سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

کروبی: بیایید نظرسنجی کنیم!

سه شنبه 88 مرداد 13 ساعت 4:4 صبح

کروبی: بیایید نظرسنجی کنیم! کروبی شیخ بی ریشه


مهدی کروبی از مسئولان خواست با برگزاری یک مناظره یا انجام یک نظرسنجی شرایطی را بوجود بیاورند که معلوم شود در انتخابات 22 خرداد تقلب شده است یا خیر!

وی که در دوران انتخابات از دشمنان سرسخت ایده نظرسنجی و همچنین مخالف برگزاری مناظره ها بود، اکنون در اظهارنظری که رادیو زمانه وابسته به سرویس های اطلاعاتی کشور هلند آن را بازتاب داده این ایده های ابتکاری را ارائه کرده است. کروبی در ادامه اظهارات خود گفته است: «محاکمه فعالان اصلاح طلب موجب زیر سوال رفتن اعتبار نظام، افزایش اختلاف ها و تحریک مردم می شود.»

رادیو زمانه در هیچ جای گزارش خود از سخنان کروبی به این موضوع اشاره ای نکرده که اصلاح طلبان که نتیجه انتخابات را با وجود داشتن هزاران ناظر سر صندوق ها نپذیرفتند، نتیجه نظرسنجی را چگونه خواهند پذیرفت؟!



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

دلسوزی یک آدم کش برای رفیقش

سه شنبه 88 مرداد 13 ساعت 3:52 صبح

 

موسوی و دیگر سرکرده منافقین

دلسوزی یک آدم کش برای رفیقش

مسعود رجوی- رئیس گروهک منافقین- با انتشار پیامی نسبت به جان میرحسین موسوی ابراز نگرانی کرد.

رجوی در پیام خود ضمن رد هرگونه جنایت و خیانت از سوی وی و همدستانش، نوشته است: موسوی هم یک دهه همین برچسب ها را علیه ما به کار برد اما من قصد نکوهش و بستانکاری ندارم!

سرکرده گروه جنایتکار منافقین که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است و همکاری با صدام و سازمان های اطلاعاتی غرب را در کارنامه خود دارد، در این پیام نسبت به سلامت و امنیت موسوی ابراز نگرانی کرده و از دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان خواست، بدون فوت وقت هیئتی را برای نظارت به ایران اعزام کنند!



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

توسط ابطحی و عطریانفر افشاء شد :

یکشنبه 88 مرداد 11 ساعت 1:50 صبح

ابطحی افشا کرد

توسط ابطحی و عطریانفر افشاء شد :

 خیانت بزرگ سران اصلاح طلب به کشور و ملت ایران



عضو مجمع روحانیون مبارز در دفاعیات خود در دادگاه به تلاش اصلاح طلبان برای محدود کردن رهبری، القای تقلب برای گسترش دامنه آشوب، هم قسم شدن هاشمی، خاتمی و موسوی و قصد هاشمی برای انتقام گیری از رهبری و رئیس جمهور اعتراف کرد.

به گزارش فارس محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رئیس دفتر خاتمی در زمان ریاست جمهوری، که اخیرا بازداشت شده بود در اولین جلسه رسیدگی به جرائم متهمان سیاسی حوادث بعد از انتخابات که صبح روز شنبه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به کیفرخواستی که از سوی معاون دادستان تهران در ابتدای جلسه بیان شد، گفت: همه صحبت هایی که معاون دادستان مطرح کرد، بنده قبول داشتم اما مسائلی را باید مطرح کنم.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

پشت پرده سازماندهی دختران فیروزهای

یکشنبه 88 مرداد 11 ساعت 1:11 صبح
دختران هوسران فیروزه ای

پشت پرده سازماندهی دختران فیروزه‌ای

سازماندهی بر اساس تیم سازی‌های کوچک و تشکیل تیم های مختلط با حضور دختران و پسران برای فعالیت و پایداری بیشتر تیم‌ها.


به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، جعفر فرجی نویسنده وبلاگ "بی قرار " در جدید‌ترین پست وبلاگ خود، مطلبی را با عنوان "پشت پرده سازماندهی دختران فیروزه‌ای " منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش در این مطلب آمده است:

*برداشت اول: حب جاه و مقام آخرین رذیله ایست که از قلب انسان مومن خارج می‌گردد
هنوز چند روزی به ایام عید نوروز باقی مانده بود و میرحسین موسوی خود را هم اصلاح‌طلب می‌دانست، هم اصولگرا.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رفوزه ها برای حفظ روحیه بگویند تقلب شده!

شنبه 88 مرداد 10 ساعت 5:10 صبح
کروبی خائن

نگرانی از سرخوردگی و ریزش حامیان حزبی، به یک نگرانی فراگیر در میان دست اندرکاران اصلی افراطی گری در جبهه اصلاحات تبدیل شده است.

محمدجواد حق شناس از مقامات افراطی وزارت کشور در دولت خاتمی که اکنون روزنامه اعتمادملی را به کمک شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای اداره می کند، پیش بینی کرد یأس و افسردگی پس از انتخابات به سراغ اصلاح طلبان بیاید.

مدیرمسئول ارگان اعتمادملی -حزبی که نامزد آن فقط توانست آراء 330 هزار نفر را از میان 40 میلیون رأی دهنده (کمتر از یک درصد رأی دهندگان) کسب کند- به ایسنا گفت: یأس، افسردگی و بی عملی بزرگ ترین اشتباه پیش روی برخی سیاست پیشگان و فعالان سیاسی است. ما این را سم می دانیم و توصیه مان به دوستان این است که هرچه سریع تر نسبت به تطبیق خود با وضع موجود اقدام کنند.

این هشدار چند روز پس از اظهارات قابل تامل مهدی کروبی دبیرکل اعتمادملی ارائه شده است. کروبی شنبه هفته جاری در اولین گردهمایی روسای حزب اعتمادملی در استان ها پس از انتخابات تاکید کرد: ما در انتخابات شکست خوردیم. من از همان روزها می دانستم که وضعمان زیاد خوب نیست. اسنادی دارم که ثابت می کند برخی از دوستان حزبی متزلزل بودند.

وی افزود: ما در این انتخابات شکست خوردیم و برای یک رفوزه این تفاوت ندارد که نمره زیر 7 یا 9 باشد دیگر برای مان فرقی نمی کند. البته من در آینده درباره این که چرا شکست خوردیم صحبت خواهم کرد، ولی در ابتدا باید به کار حزب بپردازیم و آنگاه گذشته و آینده را مورد بررسی قرار دهیم.

کروبی با انتقاد از رفتار گروه های اصلاح طلب در عرصه انتخابات دهم گفت: «آیا به نظر شما رفتارهای برخی از دوستان اصلاح طلب ما درست است؟ چه شده است که اکنون همان کسانی که روزی معتقد بودند دوره هاشمی رفسنجانی گذشته است اینک به تجلیل از او می پردازند و بیانیه ای منتشر می شود که در بخش های مختلف آن نام هاشمی آورده می شود؟».

گفته می شود تحرکات ساختارشکنانه و آشوب افکنانه افراطیون به ویژه با مستمسک القای تقلب، دقیقاً با درک پیامدهای شکست سنگین مدعیان اصلاح طلبی و در راستای دوپینگ روانی بوده است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

وقتی قاتل بی گناهان کلک مرغابی می زند

شنبه 88 مرداد 10 ساعت 5:5 صبح
خاتمی خائن

وقتی قاتل بی گناهان کلک مرغابی می زند


محمد خاتمی
( از سران اصلی منافقین ) در دیدار با فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به تحریک نهادهای مختلف نظام برای افتادن به جان یکدیگر روی آورد.

خاتمی پنج شنبه گذشته در سخنانی با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس در حالی که نسبت به بازداشت اغتشاشگران در ناآرامی های پس از انتخابات ابراز نگرانی می کرد، و خواهان آزادی آنها بود با طرح پرسش هایی هدفمند و تحریک زا گفت: چرا دست هیئت منتخب مجلس برای رسیدگی به فجایع اخیر بسته می شود، چرا هیئت منتخب ریاست قوه قضائیه اجازه نیافت کاری کند و...!

ادعاهای خاتمی که بیشتر بوی تحریک نهادها و ملتهب کردن فضای عمومی کشور از آن به مشام می رسد در حالی است که در همان جلسه محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس که از قضا خواهرزاده خاتمی نیز است به تشریح اقدام های مجلس و این فراکسیون می پردازد که نشان می دهد دست این فراکسیون - چه برسد به خود مجلس شورای اسلامی- در فجایع اخیر بسته نبوده است بلکه مشکل اصلی مدعیان اصلاحات آن است که از هر نقطه ای دست به تحقیق و بررسی می زنند، نقش خاتمی و موسوی در آشوب ها و قتل مردم پررنگ تر از همیشه آشکار می شود.

گفتنی است خاتمی که در این دیدار مدعی می شود بازداشت اغتشاشگران غیرقانونی بوده است به اقدامات غیرقانونی نامزد شکست خورده جریان اصلاحات و هم حزبی های خودش که در برابر قانون تمکین نکردند و مسبب اصلی آشوب ها و اردوکشی های خیابانی بودند و باید به جرم قتل بی گناهان محاکمه و مجازات شوند کمترین اشاره ای نمی کند.

شایان ذکر است که بنابر اعلام مقامات قضایی تمامی مراحل بازداشت و تکمیل پرونده های اغتشاشگران با دستور قضایی صورت گرفته است و امروز اولین جلسه دادگاه متهمانی که برای آنها کیفر خواست صادر شده است برگزار می شود.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

درخواست یک پیرزن قاتل از سازمان ملل

شنبه 88 مرداد 10 ساعت 4:49 صبح
فاحشه ای به نام شیرین عبادی

درخواست یک پیرزن قاتل از سازمان ملل


شیرین عبادی در گفت وگو با رسانه رسمی سازمان سیا، خواستار دخالت خارجی ها در مسائل داخلی ایران شد.

عبادی به رادیو فردا گفت، «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد باید هیئت یا نماینده ویژه خود را به ایران اعزام کند تا از نزدیک با وضعیت حقوق بشر در ایران آشنا شوند.

عبادی که به دلیل این خوش خدمتی ها جایزه صلح نوبل را دریافت کرده، افزود این درخواست را بارها تکرار کرده و در ادامه مدعی شد دخالت در امور داخلی کشورها جزء وظایف سازمان ملل متحد است!

شنیده ها حاکی است سازمان ملل اعتنایی به درخواست گماشته خود نکرده است. و در همان حال شیرین عبادی به یکی از نزدیکان خود گفته است، ما اصراری به تحقیق و بررسی درباره آشوب ها و مخصوصاً قتل های صورت گرفته نداریم!! این اظهارنظر شیرین عبادی تاکید دیگری بر انجام قتل ها از سوی افراد اجیر شده توسط مدعیان اصلاحات است و تحقیق بی طرفانه و مستند می تواند از دست های آلوده به جنایت آنان پرده بردارد .



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری