سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

موسوی و کروبی

 موسوی و کروبی دیگر نمی توانند کج دار و مریز حرکت کنند

یک کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا معتقد است حفظ موضع فعلی برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی دشوار است.

روزنامه آمریکایی سانفرانسیسکو کرونیکل با اشاره به جسارت به تصاویر حضرت امام و آیت الله خامنه ای در برخی تجمعات ضدانقلابی برپا شده از سوی حامیان موسوی و کروبی نوشت: آخرین این اتفاقات آتش زدن تصویر آیت الله خمینی بود. تحلیلگران می گویند چنین اقداماتی برای میرحسین موسوی و کروبی معضلاتی به دنبال خواهد داشت. «ری تکیه» کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا می گوید این روند هرچه بیشتر طول بکشد، حفظ مواضع فعلی را برای افرادی نظیر موسوی و کروبی دشوارتر خواهد کرد. آنها در نقطه ای هستند که یا باید خواستار حفظ نظام جمهوری اسلامی شوند و یا تبدیل به رهبران مخالفی شوند که مطالباتی فراتر از اصلاحات دارند.

سانفرانسیسکو کرونیکل با اشاره به نقش موسوی و کروبی در برپایی تظاهرات مخالفان نوشت: میزان نفوذ آنها بر مخالفان مشخص نیست و به نظر می رسد حرکت مخالفان بیشتر نتیجه شبکه های اینترنتی باشد تا کمک گرفتن از یک رهبری و مدیریت مشخص.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

 اراذل سبز

آجر و پیچ گوشتی فایده ندارد، اسلحه بردارید!


هفته نامه آمریکایی اکونومیست راهکار اقدام مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی را به آشوبگران جنبش سبز ارائه کرد و به پیاده نظام خود دستور داد به جای پاره آجر و پیچ گوشتی با اسلحه گرم به اغتشاش و آشوب بپردازند!

این هفته نامه در گزارشی سیاه بدون ذکر نام نویسنده و به بهانه تحلیل اوضاع داخلی ایران، نوشت: «در حالی که در آغاز اعتراضات، اکثر تظاهرکنندگان به عدم خشونت اعتقاد داشتند، با گذشت زمان و عملکرد ماموران حکومتی، دیدگاه ها به سوی اجتناب ناپذیر بودن کاربرد خشونت تغییر می یابد و اگرچه در حال حاضر، دامنه خشونت ورزی معترضان به حمل پاره سنگ و آجر و پیچ گوشتی محدود است اما با ادامه شرایط کنونی، ورود اسلحه گرم به صحنه مبارزات تعجب آور نخواهد بود.»

این هفته نامه با اذعان به سردرگمی آشوبگران از قول شیرین عبادی نوشت آمریکا و اروپا باید فشار خود به جمهوری اسلامی را بیشتر کنند. شیرین عبادی در اظهارنظری مضحک مدعی شده است این فشارها موجب تقابل مردم و نظام خواهد شد.

به نظر می رسد جریان اغتشاشگر موسوم به جنبش سبز در حال قدم گذاشتن در مسیری است که گروهک منافقین در ابتدای دهه 60 آن را پیمود و پیامدی جز هلاکت و فرار تفاله های باقیمانده برایشان نداشت.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

کروبی

چرا دروغ بگوییم؟امامت را هم قبول نداریم چه رسد به خمینی!


رسانه های ضدانقلاب مقیم خارج که نفاق کمتری نسبت به منافقین داخلی دارند در واکنش به سیاست های دوپهلوی سران فتنه سبز درباره اهانت به تصویر حضرت امام خمینی اعلام کردند شترسواری دولا دولا نمی شود.

اخبار روز وابسته به گروهک فدائیان خلق در این باره نوشت: شترسواری دولا دولا نمی شود. جنبش سبز به دنبال خواسته ها و اهدافی است که هیچ قرابتی با میراث آیت الله خمینی ندارد و به بیان صریح تر، به مقابله با همین میراث برخاسته است. جنبش باید از این میراث ]....[ به طور کامل عبور نماید.

از سوی دیگر سایت ضدانقلابی ایران گلوبال با اشاره به هتاکی های حامیان موسوی و کروبی به امام و رهبری نوشت: این اقدامات جزئی از مبارزه است. بخشی از افراد دخیل در جنبش سبز از یک موضع تدافعی شرم آور- با ظاهر تهاجمی- پاره کردن و آتش زدن ]و...[ عکس خمینی را توطئه حکومت دانستند و بر رفع و رجوع قضیه همت گماشتند و متاسفانه، بخشی دیگر هم که آرزوی چنان حرمت شکنی را داشتند با آنها همصدا شدند. این جنبش در تضاد با ولایت فقیه و راهبرد عقیدتی امامت شیعی است. شعار علیه ولایت فقیه و پاره کردن عکس های خمینی و خامنه ای، خواسته اصلی جنبش را بیان می کند و به موسوی و کروبی و چهره های مطرح جنبش پیام می دهد که بس کنید دولا دولا راه رفتن و «امام راحل، امام راحل» گفتن را.

در همین حال وبلاگ ضدانقلابی خودنویس هم با تاکید بر این که اتفاق اخیر صف ها را در «جنبش سبز» جدا می کند، نوشت: حکومت انتظار دارد افرادی چون موسوی و کروبی با بری دانستن خود از کسانی که محبتی به آیت الله خمینی ندارند، همان خط امام را پی بگیرند.

این وبلاگ در عین حال از قول یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت: فکر می کنم همه می دانیم که بیش از 90 درصد سبزها نه تنها اعتقادی به آیت الله خمینی ندارند بلکه اعتقادی به نظام و قانون اساسی هم ندارند و من مطمئنم خود آقایان موسوی و کروبی هم برخلاف گفته هایشان، اعتقادی به ولایت ندارند. الان نظام منتظر کوچکترین خبط بزرگان جنبش سبز- نمی گویم رهبران چون به وضوح از جنبش عقب افتاده اند- است تا ببرندشان آنجا که عرب نی اندازد.

جنبش نیازمند استقلال است، بدترین شرایط این است که خمینیست ها با بقیه در جنبش درگیر بشوند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

قهرمان افراطی تحکیم کیست؟

چهارشنبه 88 آذر 18 ساعت 7:48 عصر

مجید توکلی

قهرمان افراطی تحکیم کیست؟


خبر "فرار" یکی از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه" افکار عمومی را به تعجب واداشت.

 

در میان اخبار مربوط به رویدادهای 16 آذر در دانشگاه‌های تهران، خبر "فرار" یکی از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه" افکار عمومی را به تعجب واداشت.

به گزارش شبکه ایران مجید توکلی روز گذشته پس از آنکه نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد تجمع کنندگان حامی میر حسین موسوی بیفزاید، با مشاهده حضور پررنگ دانشجویان حامی انقلاب اسلامی احساس خطر کرد و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.

او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.

این در حالی است که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی" در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.

"فرار با لباس زنانه" البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد.

مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.

او پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد.

وی همچنین به همراه دو دانشجوی دیگر به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امیر کبیر، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گویا 15 ماه زندان برای توکلی کافی نبود، چراکه وی در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نیز در جریان ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوی دیگر دستگیر شد و 115 روز دیگر را در زندان گذراند.

گفتنی است توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد."

این جملات در قالب مقاله ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست!" برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.

حمله به اهل بیت نیز دستمایه ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می شد که هر انسان آزاده ای از بیان آن شرم می کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است." رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

نامه شدید اللحن کروبی به خاتمی

چهارشنبه 88 آذر 18 ساعت 7:45 عصر

خاتمی - کروبی

نامه شدید اللحن کروبی به خاتمی


مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی نامه ای شدید الحن به سید محمد خاتمی نگاشته است.

 

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی نامه ای شدید الحن به سید محمد خاتمی نگاشته است.
کروبی در این نامه ضمن انتقاد شدید از خاتمی در خصوص هزینه نکردن خود در حوادث اخیر وی را عنصری بی تاثیر در اصلاحات و بویژه جنبش سبز عنوان کرده است.

کروبی همچنین در این نامه خود را لیدر و رهبر جریان پس از انتخابات دانسته و خطاب به خاتمی نوشته است:«من رهبراین جریان هستم و بابت آن هم هزینه داده ام.شما هم در این جریان نه سهمی داشته و نه تاثیر گذار بوده ائید».

کروبی در این نامه همچنین به حوادث سال های حاکمیت اصلاحات اشاره کرده و ضمن بر شمردن اقدامات خود برای حل ریش سفیدانه مشکلات اصلاح طلبان تاکید کرده است که «چه کسی اختلافات میان اصلاح طلبان و نظام را حل می کرد؟،چه کسی پی گیر کار زندانیان بود،چه کسی ...».

گفته می شود کروبی همچنین در این نامه با بیان اینکه سابقه مبارزاتی و تشکیلاتی وی بیش از خاتمی است وی را به تلاش جهت حذف او از رهبری جریان سبزمتهم کرده است.
شایان ذکر است این اقدام کروبی در حالی صورت می پذیرد که فرقه سبز طی هفته های گذشته با ریزش شدید حامیان مواجه شده و با بی تفاوتی مردم به آنان سران این فرقه هتلاف در درون خود دچار شده اند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رمز میرحسین برای اغتشاشگران

چهارشنبه 88 آذر 18 ساعت 7:42 عصر

میر حسین موسوی

رمز میرحسین برای اغتشاشگران


از صبح امروز سبزها تلاش تازه ای را برای ایجاد اغتشاش در دانشگاههای تهران آغاز کرده اند.

 

پس از اقدامات روز گذشته طرفداران موسوی برای ایجاد اغتشاش و آشوب در دانشگاه تهران که علیرغم تحریک رسانه های غربی و اتاق آشوب اصلی سبزها ناکام ماند، از صبح امروز سبزها تلاش تازه ای را برای ایجاد اغتشاش در دانشگاه تهران آغاز کرده اند.

پی گیری اغتشاشات در دانشگاه ها که امروز و بنا بر اخبار رسیده تا فردا نیز ادامه خواهد داشت در حالی صورت می گیرد که وی رمز این اغتشاشات را در بیانیه آخر خود به مناسبت روز دانشجو صادر کرده بود آنجا که وی تاکید کرده بود:«?? آذر دانشگاه را تحمل نمی‌کنید. ?? آذر چه می‌کنید؟ ?? آذر چه می‌کنید؟».

منابع اگاه معتقدند موسوی در حقیقت با توجه به ریزش حامیان خود ناکارآمدی اعتراضات خیابانی بنا دارد تا با ایجاد یک اغتشاش ثبت شدنی عرصه خیابان را آرام آرام ترک کند.

برهمین اساس برخی از سران فتنه تصمیم دارند امروز در دانشگاه ها و در تجمع هوادارانشان حاضر شوند.

اگرچه حضور موسوی و کروبی به علت احتمال بالای بازداشت آنها بسیار بعید به نظر می رسد اما شواهدی از تحریک دانشجویان توسط میرحسین موسوی و اداره کنندگان وی وجود دارد.

این درحالی است که تعداد کم حاضرین در تجمع دانشگاه تهران و هوای سرد امروز تهران نگرانی سران فتنه را از استقبال کم دانشجویان دو چندان کرده بود.

لازم به ذکر است مهدی کروبی پیش از این از عدم حضور میرحسین موسوی در تجمعات و نپرداختن هزینه های آن به شدت انتقاد کرده بود.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

ده نمکی:می خواهند' اخراجیها3'ساخته نشود

سه شنبه 88 آذر 10 ساعت 6:14 عصر

ده نمکی:می خواهند" اخراجیها3"ساخته نشود مسعود ده نمکی

حسادت چشم عقل این آقایان را کور کرده است.

مسعود ده نمکی کارگردان  اخراجی های 1و2 در پاسخ به منتقدان جشن تجلیل از عوامل اخراجی ها گفت: مخالفت با این مراسم به دلیل مخالفت با خود فیلم است و اینها هرکاری که از دستشان بربیاید انجام می دهند تا استقبال از یک فیلم دفاع مقدس را کم کنند.

مسعود ده نمکی در گفت و گو با خبرنگار جوان آنلاین ضمن بیان این مطلب افزود: حسادت چشم عقل این آقایان را کور کرده است. این در حالی است که رهبری در سخنان خود استقبال از فیلم هایی مثل آژانس شیشه ای‘ لیلی با من است و اخراجی ها را نقطه قوت سینما عنوان کرده اند.

وی در ادامه افزود: نکته جالب هم اینجاست که آقایان به اسم مقدسات اینگونه در خصوص مراسم حرف می زنند در حالی که در این جشن که در آستانه عید قربان برگزار شده‘ تعداد زیادی از خانواده شهدا و جانبازان حضور داشتند.

ده نمکی با بیان اینکه هیچ حاشیه سیاسی دنبال این مراسم نبوده است گفت: همه مردم با تفکرات مختلف سیاسی در این جشن حضور داشتند و از این فیلم تجلیل کردند. علاوه بر این تمامی هم نوازی ها و سرودها متناسب با هفته بسیج و از سرودهای ملی بود و مراسم هیچ مشکلی نداشت.

وی در ادامه افزود: در آینده فیلم این مراسم 2 ساعته بدون هیچ کم و کاستی وارد شبکه خانگی خواهد شد و آن وقت شرمندگی دروغگویی برای این حضرات باقی خواهد ماند.

ده نمکی تصریح کرد: چون تمام جشنهایی که توسط آقایان برگزار می شود به سمت ابتذال می رود از اینکه ببینند می توان مراسمی برگزار کرد که از تمامی ابزار جذابیت مثل نور افشانی‘ موسیقی و گروه های همسرا استفاده کرد اما در جهت دیدگاه های اخلاقی و ارزشی باشد‘ عصبانی هستند. در حقیقت آقایان توانایی مدیریت این نوع مراسم ها را ندارند و همیشه مدیریت مراسمات از دست آنها خارج می شود.

این کارگردان سینما با بیان اینکه این انتقادات هیچ تاثیری بر روی فروش اخراجی های 3 ندارد‘ افزود: اگر قرار بود این انتقادات بر روی فروش تاثیر گذار باشد‘ این موضوع در اخراجی های 2 اتفاق می افتاد. به نظر من این دست و پا زدن های مدعیان روشنفکری در سینما برای این است که این اتفاق در اخراجی های 3 نیافتد و یا حتی اخراجی های 3 ساخته نشود. به هرحال در دوران نمایش اخراجی های 2 هم شاهد دروغ پردازی آنها بودیم و در حقیقت نان اینها در اختلاف بین مردم و هنرمندان است.

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری