبز ندارم. حالا اگر قرار بر توصیه باشد آنها باید توپ را توی زمین حکومت بیندازند و حکومت را به جایی برسانند که سیاست های خود را تغییر بدهد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

مشارکت سبز تحویل می گیرد، زرد تحویل می دهد

سه شنبه 88 بهمن 27 ساعت 6:36 عصر
گروهک مشارکت

مشارکت سبز تحویل می گیرد، زرد تحویل می دهد

گروهک های داخلی بانی فتنه سبز که در راهپیمایی بی سابقه 22بهمن تودهنی بزرگی از ملت ایران خوردند، برای خالی نماندن عریضه از حضور آگاهانه مردم در این راهپیمایی تشکر کردند!

در بیانیه ای که با امضای حزب مشارکت صادر شده، آمده است: کیست که نداند تفاوت چشمگیر حاضران در راهپیمایی امسال ناشی از حضور گسترده اعضا و حامیان جنبش سبز بوده است. این در حالی است که جمعیت راهپیمایی 22 بهمن، همیشه ترکیبی از جناح های مختلف وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی بوده است که بسیاری از آنها در زمره حامیان جنبش سبز هستند.

شکوری راد عضو مرکزیت مشارکت هم در توجیهی جالب توجه از شکست افراطیون نوشت: سبزها آمدند اما هویت خود را آشکار نکردند. برخی به خاطر اینکه 22 بهمن را روز وحدت می دانستند و نه ابراز اختلاف، برخی برای پرهیز از خشونت و برخی نیز از سر ترس و بیم برخورد و بازداشت.

گفتنی است ذیل بیانیه منتشره حزب مشارکت در سایت نوروز، این کامنت های خوانندگان جلب توجه می کند: «کوچه علی چپ هم عالمی داره، نه؟»، «امیدواری و حفظ روحیه خیلی پز خوبی است»، «جنبش سبز در روز قدس و 22 بهمن را باید آسیب شناسی کرد. چگونه از سر درگمی جلوگیری کنیم؟ آیا شرکت در راهپیمایی های دولتی ]!؟[ همیشه درست است؟» و «الحق که شما گروهی پررو و زیاده خواه هستید» و «در مغازه رنگرزی حزب مشارکت، ما سبزها را به زرد تبدیل کرده اند» و...

 گفتنی است اعضای مرکزیت حزب مشارکت در بازداشت به سر می برند و یکی از آنها فاش کرده است که بیانیه های این حزب در لندن تهیه شده و از همان جا روی سایت های نوروز، بالاترین، جرس و کلمه می رود.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

ادامه ی گزارش تصویری پایگاه خبری جنگ احزاب از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن

 

22 بهمن نمایش ظهور نسلی دیگر از نسل خمینی کبیر

http://delbaste.com/persian/uploads/1266035264.jpg

ادامه تصاویر...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری