سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

هواداران بزدل

وقتی حامیان موسوی از سایه‌های خود نیز می‌گریزند

پس از شکست افراطیون در اغتشاش‌آفرینی در دانشگاه‌‌ها، این جریان مطرود امروز نیز در مواجهه با هوشیاری و بی‌تفاوتی دانشجویان در ایجاد اغتشاش در دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی ناکام ماند.

 

به گزارش فارس، ظهر امروز و از ساعت 12:30 تعداد 50 نفر از دانشجویان دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی و از حامیان موسوی، سعی کردند با عده اندک خود جو آرام این دانشکده را ملتهب کنند.

این گروه از سلف سرویس دانشکده حرکت کرده و در لابی‌ اصلی دانشکده با روشن کردن شمع‌های سفید و مشکی و خواندن شعر یار دبستانی درصدد تحریک دانشجویان برآمدند که دانشجویان این دانشکده با هوشیاری و بی‌تفاوتی از مقابل آنها عبور کرده و در کلاس‌های درس خود حاضر ‌شدند.

برخی از این گروه که نماد سبز همراه داشته و با نشان دادن علامت 2 شعار ضد دولتی سر می‌دادند، هنگامی که برخی از اعضای گروه قصد داشتند با تلفن‌ همراه از تجمع آنها تصویربرداری کنند از ترس به تجمع خود پایان دادند. به رغم شانتاژآفرینی‌های روز‌های گذشته مدت زمان برگزاری این تجمع حتی به 20 دقیقه هم نرسید.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سایت مهدی هاشمی دزد را سیاسی کرد!

دوشنبه 88 مهر 20 ساعت 7:23 عصر
سایت مهدی هاشمی

سایت مهدی هاشمی دزد‌ را سیاسی کرد!

سایت منسوب به مهدی هاشمی رفسنجانی طی خبری دستگیری یک دزد سابقه دار را هم با مسائل سیاسی مرتبط دانست!

سایت منسوب به مهدی هاشمی رفسنجانی در راستای دروغ پردازیهای چند وقت اخیر خودطی خبری دستگیری یک دزد سابقه دار را هم با مسائل سیاسی مرتبط دانست!

به گزارش جوان آنلاین این سایت مدعی شد که دستگیری این سارق که امروز درحال سرقت شناسایی وتعقیب شده  به دلایل سیاسی و امنیتی بوده و  تعقیب وزخمی شدن او سیاسی یوده است!

این سایت در داستانی پلیسی نوشت:"چند مامور با لباس شخصی که بی‌سیم و سلاح کمری داشتند، درتعقیب جوانی بودند.دو مامور نیز سوار سمندی نقره‌ای خلاف جهت خیابان به تعقیب این جوان پرداخته و یکی از ماموران به سوی او دو تیر پیاپی شلیک می‌کند و در تقاطع خیابان میرزای شیرازی-مطهری،او را هدف قرار می‌دهد"

این در حالی است که پیگیریهای خبرنگار جوان آنلاین مشخص کرد که دستگیری فرد مذکور درراستای طرح انظباط اجتماعی و هفته ناجا بوده است و جوان مذکور بعلت سرقت و زورگیری تحت تعقیب مامورین انتظامی بوده است. این ادعای سایت آینده در حالی صورت می گیرد که به اصطلاح رسانه مذکور سابق بر این نیز ادعاهای کذبی در مورد برخی افراد و کشته و دستگیر شدن برخی افراد منتشر کرده بود که پس از گذشت چند روز همگی آنها تکذیب شد!

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

کروبی خائن

شکایت تعدادی از خانواده‌های شهدا از کروبی

تعدادی از خانواده های شهدا طی نامه ای به دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران از کروبی به دلیل توهین به شهدا و نشر اکاذیب شکایت کردند.

به گزارش فارس، تعدادی از خانواده های شهدا طی نامه ای به دادستان دادگاه ویژه روحانیت تهران از کروبی به دلیل توهین به شهدا و نشر اکاذیب شکایت کردند.

 

متن این نامه به این شرح است:

دادستان محترم دادگاه ویژه روحانیت تهران

سلام علیکم

احتراما، امضاء‌کنندگان ذیل جمعی از خانواده‌های شهدا هستند که در خصوص توهین و افترا و هتک حرمت و نشر اکاذیبی که حجت‌‌الاسلام کروبی تحت این عنوان که «یکی از دختران شهدا توسط مراجع انتظامی مورد تجاوز واقع شده و به قتل رسیده است» در حالیکه شخص موردنظر وی از خانواده شهدا نبوده و دارای سوء شهرت می‌باشد که هم اکنون در قید حیات است شکایت خود را اعلام داشته‌اند. موضوع اعلام شده از سوی آقای کروبی کذب محض بوده و باعث تشویش اذهان عمومی و سوء‌ظن نسبت به خانواده‌های شهدا گردیده است. در صورتی که آقای کروبی به عنوان رئیس سابق بنیاد شهید یا مسئول به راحتی می‌توانسته قبل از عنوان کردن این موضوع، درباره صحت و سقم آن تحقیقاتی به عمل می‌آورد. لذا ما جمعی از خانواده‌های شهدا از آقای مهدی کروبی شکایت داشته و خواستار تعقیب کیفری و مجازات نامبرده و اعاده حیثیت خانواده‌های شهدا طبق قواعد فقهی و حقوقی و قوانین جاریه جمهوری اسلامی ایران، می‌باشیم.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

اراذل حامی موسوی خائن

عضو سابق گروهک فدائیان خلق از مسیرحسین درخواست کرد:

برای شرابخواران هم در جنبش سبز جایی پیدا کنید!

عضو سابق گروهک فدائیان خلق از موسوی خواست تکلیف خود را با خیلی چیزها از جمله شراب مشخص کند!

عضو سابق گروهک فدائیان خلق که بعدها به همکاری با صدای آمریکا و نشریه سلطنت طلبان(چاپ لندن) روی آورد از موسوی خواست تکلیف خود را با خیلی چیزها از جمله شراب مشخص کند!

الهه- ب نوشت: موسوی خود آگاه است که زندگی وی بیش از آن با تاریخ جمهوری اسلامی گره خورده که بتواند تجسم ایران آینده باشد. وی همواره با خودش در دوگانگی خواهد بود اگر بخواهد خواسته لیبرالیزه کردن شیوه زندگی را تحقق بخشد. آنها که شراب می نوشند باید جایی در جنبش سبز داشته باشند(!)

این چپ لیبرال شده و مقیم آلمان در مقاله خود، از احتمال انتقال هدایت جریان اغتشاش طلب به خارج از کشور خبر داد و نوشت: برای نخستین بار از سال 1979، اپوزیسیون خارج از کشور، یک زبان مشترک با نیروهای خواهان تغییر در داخل یافته است. در صورتی که موسوی و کروبی دستگیر شوند، هدایت جنبش از خارج صورت خواهد گرفت. در خارج دشمنان سرسخت پیشین نظیر سلطنت طلبان و طرفداران جمهوری سکولار با یکدیگر آشتی کرده اند!

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

آمارمجروحان پلیس در تجمعات

دوشنبه 88 مهر 20 ساعت 7:9 عصر
ضرب و شتم نیروهای پلیس توسط حامیان موسوی خائن

آمارمجروحان پلیس در تجمعات

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در تجمعات تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری به صورت شبانه حدود 179 نفر از مأموران پلیس مصدوم شده‌اند.


به گزارش فارس، سردار عزیزالله رجب‌زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک پلیس تهران بزرگ گفت: از سال گذشته و همزمان با هفته ناجا رزمایش آسایش و امنیت اجرا شد و این رزمایش در تاریخ ناجا کم نظیر بوده است.وی اظهار داشت:‌ طرح انضباط اجتماعی نیز از دیگر طرح‌هایی بود که توسط پلیس تهران به اجرا درآمد و تا امروز نیز بی‌وقفه ادامه دارد و با اجرای این طرح زیرساخت‌های بسیاری در ایجاد امنیت شکل گرفت.

سردار رجب‌زاده افزود: در چهارشنبه پایان سال نیز با کمترین تلفات توانستیم روز آرامی را پشت سر بگذاریم و پس از آن نیز تعطیلات سال نو آغاز شد که با حضور موثر پلیس تا 20 فروردین امنیت شهر تهران را شبانه‌روزی برقرار کردیم.فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: در تبلیغات ریاست جمهوری شاهد تلاش بسیار و شبانه‌روزی پرسنل پلیس تهران بودیم و انتخابات ریاست جمهوری در نوع خود بی‌نظیر بود.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

حمید سوریان تهدید به مرگ شد

پنج شنبه 88 مهر 16 ساعت 9:21 عصر
حمید سوریان پهلوان ملی ایران

حمید سوریان تهدید به مرگ شد

 
سوریان پر افتخار ترین کشتی گیر فرنگی کار ایران با اهدای مدال خود به احمدی نژاد مورد حملات تندی قرار گرفت.

 

 حمید سوریان که پر افتخار ترین کشتی گیر فرنگی کار ایران به شمار می رود با اهدای مدال طلای خود به دکتر احمدی نژاد مورد حملات تندی  از سوی اراذل و اوباش حامی موسوی قرار گرفته است.

وی که در هفته دفاع مقدس با یاد شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی مدال طلای خود راتقدیم رئیس جمهور کرد تا به عنوان یادگار در موزه هدایای ریاست جمهوری باقی بماند به ناگاه با شدیدترین حملات از سوی اوباش حامی موسوی و به خصوص از سوی رسانه های فارسی زبان  خارج از کشور مواجه شد. تا به حدی که در ایران نیز به جز حسین رضا زاده هیچ یک از ورزش کاران جرات تایید و حمایت از سوریان رانیافتند.

اما پس از این اقدام که بنا بر علاقه شخصی سوریان به دکتر احمدی نژاد انجام گرفت در روزهای اخیر برخی حرکات غیر منطبق با موازین عرفی و اخلاق پهلوانی و ورزشی به حاشیه دار شدن این ماجرا دامن زده است. مانند اینکه برخی اشخاص ( اراذل و اوباش حامی موسوی ) با ورود سوریان به سالن های ورزشی او را هو کرده و به او اهانت کرده اند.

بنا بر گزارش سایت پرچم ، دامنه فشارها بر سوریان به خاطر تقدیم مدال خود به دکتر احمدی نژاد به اینجا محدود نمانده و پسمانده های منافقین سبز، با ارسال پیام هایی وی را تهدید کرده اند که خانه ، خود و خانواده اش را به آتش خواهندکشید. همچنین شنیده شده که پیامک هایی به سوریان ارسال شده که با شماره های مختلف وی تهدید به مرگ شده است.

این حرکت مهین دوستانه ی پهلوان ملی در حالی صورت گرفت که در زمان شعله ور بودن آتش فتنه منافقین سبز پوش عده ای از فوتبالیستهای پرحاشیه و معلوم الحال در بازی با کره با بستن تکه پارچه های سبز با اوباش حامی موسوی اعلام همبستگی کردند و کسی نیز معترض این اقدام ضد ملی آنان نشد .



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

ساختار و سازمان فتنه اخیر

پنج شنبه 88 مهر 16 ساعت 9:18 عصر

سران کودتای سبز

ساختار و سازمان فتنه اخیر

پس از گذشت بیش از 3 ماه از انتخابات ریاست جمهوری دهم، اکنون در موقعیتی قرار داریم که می توان تصویری بیش و کم دقیق ارائه کرد از آنچه پس از انتخابات اتفاق افتاد و آنچه بنا بود اتفاق بیفتد. تلاش برای ارائه این تصویر هم ارز است با اینکه کسی درباره میزان تفاوت میان «اهداف تعیین شده برای پروژه ها» و «آنچه واقعا اتفاق افتاد» تامل کند. انجام این مطالعه یکی از سهل ترین روش ها برای رسیدن به یک برآورد استراتژیک دقیق از توان دشمن است، دشمنی که در این انتخابات به طمع افتاد، تمام قد، و با همه قوا و امکانات خود به میدان آمد و اکنون نتیجه طراحی های آن پیش چشم همه است.

بسته به اینکه از کدام منظر به موضوع نگاه کنید پروژه های دشمن خارجی در فضای انتخاباتی ایران را می توان به گونه های متفاوتی شناسایی و تحلیل کرد؛ اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک سوء تفاهم هست که باید رفع شود. پس از انتخابات، کسانی که عموما متعلق به دار و دسته فتنه گران بودند سعی کردند با استناد به ادله ای که هرگز به درستی طرح نشده نتیجه بگیرند همه آنچه پس از انتخابات در ایران گذشت اختلافات سیاسی داخل کشور بوده و هیچ چیز از آن را نمی توان به حساب طراحی دشمن و همکاری و همدستی عناصر داخلی با آن، نوشت. چنین تحلیلی را فقط در صورتی که چشم خود را بر روی انبوهی از شواهد و قرائن بسته باشیم می توان جدی گرفت. هیچ کس مدعی نیست که تمام آنچه پس از انتخابات رخ داد با همه جزئیات ریز و درشت آن و مرحله به مرحله، بیرون از مرزهای ایران طراحی شده بود. حتی ممکن است کسانی احساساتی شده و به خطا افتاده باشند و عده ای هم بدون خط و ربط با کسی و جایی، و صرفا به دلایل خاص خود وارد این معرکه شده باشند. اما امروز و پس از بررسی های بسیار مفصلی که انجام شده و با توجه به مجموعه شواهد و قرائن، تردیدی نیست که خطوط اصلی فتنه، پروژه های محوری آن و بخش قابل توجهی از کسانی که جزو طراحان و مجریان آن بوده اند، هر کدام در اندازه خود با محافل و مجموعه هایی بیرون از ایران مرتبط بوده اند و طیفی از پیام ها، از «دستور» گرفته تا «رهنمود» را از آنها دریافت می کردند. این مطلب اکنون «خبر» است نه «تحلیل». فتنه اخیر ،3 مشخصه کلان دارد که امروز هیچ کس از آنها که دستی بر این آتش داشته آن را انکار نمی کند: 1-این فتنه از پیش سازماندهی شده بود 2- پیوندی ارگانیک و کاملا محاسبه شده با بیرون از کشور داشت و 3- برای نخستین بار، کسانی در سطح بالای برخی نهادها (خواص) با فتنه مرتبط بودند که اکنون برخورد با آنها مطالبه اصلی مردم از مسئولان است.

سازمان فتنه، با این ساختار درانتخابات 88 وارد عمل شد. هدف گذاری های این جریان همان روز که ناآرامی ها آغاز شد هم چندان پوشیده نبود اما اکنون می توان درباره آنها نه با اتکا به صرف تئوری پردازی بلکه به طور مستند سخن گفت.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری