سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

ماجرای رحیم مشائی و 30 میلیون پول بی زبون!

پنج شنبه 88 بهمن 1 ساعت 1:1 صبح

ماجرای رحیم مشائی و 30 میلیون پول بی زبون! رحیم مشائی


منابع رسانه ای از کمک مالی مرکز امور مناطق آزاد برای برگزاری نمایشگاه عکس یک بازیگر نه چندان خوشنام سینما خبر می دهند.

به گزارش الف مرکز امور مناطق آزاد که زیر نظر رحیم مشایی فعالیت می کند با «هدیه تهرانی » بازیگر سینما برای برگزاری نمایشگاه وی در مناطق آزاد کیش و قشم قرارداد بسته و حداقل 30 میلیون تومان به نامبرده می پردازد. پیش از این حمایت مالی 60 میلیون تومانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه عکس این هنرپیشه سینما در تهران با اعتراض محافل سیاسی و هنری مواجه شده بود به ویژه این که خانم نامبرده، عکاس حرفه ای نیست و معمولا عکاسان حرفه ای نیز از چنین حمایت هایی برخوردار نیستند.

سایت «الف» از مرکز امور مناطق آزاد پرسیده است: 1- رقم دقیق حمایت مالی اخیر چه قدر خواهد بود 2- سایر هنرمندان از جمله عکاسان حرفه ای چگونه می توانند از حمایت های مالی آن مرکز بهره مند شوند و ضوابط و شرایط دریافت این کمک ها چیست؟ 3- آیا صحت دارد که آقای سمسارزاده به دلیل خودداری از امضای چک پرداخت به هنرپیشه مذکور از موقعیت شغلی خود معلق شده است؟



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رنگ باختن نارنجی های اوکراین

پنج شنبه 88 بهمن 1 ساعت 12:54 صبح
انتخابات اوکراین

رنگ باختن نارنجی های اوکراین


رسانه های غربی با اشاره به نتیجه مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین تاکید می کنند انقلاب مخملی نارنجی به سرعت در این کشور رنگ باخته است.

دویچه وله آلمان با اشاره به اینکه ویکتور یوشچنکو رئیس جمهور نارنجی نتوانست رای 95درصد شرکت کنندگان را جلب کند و کمتر از 5 درصد مردم مجدد به او رای دادند، نوشت: انقلاب نارنجی سال 2005 اکنون رنگ باخته است. بسیاری از وعده ها برای اصلاحات تحقق نیافت. انتظارات سران اصلاحات از غرب عملی نشد، بر مشکلات داخلی اوکراین افزوده شد و به این ترتیب انقلاب نارنجی و رهبران آن به تدریج مقبولیت خود را از دست دادند. به نحوی که یوشچنکو در انتخابات روز یکشنبه کمتر از 5درصد آراء رای دهندگان را به دست آورد. یانکوویچ رقیب اصلی در انتخابات، او را متهم کرد مردم را برای رسیدن به قدرت فریب داده است.

رادیو فردا هم با اشاره به ناکامی فاحش یوشچنکو تاکید کرد: بسیاری از مردم اوکراین از درگیری های درونی بین گروههای فعال در انقلاب نارنجی و بخصوص کشمکش ها بین خانم تیموشنکو و متحد سابق او ویکتور یوشچنکو دلسرد شده اند. حتی در سالهایی که فساد مالی به اوج خود رسیده و اوکراین به شدت از بحران اقتصادی جهانی لطمه خورده است اختلاف و رقابت بین این دو طیف ادامه یافت. اما ویکتور یانکوویچ نامزدی که در دور اول انتخابات بیشترین آراء را به دست آورده، در کنفرانس خبری گفت: مردم به تغییر رای داده اند. ما به پیمان نظامی ناتو نخواهیم پیوست.

بی بی سی انگلیس هم از پیچیدگی اوضاع در اوکراین و فلج شدن معماران انقلاب نارنجی خبر داد و نوشت: اقتصاد اوکراین در رکودی عمیق به سر می برد. اکنون روسیه، تیموشنکو پیروز شود یا یانکوویچ، می تواند از نتیجه خشنود باشد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

آقای موسوی به ماتهمت نزن !

پنج شنبه 88 بهمن 1 ساعت 12:45 صبح
اغتشاشگران حامی موسوی

آقای موسوی به ماتهمت نزن !


«آقای موسوی در بیانیه 17 خود ]پس از حوادث روز عاشورا[ معترضان را مردم خداجو و عزاداران حسینی معرفی کرد. این ادبیات اتحاد نیروها را در جنبش سبز به خطر می اندازد و او باید از این ادبیات پرهیز کند».

یک پایگاه اینترنتی ضدانقلاب با درج مطلب فوق، به ارزیابی حضور عناصر متناقض در فتنه سبز پرداخت. سایت «خودنویس» در تحلیل خود اغلب افراد باقی مانده در این جریان را سکولار، ساختارشکن و مخالف انقلاب و قانون اساسی معرفی کرد و نوشت: آقای موسوی در بیانیه خود از التزام به قانون اساسی سخن می گوید. موسوی و کروبی می گویند طرفدار آرمان های روح الله خمینی هستند. اما نیروهای سکولار طبیعی است که بسیاری از آرمان های روح الله خمینی را قبول نداشته باشند و در زمره ساختارشکنان باشند. نیروهای غیرمسلمان حاضر در جنبش سبز مانند مسلمانان سکولار، تعهد و التزامی به قانون اساسی و جمهوری اسلامی ندارند و طبیعتاً ساختارشکن به حساب می آیند. آنها ضد انقلاب محسوب می شوند. بسیاری از اعضای سابق سازمان ها و گروه هایی نظیر مجاهدین خلق ]گروهک تروریستی منافقین[، سلطنت طلبان و مارکسیست های سابق هم به دور شعار جدایی دین از سیاست گرد آمده اند و طبیعتاً در زمره نیروهای سکولار و لائیک به شمار می آیند. به جرئت می توان گفت اکثریت نیروهای مقیم خارج جزو این نیروها هستند.

این سایت ضدانقلابی نتیجه گرفت: بسیاری از مخالفان را باید جزو سکولارها به حساب آورد. نتیجتاً باید از هرگونه عنوان غیرواقعی «مردم خداجو» و غیره برای نامیدن کلیت نیروهای سبز پرهیز کرد. این گونه ادبیات اتحاد نیروها را به شدت به خطر می اندازد. با تجربه 31 ساله پس از انقلاب، کاملاً طبیعی است که گروه های بسیاری از نیروهای جنبش سبز اعتماد کافی به بسیاری از شعارهای اصلاح طلبان نداشته باشند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   6      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری