سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

حاج سعید قاسمی در برنامه دیروز، امروز، فردا:حاج سعید قاسمی

امروز عده ای با ادعای نزدیکی به امام برخلاف راه امام حرکت می کنند


سردار سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس با حضور در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا تاکید کرد که اگر حزب الله به بیانات رهبری گوش دهد ما از فتنه اخیر پیروز بیرون می آییم و تا چند دهه انقلاب بیمه خواهد شد.

وی در این برنامه تلویزیونی که یکشنبه شب از شبکه 3 سیما پخش شد تصریح کرد: اگر مسائل اوایل انقلاب و منافقین را بررسی کنیم، می بینیم که امروز هم عده ای دقیقا برخی از ژست ها و اعمال آنها را تکرار می کنند و در این راستا باید دقت کنیم که طبق فرمایش رهبری از تاریخ عبرت بگیریم و از یک سوراخ چند بار گزیده نشویم.

قاسمی با اشاره به حوادث و وقایع ماه های اخیر گفت: من بسیار به اتفاقاتی که در کشور افتاد امیدوارم و اگر حزب الله به بیانات و نصایح رهبری گوش دهد ما از این جریان پیروز بیرون خواهیم آمد و تا چند دهه انقلاب بیمه خواهد شد و در این راستا بالاخره ما باید هزینه این بیماری که به جان نظام افتاد را بدهیم و اگر بخواهیم با سازش این درد را تسکین دهیم این بیماری روزی ما را از پای درخواهد آورد.

این فعال فرهنگی بیان داشت: من تا قبل از اتفاقات روز عاشورا هیچ درکی از واقعه عاشورا نداشتم و نبردهای امیرالمومنین را به درستی درک نمی کردم ولی در روز عاشورای امسال به صورت ملموس این مسئله را درک کردم که در این راستا باید گفت در روز عاشورا نبرد با اهل قبله اتفاق افتاد و فتنه وارد خانه های مردم شد و این معضل و مشکلی نیست که بتوان آن را از طریق سخت افزاری و برخورد حل کرد و باید با این مسئله در نوع خود برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز عده ای ادعای نزدیکی به امام دارند ولی دقیقا برعکس افکار امام(ره) عمل می کنند که به طور مثال می توان به برخی از اظهارنظرها در خصوص سیاست خارجی و ادعای افراد یاد شده در خصوص منزوی شدن ایران در محافل بین المللی اشاره کرد که امام(ره) در آن زمان هم جواب این عده را داده است و فرموده که ملت های اسلامی و جهان سوم چه زمانی در میان کشورهای دیگر اعتبار داشتند که امروز بگوییم اعتبار آنها کم شده است و بر این اساس سلطه گران قصد دارند ما را تحت سلطه خود قرار دهند و ما نوکر آنها باشیم.

قاسمی با بیان اینکه امروز ما در کشور چهره هایی را داریم که طی دو دهه اخیر سنگین شده اند گفت: امروز پرچم حضرت امام در دست رهبری است و ما شاهد بودیم که ایشان در سال 71 بحث خواص و عوام را مطرح کردند و خطراتی را که خواص را تهدید می کرد مورد اشاره قرار دادند ولی کسی به نصیحت های ایشان گوش نکرد.

وی ادامه داد: گمراهی برخی به این دلیل است که هم می خواهند به دنبال مادیات باشند و هم مبارزه کنند که این رفتار در شخصیت آنها تناقض ایجاد می کند.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: مدل تفکر امام منجر به کشته شدن و خون ریختن و مبارزه می شود و بر این اساس شاهد بودیم که برخی خواص مواضع خود را تغییر داده اند چرا که نمی توانند در راه و مدلی که امام ترسیم کرده است حرکت کنند.

وی افزود: بحث رفاه گرایی مسئله مهمی است که اگر یک مسئول بخواهد آن را سرلوحه کار خود قرار دهد دچار مشکل می شود و هیچ گاه یک فرد نمی تواند هم مبارزه کند و هم خواستار رفاه طلبی باشد.

قاسمی در ادامه این برنامه به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش امام(ره) تنها کسانی تا آخر خط با ما هستند که طعم فقر و بی پولی را چشیده باشند و همچنین مسئولین باید بدانند که عده ای از خدا بی خبر هر کسی را که به فقرا کمک کند مورد توهین قرار می دهند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

قطع خدمات سرویس آپلود برای پایگاه خبری جنگ احزاب قطع خدمات سرویس آپلود در حمایت از فتنه گران

چندی پیش سایت سرویس دهنده خدمات آپلود که پایگاه خبری جنگ احزاب برای درج تصاویر خود از آن استفاده می کرد ،  در جهت حمایت  سران فتنه  خدمات سرویس رایگان خود را  برای این وبلاگ متوقف کرد . به همین جهت کلیه تصاویر این وبلاگ که توسط این سایت پشتیبانی می شد دیگر قادر به رویت نمی باشد . این حرکت کور در حالی است که در دوران کنونی سرویس های ارائه دهنده ی خدمات رایگان آپلود فیلم و تصویر بسیار فراوانند و شاید قابل شمارش نباشند . این حرکت تنها هویت گردانندگان سایت مذکور را هویدا کرد و خللی در اهداف پایگاه خبری جنگ احزاب پدید نمی آورد . حتی اگر روزی سایت پارسی بلاگ نیز حاظر نباشد این وبلاگ را حمایت کند سایتهای فراوانی برای راه اندازی وبلاگ وجود دارند که می توان از طریق آنها حقایق را یرای جویندگان حقیقت بیان کرد .

مکرو مکروالله و الله خیر الماکرین . . .

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

طرح روز

پنج شنبه 88 بهمن 15 ساعت 11:8 عصر

 

ما بیشماریم ! ! !

  • کلمات کلیدی : طرح روز
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه پرتناقض شیخک اصلاحات

    پنج شنبه 88 بهمن 15 ساعت 11:5 عصر
      شیخک اصلاحات

    بیانیه پرتناقض شیخک اصلاحات

     

    به گزارش شبکه ایران، در حالی که موضوع نوشتن بیانیه‌های شیخ اصلاحات"، در ماه‌های اخیر به یک سوژه داغ خبری تبدیل شده است، حجت الاسلام مهدی کروبی اقدام به صدور بیانیه‌ای جدید به مناسبت روز 22 بهمن کرد.

    این در حالی است که اخیرا مجتبی واحدی، سردبیر سابق روزنامه "آفتاب یزد" که در جریان انتخابات دهم مشاورت مهدی کروبی را نیز بر عهده داشته است، دست نوشته‌ای را اشتباهاً برای روزنامه کیهان ایمیل کرده بود که بر اساس آن گفته شد آقای کروبی قصد دارد تا متن این ایمیل را در قالب بیانیه‌ای به مناسبت روز 22 بهمن صادر کند.

    سن و سالم بالاست

    آقای کروبی که تبلیغات خود را برای رسیدن به پست ریاست جمهوری دهم، حدود 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز کرده بود، در بیانیه خود به سن و سالش اشاره و ادعا کرده است که از لحاظ سن و سال دیگر در وضعیتی نیست که رفتار او را بتوان با انگیزه‌های سیاسی و رسیدن به پست و مقام و امور دنیوی تخطئه کرد.

    دبیر کل حزب اعتماد ملی که طی ماه‌های اخیر ادعاها و اتهامات سنگینی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده عنوان کرده که بزرگترین افتخارش "بنده خدا"، "فرزند ایران" و "سرباز مردم" بودن است.

    وی همچنین از حضورش در راهپیمایی روز ??بهمن خبر داده و نوشته است: در این روز می کوشیم تا دستاوردها و آرمان‌های امیدبخش که برخی از آن یا به فراموشی سپرده شده و یا به انحراف رفته را با صبر و استقامت و پرهیز از خشونت زبانی و فیزیکی مطالبه کنیم.

    البته شیخ اصلاحات نگفت که در روز 22 خرداد در جمع مردم حاضر خواهد شد یا همانند روز قدس با فرقه سبز به خیابان خواهد آمد. در جریان روز قدس که او در جمع سبزها حاضر شد، هوادارنش شعارهای علیه اسرائیل و آمریکا را خط زدند و شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.

    تقلب شده اما دولت قانونی است

    آقای کروبی در ادامه بدون اشاره به بی اعتنایی خود و دیگر سران اصلاحات به رای اکثریت مردم و حمایتشان از هتاکان به مقدسات، مدعی شد که دو رکن "جمهوریت" و "اسلامیت" نظام بشدت زیر سوال رفته است.

    اما در حالی سران اصلاحات هیچ سندی در اثبات ادعای تقلب ارائه نکرده اند و نیز برخی از اصلاح طلبان از جمله محمد علی ابطحی واژه این موضوع بازهم مدعی تقلب و آنچه که "مهندسی آراء" نامیده شد.

    طرح مجدد این ادعا در حالی است که شیخ اصلاحات اخیرا در موضعی متفاوت اعلام کرده که دولت دهم قانونی است.

    اتهام به نظام

    دبیر کل حزب اعتماد ملی در ادامه مدعی وجود بحران در کشور شد و جمهوری اسلامی را به آنچه "سرکوب"، "زندانی کردن فله‌ای فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران و دانشجویان" و "دادگاه‌های نمایشی" خواند، متهم کرد.

    او همچنین با اعتراض به آنچه "اعدام و اعمال مجازات‌های سنگین" نامید، تلویحا به احکام دستگاه قضا برای محاربین و ساختارشکنان اعتراض کرد.

    اما آقای کروبی قسمت پایانی بیانیه خود را به بیان خواسته‌ها و توصیه‌هایش اختصاص داده است.

    دبیرکل حزب اعتماد ملی که از سوی مسئولان ارشد دستگاه قضا به عنوان یکی از متهمان اصلی ایجاد آشوب های اخیر مطرح شده، در ابتدا خواستار مهار و کنترل کسانی که آن‌ها را "خشونت گرایان بی سرمایه" نامیده، شده است.

    دیگر موضوع مورد اشاره شیخ اصلاحات اجرای قانون اساسی بود. این نکته که این روزها از سوی سران اصلاحات و فعالان اصلاح طلب به صورت هماهنگ مورد اشاره قرار می گیرد، موضوعی است که به گفته مسئولان و فعالان سیاسی، با بی اعتنایی رهبران فرقه سبز مواجه شده است.

    میزان باید فقط رای ملت باشد!

    آقای کروبی همچنین خواستار رعایت حق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان در همه انتخابات ها شد و از نظارت استصوابی شورای نگهبان که خود او چندین بار از طریق آن به مجلس راه یافته است نیز، تحت عنوان "بدعت زشت" یاد کرده است.

    آقای کروبی در ادامه اذعان کرده که میزان باید فقط رای ملت باشد نه گزینش و مهندسی آرای مردم بر اساس سلایق عده‌ای خاص.

    این در حالی است که او در انتخابات دهم از مجموع 40 میلیون رای تنها موفق به کسب 300 هزار رای شده اما با وجود اینکه هیچ سندی در دست نداشت، حتی بیشتر از آقای موسوی به طرح ادعای تقلب پرداخت.

    از دیگر مواردی که آقای کروبی در این بیانیه خواستار آن شده است، "آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی" است. گفتنی است که حرمت شکنان روز عاشورای حسینی، اعضای و مرتبطان با گروهک های تروریستی منافقین و انجمن پادشاهی اکثر زندانیان اخیر را تشکیل می دهند.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

      روح الله حسینیان

    اعتراض روح الله حسینیان به محاکمه ی منتقدان هاشمی

    رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اعتراض شدید از برخورد قوه قضاییه با منتقدین کسانی که در فتنه اخیر نقش داشته اند، تاکید کرد که اعتراض خود را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهم کرد.

    حجت الاسلام روح الله حسینیان در گفت وگو با شبکه ایران این برخوردها را ناعادلانه خواند و گفت: اگر کسانی به سران فتنه یا کسانی که آنها را مورد حمایت قرار داده اند انتقادی داشته باشد بلافاصله احضار شود اما به سران فتنه یا وابستگان آنها از موضع بخشش، عطوفت و مهربانی نگاه شود، قطعا عادلانه نیست.

    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد که جمعی از اصحاب رسانه به دلیل شکایت میرحسین موسوی احضار و با آنها برخورد شده است.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر معاون اول قوه قضاییه مبنی بر ارجاع پرونده فرزندان هاشمی رفسنجانی به دادسرای تهران گفت: ما منتظر هستیم بعد از ارجاع پرونده فرزندان اقای هاشمی به دادسرا ببنیم که چگونه با آنها برخورد می شود.

    وی ادامه داد : آیا همانگونه که قوه قضاییه با منتقدان آقای هاشمی برخورد کرده، در مدت کوتاهی آنهارا احضار و برایشان تشکیل پرونده داده و حتی با صدور کیفر خواست برای برخی از آنها حکم هم صادر کرده است، با فرزندان آقای هاشمی نیز برخورد قاطع و فوری می کند یا نه.

    رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهار داشت که قضاوت در خصوص عملکرد قوه قضاییه را به آینده و بعد از عملکرد دستگاه قضا درباره پرونده فرزندان آقای هاشمی واگذار می کنیم.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

     فاطمه حقیقت جو

    موسوی هم از خودمان است اما فعلا زمان علنی کردن خیانت نیست


    یک آشوبگر فراری عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم از نفاق میرحسین موسوی بر سر قانون اساسی خبر داد و تاکید کرد باید ملاحظات داخلی را در این باره درنظر گرفت.

    فاطمه حقیقت جو در گفت وگو با رادیو فردا هرچند مدعی شد قانون اساسی در دلش استبداد و دیکتاتوری پرورش می دهد و باید تغییر کند، درباره تظاهر موسوی به تبعیت از قانون اساسی گفت: آقای موسوی شرایط داخل کشور را به خوبی درک می کنند. اگر یک موضوعی ممکن است شکنندگی در درون جنبش ایجاد کند، به نظر من به شدت باید از آن پرهیز کنیم، گرچه ممکن است بخشی از ما نظرمان این باشد که قانون اساسی فعلی اصولا در دلش استبداد و دیکتاتوری را پرورش می دهد و معتقد باشیم که قانون اساسی به همین دلیل باید تغییر کند اما چون ما داریم یک کار جمعی انجام می دهیم و پیشبرد جنبش بسیار اهمیت دارد، فکر می کنم که باید ملاحظات داخلی را درنظر بگیریم و طبق نظر آن عمل کنیم تا جنبش به خوبی پیش برود. گرچه در همین بیانیه، آقای موسوی به خوبی بیان کرده اند که اگر لازم باشد، باید قانون اساسی هم تغییر پیدا کند. بنابراین باید از چیزهایی که زمینه آسیب و شکاف در جنبش را فراهم می کند، پرهیز کنیم و همه با هم روی یک حداقل هایی به تفاهم برسیم و روی آن عمل کنیم.

    موسوی اخیرا در مصاحبه با سایت کلمه در کنار تظاهر به تبعیت از قانون اساسی- و در راستای به دست آوردن دل ضد انقلاب- تصریح کرده بود قانون اساسی وحی منزل نیست و می توان آن را تغییر داد. سیدمحمد خاتمی در پاسخ برخی عناصر افراطی مدعی اصلاحات بارها تصریح کرده بود زمزمه تغییر قانون اساسی خیانت است.

    علت معارضه ائتلاف گروهک های ضدانقلاب و جریان نفاق جدید با قانون اساسی این است که این قانون به عنوان میثاق ملی، راه بازگشت استعمار و دیکتاتوری به کشور را سد کرده است.
    ذکر این نکته نیز شایسته است که حقیقت جو از طریق حضور در برخی اغتشاشات سال های آغازین دولت خاتمی، توانست خود را در میان حلقه قدرت مشارکتی ها وارد کند و به عنوان عضو فهرست مشارکت وارد مجلس ششم شود. نامبرده، پس از حضور در برخی تحرکات افراطیون توانست اعتماد محافل آمریکایی را جلب کند و به همراه همسر خود از آمریکا پناهندگی بگیرد. بسیاری از عناصر اهل زد و بند، از ژست مخالفت با جمهوری اسلامی به عنوان ابزاری برای مواجب بگیری یا دریافت اقامت از برخی کشورهای استعماری استفاده می کنند. در عین حال ادامه مواجب و اقامت این قبیل افراد، منوط به ادامه مزدوری و خیانت به کشور و ملت خواهد بود حقیقت جو در مجلس ششم از جمله افراطیونی بود که از تسلیم طلبی در برابر آمریکا و تعطیلی برنامه هسته ای جانبداری می کرد.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    قرار سرّی «سیا» با آشوبگران در ایستگاه دوبی

    پنج شنبه 88 بهمن 15 ساعت 1:55 صبح

    قرار سرّی «سیا» با آشوبگران در ایستگاه دوبی CIA



    رئیس ارگان رسانه ای سازمان
    CIA با شماری از عناصر ضد انقلاب و فعال در اغتشاشات پس از انتخابات ملاقات و رایزنی کرد. این دیدار سرّی در ایستگاه «دوبی» سازمان سیا برگزار شد و جزئیات آن به روال همیشگی ملاقات های مذکور پنهان ماند.

    جفری گدمین(جدمن) رئیس رادیو آزادی در مقاله ای که در مجله فارین پالیسی منتشر کرد صرفا به انتشار خبری مبهم و سربسته از ملاقات خود با عناصر فعال در فتنه و آشوب پس از انتخابات بسنده کرد. وی در این مقاله با اشاره به حضور شماری از ایرانیان خوش نشین در دوبی می نویسد: شماری از ایرانیان برای انجام امور تجاری به دوبی می آیند و بسیاری نیز برای تفریح و رها شدن از فشارهای جمهوری اسلامی. من از آنها شنیدم که رژیم در انتخابات تقلب کرد.

    وی اضافه کرد: در سفر به دوبی با شماری از ایرانیان مخالف از جمله دو فعال جنبش سبز ملاقات کردم. آنها به رژیم ناسزا می گفتند. در دوبی هیچ نشانی از رنگ باختن جنبش سبز در ایران به چشم نمی خورد(!) آنها را به صورت سبزپوش در سواحل و رستوران های دوبی دیدم.

    رئیس ارگان رسانه ای سازمان سیا توضیح بیشتری درباره ملاقات با عناصر ضد انقلاب فعال در اغتشاشات ارائه نکرد. وزارت خارجه و سازمان جاسوسی آمریکا از زمان دولت بوش ایستگاه ویژه ای را در دوبی برای نظارت نزدیک تر بر عملکرد گروهک های اپوزیسیون و شبکه های ضد انقلاب راه اندازی کردند و در پوشش سمینار، سفر علمی، مبادلات فرهنگی و هنری و... اقدام به دعوت و آموزش شماری از عناصر نشان شده برای عملیات براندازی و کودتای مخملی کردند. این دفتر با نظارت الیزابت چنی دختر دیک چنی(معاون وقت رئیس جمهور آمریکا) راه اندازی شد. مبادلات اطلاعاتی، خبری و اینترنتی و آموزش جنگ نرم، یکی از محورهای کاری ایستگاه دوبی سازمان سیا بوده است.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری