سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب
کروبی

رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند

رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات 22 خرداد ضمن ادعای علاقه به امام خمینی مدعی شد امام الگویی بی عیب و نقص نیست و تندروی هایی هم صورت گرفته است!

مهدی کروبی در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی کوریه دلاسرا و درباره این سوال که «آیا همچنان امام خمینی یک مدل رفتاری و عملی برای شماست»، با بیان اینکه مبارزات من در سال 1341 شروع شد، گفت: من به امام علاقه داشتم و دارم و ایشان را الگوی خود می دانم. ایشان دارای تقوا و بصیرت و دوراندیشی بودند. این علاقه من پس از رحلت ایشان حتی افزایش یافت.

وی در عین حال گفت: امام در بدترین شرایط (دهه اول انقلاب) رهبری کرد. آن زمان شرایط کشور در جنگ بود و سران بزرگ و کوچک کشور ترور و شهید می شدند لذا با توجه به شرایط آن زمان ممکن است تصمیم گیری های خاص نیز صورت گرفته باشد اما زمانی که من می گویم الگو، نمی خواهم بگویم الگویی بی عیب و نقص بوده است. بلکه رفتارها و تصمیمات را باید در همان زمان خودش مورد بررسی قرار داد.

کروبی که در انتخابات از 40 میلیون رأی تنها آرای 330 هزار نفر (کمتر از یک درصد) را به خود جلب کرده، به جای آنکه اعلام کند اعتبارش نزد مردم به خاطر آلودگی به مفاسد شهرام جزایری و سواری دادن به گروهک های ضدانقلاب در حزب و روزنامه اش آسیب جدی خورده، مدعی شد: من نمی خواهم بگویم از جمهوری اسلامی چیزی باقی نمانده، ولی آسیب بسیار جدی به آن وارد شده است... هنوز به جمهوری اسلامی معتقدم ولی نه به جمهوری اسلامی این چنینی. جمهوری اسلامی که 98 درصد رأی مردم را همراه خود داشت.
کروبی در این مصاحبه توضیح نداد که کدام بخش از سیره حضرت امام را توأم با عیب و نقص و تندروی!! می داند؟ آیا تاکید حضرت امام بر میزان رأی ملت، «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» و قانون گرایی و ولایت فقیه را عیب و نقص می داند یا مرزبندی و مقابله صریح آن حضرت با جبهه استکبار را و زراندوزان و مفسدان اقتصادی را؟! کروبی در حوادث پس از انتخابات، افراطی گری و آلت دستی ضد انقلاب را شدت بخشید و ضمن ائتلاف صریح با گروهک های منافق مطرود حضرت امام نظیر نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی، به ابراز ارادت به شیخ مطرود حضرت امام پرداخت و بانی تجمعات ضدانقلابی شد که در آن با خط زدن شعار جمهوری اسلامی، «جمهوری ایرانی» و «نه غزه نه لبنان» سر داده شد.

گفتنی است مدعیان اصلاح طلبی از سال ها پیش به تدریج اعلام کردند که برخی مواضع حضرت امام را نمی پسندیدند. از جمله کسانی نظیر بهزاد نبوی و موسوی خوئینی ها اعلام کرده اند که با ولایت فقیه از اول مشکل داشته اند اما به خاطر فضای انقلابی جرئت نکرده اند مخالفت خود را علنی کنند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری