سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

ملت تفرقهافکنان را به تغییر مسیر واداشت

شنبه 88 شهریور 28 ساعت 2:26 صبح

جنبش قورباغه های سبزملت تفرقه‌افکنان را به تغییر مسیر واداشت
امواج خروشان صدها هزار نفر از مردم روزه‌دار تهران که یک صدا علیه رژیم صهیونیستی شعار می دادند، تفرقه افکنانی را به تغییر مسیر واداشت.

 

به گزارش ایرنا، مقارن ساعت 13 دیروز (جمعه) حدود 500 نفر از تفرقه‌افکنان که قصد ایجاد اخلال در صفوف به‌هم فشرده ملت را در بلوار کشاورز تهران داشتند، با مواجهه با جمعیت گسترده و با نشاط مردم روزه‌دار تهران مجبور به تغییر مسیر شدند و از با حرکت به سمت میدان فاطمی، طول خیابان ولی عصر(عج) را به سمت بالا به حرکت افتادند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است تعدادی از این افراد که اغلب با لباس و نمادهای سبز حاضر شده اند، به روزه خواری و استعمال دخانیات در ملأ عام پرداختند.

همچنین عده ای از افراد که صورت های خود را با پارچه های سبز رنگ پوشانده اند،‌ با کف زدن شعارهایی مانند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سرمی دهند.

عده ای نیز شاخه سبز درخت،‌ بادکنک ، مچ بند و پرچم های سبز دردست و کفش های سبز رنگ نیز به پا کرده اند.

نیروی انتظامی و جمعیت پرشور مردم روزه‌دار هیچ برخوردی با این افراد نکردند و گویا همین برخورد نیز باعث عصبانیت اغتشاشگران شد و پس از ناکام ماندن در ایجاد درگیری، مجبور شدند مسیر خود را تغییر دهند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

فدائیان خلق، جدا از خلق راهپیمایی کردند

شنبه 88 شهریور 28 ساعت 2:22 صبح

منافقین جدید پا در جا پای منافقین قدیم

تکرار تاریخ

فدائیان خلق، جدا از خلق راهپیمایی کردند

حامیان موسوی با راهپیمایی جداگانه در روز قدس و با طرح شعارهای برخلاف آرمان های این روز، عملکرد منافقین در سال 59 را تکرار کردند.

به گزارش«جوان آنلاین»، حامیان موسوی که امروز به موازات خیابان راهپیمایان اصلی به راهپیمایی پرداختند با طرح شعارهایی همچون: «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»، «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» فاصله خود با متعهدین به امام ، انقلاب و ملت مظلومین فلسطین را به نمایش گذاشتند.

در حقیقت اقدام آنها تکرار یک تاریخ بود که در سال 59 منافقین با جداسازی راهپیمایی خود ، عملا راه خود را از ملت جدا کردند. روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ 23 فروردین 59 درباره اقدام راهپیمایی فدائیان خلق در 22 فروردین می نویسد:


«فدائیان خلق، جدا از خلق راه‌پیمایی کردند»

به گزارش خبرنگاران شهری ما، فدائیان خلق برخلاف دستور رئیس جمهور و گروه‌ها و سازمان‌ها و احزاب دیگر، جداگانه دست به راه‌پیمایی زدند.همچنین فدائیان خلق، برخلاف اعلام مسیرها و زمان راه‌پیمایی از طرف ستاد برگزاری راه پیمایی، تکروانه و جدا از خلق، به نمایش سازمانی خود پرداختند.

در کنار راه پیمایی جدا از خلق، چریک های فدائی خلق، گروه‌های کثیری ازمردم، با شعارهای: اسلام پیروز است، چپ و راست نابود است و تا خون در رگ ماست، خمینی رهبر ماست، تظاهرات میکردند.

این نمایش سازمانی، طبق اطلاعیه قبلی، با شرکت گروه های هوادارسازمان، ساعت 9 صبح، از میدان بهارستان شروع شد.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

خشم سران فتنه از شعار مرگ بر اسرائیل!

شنبه 88 شهریور 28 ساعت 2:17 صبح
موسیو موسوی

خشم سران فتنه از شعار مرگ بر اسرائیل!


تفرقه افکنان طرفدار موسوی از سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای ملت ایران در راهپیمایی روز قدس عصبانی و آشفته شدند.

این عده که اغلب با صورت های نقاب زده در حاشیه راهپیمایی دیروز مردم تهران حضور پیدا کرده بودند در برخی نقاط تابلو نوشته های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از دست کودکان می ربودند و با خط زدن کلمات اسرائیل و آمریکا اسامی روسیه و چین را جایگزین آنها می کردند.

همچنین برخی از عوامل جریان تفرقه افکن برخلاف سیل خروشان ملت شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دادند. گفتنی است این شعار چند روز پیش از سوی سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان شعار روز قدس تفرقه افکنان طرفدار موسوی تجویز شده بود.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

روز قدس روز تمایز منافقین از متعهدین

پنج شنبه 88 شهریور 26 ساعت 9:49 عصر
روز قدس

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    حاشیه سازی در روز قدس خیانت به امام(ره) است

    پنج شنبه 88 شهریور 26 ساعت 9:38 عصر

    روز قدس

    حاشیه ‌سازی در روز قدس خیانت به امام(ره) است

    برخی گروه‌ها از هواداران خود خواستند راهپیمایی روز قدس را به تشنج کشیده و به سمت آشوب پیش ببرند.

     

    در جریان رخدادها و آشوب‌های پس از انتخابات 22 خرداد، حتی «روز جهانی قدس» هم از دست طراحان ناامنی و آشوب در امان نمانده و آنان تلاش می‌کنند تا با فراخوان و سازماندهی آشوب‌طلبان، این روز جهانی را که فلسفه وجودی‌اش «دفاع از مظلومیت جهان اسلام و فلسطین و اعتراض به ستم و جنایت صهیونیست‌ها» است، قربانی خواسته‌های حزبی و سیاسی خود کنند.

    برخی گروه‌ها و چهره‌های دوم خردادی از هواداران خود خواستند راهپیمایی روز قدس را به تشنج کشیده و به سمت آشوب پیش ببرند. البته روز دوشنبه 23 شهریور برخی از همین گروه‌های دوم خردادی به خطای خود پی برده و از این فراخوان تحریک‌آمیز عقب‌نشینی کردند. رسول منتجب‌نیا، قائم مقام مهدی کروبی در حزب اعتماد ملی از جمله اصلاح‌طلبانی بود که از اصلاح‌طلبان خواست به روال سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و آرامش این راهپیمایی را حفظ کنند. به عقیده فعالان سیاسی و کارشناسان این عرصه، سوء‌استفاده از «روز قدس» خیانت در مانیفست اندیشه‌های امام(ره) و آرمان‌های انقلاب است. گفت‌وگوی اختصاصی «جوان‌ آنلاین» با صاحب‌نظران سیاسی در این باره از این قرار است:

    مولوی محمد اسحاق مدنی از علمای برجسته اهل تسنن کشور تعیین و نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان را از سوی حضرت امام خمینی(ره) به نام «روز جهانی قدس» یک ابتکار عملی و بزرگ دانست.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    مسافر لندن به لبنان رفت

    پنج شنبه 88 شهریور 26 ساعت 9:31 عصر

    یکی از سران آشوب

    مسافر لندن به لبنان رفت


    مهدی هاشمی رفسنجانی که نامش بارها در جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران پس از انتخابات شنیده شده، اعلام کرد که از لندن عازم لبنان است.

    وی چندی پیش، بعد از مطرح شدن نامش در دادگاه به عنوان یکی از عوامل اصلی اغتشاشات، از کشور خارج شده و تحت عنوان ماموریت اداری از سوی دانشگاه آزاد عازم لندن شده بود.

    وی اخیرا اعلام کرده است که اکنون در انجام ماموریت بررسی وضع دانشگاه های آزاد اسلامی خارج از کشور، در کشور دوست لبنان ]...[ مشغول آماده سازی زمینه تاسیس یک دانشگاه جامع هستیم.

    مهدی هاشمی که ظاهرا برای فرار از پاسخگویی به اتهامات مطرح شده علیه خود کشور را ترک کرده به تازگی طی بیانیه ای در صدد محکوم کردن برخی افراد، اشخاص و رسانه ها برآمده و به فرافکنی درباره اتهامات خود روی آورده است.

    وی در این بیانیه آورده است؛ مدتی است که برخی شخصیت ها و به تبع آن تیم تبلیغاتی آنها در رسانه های دیداری، شنیداری و گفتاری، رسالت خویش را بدنام کردن دیگران و توهین و تهمت به مخالفان سیاسی می دانند و در یک میدان یک طرفه تمام آنچه را که می خواهند، به دیگران نسبت می دهند]...[ این گونه اعمال براساس قوانین جاری کشور جرم محسوب می گردد!

     



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    هوشمندی و ذکاوت کروبی!

    پنج شنبه 88 شهریور 26 ساعت 9:24 عصر
    کروبی باهوش

    هوشمندی و ذکاوت کروبی!


    یک عضو گروهک ادوار تحکیم با وجود تکذیب اظهارات سخنگوی این گروهک (عبدالله مؤمنی) در دادگاه، اذعان کرد انتخابات صرفاً بهانه ای برای جمع شدن طیف مذکور در اطراف کروبی بوده است.

    «محمود-س» که با یکی از رسانه های ضد انقلاب مصاحبه می کرد، تأکید کرد ما با توجه به مرزبندی های جدی با حزب اعتماد ملی و نوع مواجهه با انتخابات نمی توانستیم در ستاد حزب اعتماد ملی فعالیت کنیم و لذا جداگانه در ستاد مستقلی به نام ستاد شهروند آزاد فعالیت می کردیم. ما هم منشوری تهیه کردیم. حالا من نمی دانم چگونه است که هر کس گذرش به اوین می افتد، تغییر عقیده می دهد.

    وی درباره مرزبندی با حزب و ستاد اعتماد ملی با وجود حمایت از کروبی گفت: این اختلاف برمی گردد به نوع مواجهه ما با پروسه انتخابات. ما انتخابات را به خودی خود دارای ارزش نمی دانیم. حزب اعتماد ملی یک کاندیدای حزبی داشت. ما به فردای تقسیم پست های سیاسی و اقتصادی نمی اندیشیدیم. در واقع این ما نبودیم که به سمت آقای کروبی رفتیم بلکه ایشان با هوشمندی و ذکاوت دریافته بودند که همه کسانی که شناسنامه ایرانی دارند، خودی هستند. به همین دلیل هم ما از برنامه های ایشان حمایت کردیم. این توهین است که آقای کروبی را متهم به سادگی و ساده لوحی می کنند.

    گفتنی است افراطیون که تا قبل از انتخابات اخیر، همواره بر تحریم انتخابات تأکید می کردند، با تقسیم کار و حضور در ستادهای موسوی و کروبی، برای شایعه تقلب در انتخابات- از حداقل 3 ماه قبل از انتخابات- برنامه ریزی کردند و در واقع انتخابات را بهانه ای برای بی اعتمادسازی نسبت به نظام و ایجاد اغتشاش و آشوب تلقی می کردند و حوادث بعدی، این رویکرد را آشکار کرد. افراطیون مذکور با وجود اظهار حمایت از کروبی و موسوی، در جلسات محفلی بارها تأکید کرده بودند که نه از موسوی و نه کروبی، دل خوشی ندارند اما در آنها ظرفیت خوبی برای تحریک پذیری و بازی در سناریوهای طراحی شده می بینند. در این میان کروبی حاضر شد برای رسیدن به قدرت، با بدنام ترین عناصر ضد انقلاب هم نرد دوستی ببازد.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری