سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

آقازاده آشوبگر

دیدارهای هفتگی مهدی هاشمی با خانواده‌اش در امارات


خانواده فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هر هفته ایران را ترک می کنند و برای ملاقات با مهدی هاشمی عازم کشور امارات می شوند.

خانواده فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هر هفته ایران را ترک می کنند و برای ملاقات با مهدی هاشمی عازم کشور امارات می شوند.

به گزارش شبکه ایران، مهدی هاشمی رفسنجانی که حدود چهار ماه پیش برای آنچه "انجام ماموریتی کوتاه مدت" اعلام شد، کشور ایران را ترک کرده، هر هفته اعضای خانواده اش را در خارج از کشور ملاقات می کند.

به گفته یک منبع آگاه، خانواده فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هر هفته ایران را ترک می کنند و برای ملاقات با مهدی هاشمی عازم کشور امارات می شوند.

در مواقعی هم که فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در امارات حضور نداشته باشد، خانواده او از این کشور عازم انگلیس شده و در آنجا با مهدی هاشمی دیدار خواهند کرد. خانواده او سفر به انگلیس را تقریبا هر ماه تجربه می کنند.

گرچه تاکنون درباره جزئیات این دیدارها اخباری منتشر نشده اما به نظر می رسد که این دیدارها همانند دیگر ملاقات های خانوادگی باشد.

خانواده مهدی هاشمی در حالی هر هفته برای ملاقات با سرپرست خود از ایران خارج می شوند که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیرا در مشهد، سفر مهدی هاشمی را با اعترافات مختلفی که درباره نقش او آشوب های اخیر شده، بی ارتباط دانست و گفت که فرزندش دائماً می خواهد به کشور بازگردد ولی به توصیه او فعلا به کشور باز نخواهد گشت.

البته آقای هاشمی رفسنجانی توضیح نداد که اگر فرزندش مشکلی و ایرادی را متوجه خود نمی داند چرا برای ملاقات خانواده اش به ایران مراجعت و دیدارهای خود را با آنان، به جای دوبی و لندن به تهران منتقل نمی کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بدون اشاره به هزینه ها و سفرهای متعدد خانواده فرزندش به خارج از کشور، عنوان کرد که "مهدی در انتخابات و هیچ یک از اغتشاشات دخالتی نداشته و حتی پول ندارد که بخواهد به بقیه بدهد!!! "


خروج ابهام برانگیز مهدی هاشمی از کشور


گفتنی است که مهدی هاشمی، رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد، حدود چهار ماه قبل و همزمان با برگزاری دادگاه چهارم متهمان کودتای مخملی تهران را به مقصد انگلیس ترک کرده است.

دقایقی پس از انتشار خبر این سفر ناگهانی، دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد دلیل آن را بازدید از شعبات این دانشگاه در خارج از کشور اعلام کرد و از بازگشت زودهنگام مهدی هاشمی خبر داد.
با این حال طولانی شدن سفر مهدی هاشمی علاوه بر اینکه شبهاتی را در خصوص دلیل اصلی این سفر به وجود آورده، انتقاداتی را نیز از سوی دانشگاهیان و سیاسیون به همراه داشته است.

مسئله دیگری که حضور مهدی هاشمی در خارج از کشور را حساس کرده، اظهارات مقامات قضایی کشور است.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران چندی پیش خواستار بازگشت فوری مهدی هاشمی به کشور و پاسخگویی او به اتهاماتش شده بود اما این هشدار دولت‌آبادی با اعتراض مهدی هاشمی همراه شد، چنان‌که او گفت که هیچ اتهامی را نمی‌پذیرد.

آقای هاشمی هر چند گفته که حاضر است در هر دادگاهی حضور یابد و حتی حکم برائت هم بگیرد اما تاکنون تنها با صدور نامه و بیانیه از کشورهای غربی و دیگر مناطق، به اتهامات وارده اعتراض کرده و سخنی از زمان آمدنش نکرده است.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

جوابی به نامه محسن رضائی

یکشنبه 88 دی 13 ساعت 9:38 عصر

جوابی به نامه محسن رضائی محسن رضائی یا شبث بن ربعی

 

محسن رضائی بار دیگر نقش خود را به عنوان یک بازیگرآماتور سیاسی ایفا کرد و با ارسال نامه ی به اصطلاح سرگشاده به دفتر مقام معظم رهبری آن هم بعد از صدور بیانه شماره 17 از سوی اردوگاه فتنه ی عمرسعد و دفاع از فتنه گران، به ملت ثابت کرد که اگر ایشان همچنان به آرمانهای پدرخوانده مصلحت اندیش صاحب مصلحت خود پایبند است .

 همچنین او در یک پیام تلوزیونی از طرف پدرخوانده خود بعد از یک هفته که از ماجرای هتک حرمت روز عاشورا ( توسط یاران معاویه و یزید و عمرسعد زمان ) می گذرد ، این حادثه را محکوم کرد !!! شب بخیر فرمانده !!!

از قرار با توجه به این مطلب که فرزند پدرخوانده ی آقای رضائی  که جزء فتنه گران حاظر در صحنه بوده ، ایشان کمی خجالت می کشیدند تا شخصاً این حادثه را محکوم کنند .

همسویی محسن رضائی و برادرش ( امیدوار رضائی نماینده نفوذی در مجلس )  با سران فتنه گر از همان روزهای اول  نمایانگر این مسئله بود که ایشان دستورات خود را از شخص هزاردستان می گیرند و آنگاه که دیدند فتنه گران در مخمصه افتادند به ظاهر از معرکه کناره گرفتند ولی سایتهای خبری نزدیک به ایشان همچنان در پی آشوبگری و ایجاد بحران همصدا با شبکه های امپریالیسمی و استکباری فعال  بودند .

حمایت محسن رضائی ( شبث بن ربعی ) از میر حسین موسوی (عمر سعد) در  این چند ماه چهره ی واقعی او را نمایان کرد و انگاه که همه ملت آزاده و مسلمان ایران در غم هتک حرمت به عاشورای حسینی می سوختند و آیات عظام و مسؤلین پیام برائت از یاران عمر سعد زمانه صادر می کردند ایشان چشم خود را بستند و در فکر تطهیر پدرخوانده خود بودند .

از محسن رضائی نباید جز این انتظار داشت زیرا این شخص همان است که فرزندان ملت را در جبهه ها خرج می کرد ( اشاره به صحبتهای محسن رضائی در اطاق جنگ ) و فرزند خود را بعد از آن بلایی که بر سر خانواده جناب دکتر مرتضایی ( مدیرعامل وقت ساصد ) آورد و به آمریکا پناه برد ، دستش را گرفت و( جهت تنبیه این پسر ناخلف ) در دست رئیس دانشگاه آزاد گذاشت تا در شهر مشهد با امکانات بیت المال ادامه تحصیل دهد .

از محسن رضائی چه انتظاری می توان داشت که در طول این چند سال در پناه پدر خوانده خود از هر طرف که باد می آمده رو به همان سمت می کرده و برای خود ثروت فراوانی فراهم نموده .

به اجازه ی همان هزاردستان معاویه صفت بود که محسن رضائی پا بر عرصه ی انتخابات گذاشت و پس از انتخابات با میرحسین و کروبی همصدا شد تا آنان را غسل کند و آب توبه برسرشان برید و عده ای ساده لوح نیز گول سوابق او را بخورند بگویند : برادر محسن عمری در جبهه ها بوده و خیلی برای این انقلاب زحمت کشیدند ( البته در کیلومترها دور تر از خط مقدم و در سنگر تمام بتونی )  .

باید ایشان از سران فتنه دفاع کنند زیرا فرزندان ناخلف شخص هزاردستان جزء همین فتنه گران هستند .

باید به این حامی فتنه گران بگوئیم : آقا محسن حواستان جمع باشد ، این ملت خاندان پهلوی را با تمامی عناصر سرسپرده اش به زباله دان تاریخ فرستاد . بترس از خشم ملت و خون شهدای این ملت که وقتی به جوش آید نه از سران فتنه چیزی باقی خواهد ماند و نه از حامیان کوردل این جماعت خبیث و نه از آقازاده های هوسران آنان . به تاریخ نگاهی دوباره بیاندازید و عاقبت قوم ظالین را برای عبرت خود بخوانید .



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

موسوی خائن

اعتراف صهیونیست ها به پایان تاریخ مصرف موسوی

سایت وزارت خارجه اسرائیل در تیتر صفحه اصلی خود نوشت «بیانیه جدید میرحسین موسوی: من حاضرم شهید شوم !!! ».

رسانه های دیگر وابسته به نظام سلطه نیز از این بخش از ادعاهای موسوی استقبال کردند. نشریه صهیونیستی اشپیگل برای خبر کوتاه خود این تیتر را انتخاب کرد «موسوی می خواهد در صورت نیاز شهید شود»! سی ان ان آمریکا هم تیتر زد «موسوی قسم می خورد هر هزینه ای را برای مبارزه بدهد». وال استریت ژورنال هم نوشت «موسوی آماده برای شهادت». تیتر گاردین هم این بود «موسوی آماده است برای اصلاحات جان بدهد».

به نظر می رسد رسانه های عمده صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی، تاریخ مصرف موسوی را پایان یافته می بینند و تنها به مرده موسوی فکر می کنند. نکته جالب در این میان، شهادت طلب! شدن رسانه های استکباری است. از سوی دیگر به نظر می رسد آقای موسوی با اظهارات مظلوم نمایانه مذکور، اقدام به فرار به جلو کرده تا از مسئولیت جان قربانیان حوادث 6 ماه گذشته شانه خالی کند. این در حالی است که وی از سوی خانواده خواهر زاده خود نیز که روز عاشورا در خیابانی خلوت توسط تروریست ها جان باخت، مورد اعتراض جدی قرار گرفته است. خانواده های برخی از قربانیان می گویند موسوی فرزندان آنها را قربانی جاه طلبی و عقده های ناکام خویش کرده است.

گفتنی است سازمان های جاسوسی سیا، موساد و اینتلیجنس سرویس سابقه دیرینه ای در استفاده حداکثری از مهره های استخدام شده و سپس قربانی کردن آنها و بهره برداری های تازه دارند و این در حالی است که ملت ایران منتظرند سران فتنه در دادگاه پاسخگوی جنایات و خیانت های خود باشند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

اوباش تیشه به ریشه خودشان زدند

یکشنبه 88 دی 13 ساعت 9:27 عصر

دکتر ولایتی

علی اکبر ولایتی: اوباش تیشه به ریشه خودشان زدند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کردکه اگر عده ای از اوباش در روز عاشورا به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین هتک حرمت کرده و عد ه ای نیز از آنها حمایت کردند به نوعی تیشه زدن به ریشه خودشان است.

« علی اکبر ولایتی » در گفتگو با فارس در خصوص حمایت های برخی از کشورهای غربی و رسانه های آنها از اغتشاشات اخیر در ایران با بیان اینکه این دخالت ها بی سابقه نبوده است، گفت: ما از گذشته و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این گونه دخالت ها هستیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دست این بیگانگان معارض را که عمدتاً کشورهای غربی هستند و منافع نامشروعی را برای خود در ایران تعقیب می کنند، کوتاه کرد و از آن زمان تاکنون هیچ گاه نبوده که رسانه ها و مقامات سیاسی این کشورها موضعی را اتخاذ کنند که به نفع انقلاب اسلامی و ملت ایران باشد. به گفته ولایتی توقعی از این رسانه ها و مقامات سیاسی این کشورها نیست که در رابطه با اتفاقاتی که در ایران رخ می دهد موضعی را در جهت خواست اکثریت ملت ایران اتخاذ کنند. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، تصریح کرد: اگر عده ای از اوباش در روز عاشورا به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین و مراسم عظیمی که همه جهان اسلام در بزرگداشت آن مشترک هستند، هتک حرمت کرده و عد ه ای از آنها حمایت کردند به نوعی تیشه زدن به ریشه خودشان است. اگر کسانی در بین ملت ما هستند یا بودند که احتمال حسن نیت در آنها را می دادند با این برخورد ضد اعتقادی که آنها انجام دادند قطعاً موقعیتشان از قبل هم ضعیف تر شد.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

تصاویر آشوبگران سبز اموی در روز عاشورا

 

آشوبگران سبز اموی

 

ادامه تصاویر آشوبگران سبز اموی ...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

درخواست پلیس از شهروندان

شنبه 88 دی 12 ساعت 7:34 عصر
آشوبگران عاشورا

درخواست پلیس از شهروندان: عوامل اخلال در امنیت عمومی و توهین به شعائر اسلامی در روز عاشورا را شناسایی کنید

گروه ناجا- پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی با انتشار تصاویر تعدادی از عوامل ناامنی و آسیب رسانان به اموال بیت المال، اخلال کنندگان در نظم عمومی و اهانت کنندگان به مقدسات و شعائر اسلامی در روز عاشورای حسینی، از شهروندان خواست تا چنانچه اطلاعی از افراد حاضر در این صحنه ها دارند، به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس متن این اطلاعیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و اعلام انزجار از حرمت شکنی عناصر مجرم و هنجار شکن که در روز عاشورای حسینی (ع) به هیات های مذهبی حمله و نسبت به تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات و شعائر اسلامی اقدام نمودند، از عموم مردم عزیز درخواست می کند در صورت شناسایی تصاویر درج شده در پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نشانیwww..news.police.ir     هرگونه اطلاعات ومستندات مربوط به وقایع یاد شده بالا را از طریق تلفن های زیر اعلام دارند.

 

شماره های تماس : 88889704 – 88889705 ،شماره نمابر 22225544 و صندوق پستی : 331 - 14565 

پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی

http://news.police.ir/NCMS/FullStory/?Id=185474



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سبزپوشان اموی

عزاداران حسینی درمقابله با فتنه گران اموی


مردم مومن و عزادار تهران روز گذشته جمعیت قلیل آشوبگر را که به طور سازماندهی شده برای توهین به عزیزترین مقدسات شیعه وارد عمل شده بودند، تار و مار کردند.
گزارش های متعدد خبرنگاران کیهان و همچنین گفت وگوهای ما با نهادهای مسئول حاکی از آن است که جمع کوچکی از آشوبگران صبح روز عاشورای حسینی(ع) با استفاده از فرصت حضور خیل عظیم مردم مومن و جوانان انقلابی در مساجد و حسینیه ها در برخی خیابان های تهران حاضر شدند و به اهانت علیه مقدسات، حمله به مردم و تخریب اموال عمومی پرداختند.
این گزارش ها می افزاید در حالی که مردم مومن تهران در مساجد و تکایا به عزاداری مشغول بودند، عده ای که جمعیت آنها بیش از چند صد نفر نبوده است در محل های مختلفی از شهر تهران خصوصاً بخش های مرکزی مانند خیابان های انقلاب، آزادی و ولی عصر به خیابان ها ریختند و با برنامه ای که به وضوح از پیش سازماندهی شده و هماهنگ به نظر می رسید شروع به تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات خصوصاً مقام شامخ حضرت حسین بن علی(ع) و حمله به مردم عادی کردند.


در جریان آشوب های این عده مثل همیشه تعداد زیادی سطل آشغال آتش زده شد و در چند مورد هم موتورسیکلت ها و اتومبیل های نیروی انتظامی که در ساعات اولیه با استعداد کمی در مقابل آشوبگران وارد عمل شده بودند مورد حمله آشوبگران قرار گرفت.

خبرنگاران گزارش دادند آشوبگران که عمداً خیابان هایی را که خالی از حضور دسته های عزاداری بود برای تحرکات خود انتخاب کرده بودند، در موارد متعدد به سر دادن سوت، کف، هلهله و شعارهای بسیار اهانت آمیز پرداخته و عمق بی اعتقادی خود به ارزش های اسلامی را به نمایش گذاشتند. در جریان این آشوب چند قرآن، پرچم های منقش به نام امام حسین و حضرت زهرا و همچنین موتورسیکلت های پارک شده عزاداران در کنار چند مسجد به آتش کشیده شد. این عده که با پشتیبانی و دعوت رسمی سران فتنه از جمله موسوی، خاتمی و کروبی در اغتشاشات حضور پیدا کرده بودند کاملاً متعلق به طیف های ضدانقلاب و به وضوح فاقد هرگونه تعلقی به ارزش های اسلامی بوده و دیروز اصرار داشتند که این بی اعتقادی خود را به نمایش بگذارند. اطلاعات موجود در اختیار کیهان نشان دهنده آن است که بخشی از اغتشاشگران روز گذشته تهران از شهرهایی چون قم و اصفهان و همچنین شهرهای مرزی به تهران منتقل شده بودند و انواع و اقسام سلاح های سرد همچون چاقو، قمه، چماق و حتی گاز اشک آور در اختیار داشته اند.

به حداکثر رساندن خشونت و کشته سازی جزو پروژه هایی بوده است که جریان فتنه گر از ابتدای آشوب های بعد از انتخابات در دستور کار داشته اما این پروژه دیروز شدتی مضاعف یافت.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد چند مورد کشته از مردم عادی- که تعداد دقیق آنها مشخص نیست- و همچنین تعداد بسیار زیادی مجروح که غریب به اتفاق آنها نیروهای بسیجی و عزاداران حسینی هستند در حوادث دیروز وجود داشته است. یکی از کشته شده ها سیدعلی موسوی خواهرزاده میرحسین موسوی است که در چهارراه کالج تهران هدف گلوله قرار گرفته و منابع آگاه در گفت وگو با کیهان مرگ او را کاملاً مشکوک و شخص وی را به سبب نزدیکی به موسوی و حضور فعال در تجمعاتی از این دست «نشان شده» توسط منافقین و عناصر نفوذی دانسته اند. تحقیقات در مورد جزئیات این موضوع همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد با توجه به قوی شدن تیم حفاظتی سران فتنه از جانب نظام تروریست ها برای شعله ور نگهداشتن آتش فتنه به سراغ حلقه های بعدی رفته اند. نکته بسیار مهم درباره حوادث دیروز این است که مردم تهران دیروز نه تنها مثل تمامی موارد گذشته توجهی به اغتشاشگران نشان ندادند بلکه به محض آنکه دریافتند که این افراد در برخی خیابان های تهران مشغول حرمت شکنی هستند مجالس عزاداری خود را نیمه تمام رها کرده و با حضور در خیابان ها ظرف چند دقیقه بساط فتنه را درهم پیچیدند. مقارن ظهر دیروز عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) در دانشگاه تهران- که مثل همیشه عده آنها از چند هزارنفر فراتر می رفت- از جمله کسانی بودند که بعد از اقامه نماز ظهر از دانشگاه خارج شده و چند ده نفر آشوبگر حاضر در میدان انقلاب را تار و مار کردند. در دیگر نقاط تهران هم به محض آن که نیروهای مردمی و عزاداران حسینی از حسینیه ها و مساجد خارج شدند دیگر اثری از آشوبگران باقی نماند.

سران فتنه متهم ردیف اول

مجموعه گزارش های در اختیار نشان می دهد در کنار سازماندهی اینترنتی، تحریکات و برنامه ریزی های پشت پرده سران فتنه نقش اصلی در وقایع دیروز داشته است. یکی از مهم ترین نمونه های قابل ذکر مراسمی است که محمد خاتمی شنبه شب در جماران برگزار کرد که طی آن علاوه بر صحنه سازی و ایجاد درگیری های ساختگی، زمینه و فرصت لازم برای اهانت جمعی از اوباش به ایام عزای امام حسین(ع) فراهم آوردند. در این مراسم که برخی منابع نزدیک به اصلاح طلبان از به هم خوردن آن توسط «لباس شخصی »(؟!)ها خبر داده اند خاتمی طی سخنانی عمیقا منحرف امام حسین(ع) را با فتنه گران قیاس کرده و ایشان را رهبر آنها خوانده است. با وجود آن که جا داشت شدیدترین اعتراضات به این سخنان صورت بگیرد اما فیلم های موجود در اختیار کیهان نشان می دهد برخلاف ادعای آقایان هیچ تعرضی از بیرون حسینیه جماران به این مراسم صورت نگرفته و معترضان در میان جمعیت داخل حسینیه و از خود آنها بوده اند. ضمن این که نکته مهم تر این است که اصلاح طلبان با خبرسازی هایی از این نوع درصدد پوشاندن فاجعه ای هستند که شنبه شب با صحنه گردانی آنها در خیابان های جماران و نیاوران رخ داد و طی آن صدها نفر از اوباش در شب عاشورا به سردادن سوت و کف زدن پرداختند و سپس همین حرکات را برای چند ساعت در میدان تجریش هم ادامه دادند سبزپوشان امویکه نهایتا این تحرکات با برخورد مردم مومن و عزادار خاتمه یافت.


سنگ پرانی و حمله حامیان موسوی به نمازگزاران ظهر عاشورا

حامیان موسوی با حمله به یک هیئت عزاداری در میدان جمهوری اسلامی تهران، به عزاداران حسینی که در حال اقامه نمازظهر عاشورا بودند، سنگ پرانی کرده و تعدادی از آنها از جمله امام جماعت را زخمی کردند. به گزارش منابع خبری ظهر دیروز عده ای از حامیان موسوی که با حرمت شکنی از روز شهادت سیدوسالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، به خیابان ها آمده و برخی اماکن عمومی و تعدادی خودروی عمومی و شخصی را به آتش کشیدند، با حضور در میدان جمهوری اسلامی و مشاهده برگزاری نمازظهر عاشورا در هیئت رهپویان آل طاها، به عزاداران حسینی حاضردراین هیئت هجوم آورده و به سمت آنها سنگ پراکنی کردند.

براساس این گزارش، این افراد که نمادهای سبزرنگ نیز با خود داشتند، تعدادی از نمازگزاران را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده و با سنگ پراکنی به سوی «حجت الاسلام صالحان» امام جماعت این هیئت، وی را مجروح کردند. علاوه بر امام جماعت این هیئت، تعداد دیگری از عزاداران حسینی در این هیئت نیز به جهت سنگ پرانی و ضرب و شتم این افراد، مجروح شدند.

 

فتنه گران اموی در روز عاشورافتنه گران اموی در روز عاشورافتنه گران اموی در روز عاشورا

 فتنه گران اموی در روز عاشورا



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری