سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

دستگاه قضایى باید کروبى را محاکمه کند

یکشنبه 88 مرداد 25 ساعت 12:23 صبح
خروبی

دستگاه قضایى باید کروبى را محاکمه کند

 

امام جمعه مشهد بر محاکمه کروبى به دلیل اتهام هاى ناروا علیه نظام تاکید   کرد. آیت الله سیداحمد علم الهدى در خطبه هاى نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: با فردى که با زبان و قلم خود و با اتهام هاى ناروا به مسؤولان امنیتى و قضایى آبروى نظام را مى برد، باید با قاطعیت برخورد شده و او را در دستگاه قضایى محاکمه کرد. وى افزود: فردى که با گرفتن قیافه دمکراتیک با نامه و بیانیه اش و با اتهام هاى ناروایى به مسؤولان امنیتى و قضایى که با کمال اخلاص در خدمت نظام و انقلاب هستند، غذاى تبلیغاتى براى دشمنان نظام تامین مى کند و ملت را سراسیمه کرده، باید این گفته ها و نوشته هاى خود را ثابت کند، در غیر این صورت باید با وى به عنوان به عنوان یک تروریست برخورد شود.

وى اظهار داشت: این فرد که سرباز و پیاده نظام دشمن و عامل استکبار است و در جهت تامین منافع معاندان گام بر مى دارد، با طرح این سرى اتهام هاى ناروا درصدد است آبروى نظام را در سطوح ملى و بین المللى ببرد، نباید در کشور آزاد باشد، بلکه باید تحت تعقیب قضایى قرار گرفته و محاکمه شود.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سراب سبز

یکشنبه 88 مرداد 25 ساعت 12:20 صبح
سراب

اقدام دستگاه قضایی کشور در تشکیل دادگاه متهمان حوادث اخیر که نشان از اقتدار نظام اسلامی در مهار آشوب‌ها و رسیدگی عادلانه به جرائم و اتهامات عاملان حوادث اخیر دارد علاوه بر افشای نقش عناصر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی داخلی و گروهک‌های ضد انقلاب در آشوب‌‌ها، نقش قدرت‌های بیگانه را نیز در دامن زدن به این تحرکات و حمایت‌های مادی و معنوی از آشوب طلبان آشکارتر ساخت.پس از دومین جلسه دادگاه که بیشتر به بررسی نقش بیگانگان در حوادث اخیر اختصاص یافت خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا نسبت به این حوادث و دادگاه متهمان واکنش نشان داده و در گفت‌وگو با
CNN رسماً اعتراف می‌کند که «کارهای زیادی انجام می‌دهیم تا معترضان را واقعاً قدرتمند سازیم» و در ادامه تأکید می‌کند که «به حمایت از اپوزیسیون ادامه خواهیم داد.»کلینتون همچنین با اذعان به اینکه آمریکا حمایت خود را از معترضان در پس پرده انجام می‌داده،‌دلیل آن را عدم حساسیت مقامات و مردم ایران اعلام کرده و می‌گوید: «ما نمی‌خواستیم خود را در میان مقامات ایرانی و معترضان قرار دهیم که به صورت قانونی اعتراض خود را نشان می‌دادند، چون اگر می‌خواستیم زودهنگام و به صورت قوی و جدی در این موضوع دخالت کنیم مقامات ایران از ما به عنوان عاملی برای وحدت در مقابل مخالفان استفاده می‌کردند.»همزمانی این سخنان با سخنان برنارد کوشنر، وزیر خارجه فرانسه که طی آن به اقدام فرانسه بر اعطای پناهندگی به عاملان حوادث اخیر تأکید داشته و آن را سنتی دموکراتیک برای اروپاییان اعلام می‌کند و یا واکنش‌های مشابه انگلیسی‌ها و سخنگوی اتحادیه اروپا، کمترین تردید حتی برای کند ذهن‌ترین افراد باقی نمی‌‌ماند که ماجرای حوادث بعد از انتخابات در ایران توسط دشمنان اصلی نظام اسلامی هدایت می‌شد، اگرچه عده‌ای خوش‌باورانه اینگونه تصور می‌کنند که «جنبش سبز» را مدیریت می‌کنند. این در حالی است که آنها تنها به «سرابی سبز» دلخوش کرده‌‌اند که دشمنان نظام برای آنها طراحی کرده‌اند.در مورد دخالت بیگانگان در حوادث داخلی ایران بویژه پس از انتخابات، مستندات بسیار دیگری نیز وجود دارد اما بدون تردید تأکید خانم کلینتون به اینکه «کارهای زیادی انجام می‌دهیم تا معترضین را واقعاً قدرتمند سازیم و به حمایت از اپوزیسیون ادامه خواهیم داد» نشان می‌دهد که غرب حمایت خود را از به اصطلاح «معترضین» تا تسلیم ایران در برابر فزون‌خواهی‌های غرب به ویژه در مسأله هسته‌ای و صلح اعراب و اسراییل و... پی خواهد گرفت همانگونه که در سخنان اخیر کلینتون بر‌آن تصریح شده بود.اکنون با روشن شدن ابعاد حوادث اخیر جا دارد مسؤولان قضایی، امنیتی و دیپلماسی کشور با تداوم اقدامات خود در محاکمه عاملان حوادث اخیر دو کیفرخواست دیگر را نیز برای متهمان اصلی حوادث آماده کنند.اولین کیفرخواست برای کسانی که با بازی در میدان دشمن و طرح اتهامات کاذب بیشترین لطمه را به حیثیت و آبروی نظام اسلامی وارد ساخته و موجب شدند تا دستاوردهای تلاش‌های چندین ساله مسؤولان کشور در عرصه بین‌المللی و منطقه تضعیف و تخریب شده و دلسردی دوستان انقلاب و نظام را در منطقه به دنبال داشته باشد.و دوم کیفرخواست نسبت به دخالت مستقیم و صریح بیگانگان بویژه آمریکاییان در مسائل داخلی ایران جهت طرح در مجامع حقوقی بین‌المللی با توجه به اینکه در توافقنامه الجزایر آنها متعهد شده بودند که در امور داخلی ایران دخالت نکنند.

 

عباس حاجی نجاری



  • کلمات کلیدی : سراب سبز
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    محاکمه شعبان اصلاحات

    یکشنبه 88 مرداد 25 ساعت 12:7 صبح

    حدود یک ماه و نیم پیش از برگزارى انتخابات ریاست جمهورى ?? خرداد،  به دنبال انتشار سخنان سخیفى از جانب مهدى کروبى،  نگارنده در مطلبى با عنوان «شیخ باشید نه شعبان» نسبت به درافتادن کروبى به سراشیبى سقوط و ملعبه شدن وى در دست برخى عناصر خطرناک مخالف نظام هشدار دادم.

    شعبان بی مخ
     برخى دوستان در آن مقطع با اشاره به سوابق کروبى،  چنین هشدارى درباره او را نوعى تندروى ارزیابى کردند اما اکنون با انتشار ادعانامه وى که آکنده از اتهامات بى  پایه و اساس علیه دستگاه قضایى کشور است،  مشخص گردید که پیش بینى تبدیل شیخ اصلاحات به شعبان اصلاحات تا چه اندازه درست و دقیق بوده است.

     

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    آقای جاسوس بالاخره به غیرتش برخورد!

    دوشنبه 88 مرداد 19 ساعت 2:14 عصر
    آقای جاسوس

    آقای جاسوس بالاخره به غیرتش برخورد!

     

    سردبیر نشریات زنجیره ای پس از لو رفتن ارتباطات دامنه دارش با سفارت انگلیس، به تخطئه دادگاه متهمان اغتشاشات پرداخت و خواستار «آشتی ملی» شد.


    محمود شمس (ماشاءالله شمس الواعظین) در واکنش به اظهارات تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس در دادگاه، به شبکه العربیه گفت: سیر دادگاه به چهره ایران لطمه وارد می کند. این مایه ننگ است برای ایران و برای کشوری که به مردم خود احترام نمی گذارد. دستگیری تحلیلگر سیاسی سفارتخانه توهین به نظام است(!)


    وی افزود: چرا دولت ایران برای حل مشکل کنونی از جمله مسئله دخالت خارجی ها در امور داخلی ایران دست به یک آشتی ملی نمی زند؟


    سردبیر نشریات زنجیره ای توقیف شده همچنین درباره اظهارات حسین رسام در دادگاه به این جمله مبهم بسنده کرد که «من او را به طور شخصی می شناسم». وی درعین حال به توجیه عملکرد سفارت انگلیس پرداخت و گفت: کنترل و زیر نظر قراردادن مردم ایران از لحاظ رفتار و فعالیت توسط سفارتخانه ها یک امر طبیعی است تا این سفارتخانه ها بتوانند نحوه برقراری مناسبات با کشور میزبان را تهیه کنند.


    گفتنی است حسین رسام تحلیلگر سفارت انگلیس در دادگاه روز شنبه با اشاره به جمع آوری 5ساله اطلاعات برای سفارتخانه مذکور و جذب 50نفر در این رابطه، از عطریانفر، لیلاز و شمس الواعظین به عنوان مرتبطین خود نام برده و گفته بود: سفارت از این طریق اقدام به جمع آوری اطلاعات می کرد... سفارت سالانه 300هزار پوند برای کمک به سازمان های غیردولتی ایرانی هزینه می کرد... از حدود 4 ماه پیش از انتخابات جلسات مختلفی با حضور فعالان سیاسی به ویژه اصلاح طلبان تشکیل و اطلاعات لازم جمع آوری می شد.


    محمود شمس که از جمله دریافت کنندگان جایزه های مالی از برخی سازمان های غربی و آمریکایی به شمار می رود، سردبیری نشریه کیان و روزنامه های جامعه، توس، نشاط و عصر آزادگان را برعهده داشت و برای اولین بار از طریق این طیف نشریات بود که پای سفرای خارجی به ویژه انگلیس به مطبوعات ایرانی باز شد.از وی به عنوان عنصری دلال و کارچاق کن در عرصه مطبوعاتی یاد می شود.


    زمانی عطاءالله مهاجرانی وزیر وقت ارشاد- که اولین قهوه را در روزنامه جامعه خورد و عکس صمیمانه این حضور در صفحه نخست روزنامه مذکور چاپ شد- درباره به زندان افتادن محمود شمس گفته بود زندان کفاره مستی های بی حساب شمس الواعظین است. مهاجرانی البته بعدها وجود پایگاه مطبوعاتی دشمن را که خود در راه اندازی آن نقش ایفا می کرد، انکار نمود تا امروز که عملا در حد پادوها و سلطنت طلبانی چون مسعود بهنود تنزل یافته و به عنوان مستخدم فصلی بی بی سی عمل می کند و یافته ها و تحلیل های سفارت انگلیس را از پشت صفحه بی بی سی بازگو می کند.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    شهید«آیت» زودتر از همه موسوى را شناخت

    یکشنبه 88 مرداد 18 ساعت 9:1 عصر
    شهید آیت

    شهید«آیت» زودتر از همه موسوى را شناخت

     

    ُنا گفته هایى از منش سیاسى و مبارزاتى شهید دکتر آیت در گفت و گوى «جوان» با دکتر ابراهیم اسرافیلیان در گفت و شنودى که در پى مى آید به بازشناسى منش فکرى و سیاسى چهره اى پرداخته ایم که در سه دهه اخیر به دلایل گوناگون مورد غفلت یا تغافل قرار گرفته است. اینک پس از شفاف شدن ماهیت جریانات سیاسى کشور،  شاهد تحقق بسیارى از پیش بینى هایى هستیم که او در سال هاى آغازین انقلاب قولاً و عملاً  نسبت به آن هشدار مى داد. این سخن به معناى مطلق انگارى در باره اندیشه و عمل دکتر آیت نیست، اما بى نیاز از تذکر است که کارنامه فکرى و سیاسى او نیز واجد نکات قابل اقتباس و اعتناى فراوان است. با سپاس از جناب دکتر اسرافیلیان که ساعتى با ما به گفت و گو نشستند.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    ارتباط موسوی با لانه جاسوسی انگلیس

    یکشنبه 88 مرداد 18 ساعت 8:46 عصر

     

    عنصر وابسته به لانه جاسوسی انگلیس:

     دیپلمات های انگلیسی با ستاد موسوی در تماس دائم بودند


    کارمند محلی لانه جاسوسی انگلیس در دادگاه اغتشاشات اخیر از ارتباط مستمر سفارت با ستاد انتخاباتی موسوی پرده برداشت و افزود فعالیت های وی با اطلاع یکی از مشاوران این ستاد بوده است.

    یکی از کسانی که روز گذشته به عنوان متهم در دادگاه موسوم به متهمان کودتای مخملی حضور داشت، «میرمحمدحسین رسام»- کارمند محلی و تحلیل گر ارشد سفارت لندن در تهران- بود.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

     

     

     

     

     

     

     

     

    جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزی و با هدف شکایت از میرحسین موسوی بر روی خط اینترنت قرار گرفت.

    به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه مجازی جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزی - موج قانون برای شکایت از میرحسین موسوی نامزد شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری راه اندازی شد.

    صفحه اصلی، متن شکوائیه، یادداشت روز، اخبار بخش های اصلی پایگاه مجازی «جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزی - موج قانون» را تشکیل داده اند بر پایه این خبر در بخش شکوائیه این سایت آمده است:

    «بسمه تعالی

    حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه): حفظ نظام اوجب واجبات است.

    متن شکوائیه آحاد مردم از مشوقین به قانون گریزی

    جناب آقای مرتضوی

    دادستان محترم تهران

    سلام علیکم

    با احترام، اینجانب، از نامزد خاص دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آقای میرحسین موسوی خامنه که به طرق مختلف: اعم از حضور فعال، صدور بیانیه، سخنرانی و... باعث تشویق افراد به اردوکشی خیابانی و نتیجتا آشوب، شورش، تخریب اموال عمومی و خصوصی، مجروح کردن و کشتن هموطنان بی گناه، برهم زدن امنیت عمومی خصوصا مزاحمت های دیرهنگام شبانه، افترا و توهین و هتک حرمت اشخاص حقیقی و حقوقی و مسئولین، اخلال در نظم و آسایش عمومی، ایراد خدشه بر حیثیت نظام در سطح بین الملل، ممانعت از کسب و کار مغازه داران خیابان ها به جهت ایجاد رعب، خوف وحشت و اصرار بر استمرار آن، آتش افروزی، اتلاف اموال عمومی و خصوصی شده اند. همچنین از طراحان و فرماندهان پشت صحنه راهپیمایی ها و تجمعات و اقدامات غیر قانونی و خشونت آمیز و ضد مردمی که به بهانه تقلب در انتخابات و تمکین نکردن به قانون، پس از انتخابات حماسه بزرگ 22 خرداد، از تاریخ 23/3/1388 لغایت تاریخ امضای این شکایت نامه در سطح وسیع، گسترده و حجیم به راه انداختن مستندات به مواد 498، 618، 698، 609، 610، 675، 615، 208، 203، 689، 687، 187، 186 قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین و مقررات مربوط به موضوع، شکایت دارم. خواهشمند است نسبت به تعقیب کیفری متخلفین و قانون شکنان آشوبگر و معرفی آنها و احقاق حقوق از دست رفته اینجانب، دستور عاجل صادر فرمائید.»



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری