سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

گزارش تصویری پایگاه خبری جنگ احزاب از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن

 22 بهمن امسال با تمام سالهای گذشته فرق داشت . امسال همه آمده بودند با تمام سلایق و عقیده ها . جوانان ، نوجوانان و کودکان ،  پیران  سالخوردگان . همه وهمه به عشق مهین و ولایت آمده بودند . همه با یک احساس مشترک آمده بودند و آن احساس مسؤلیت بود . مسؤلیتی که بر دوش تمام وطن دوستان با ایمان قرار داشت . حضوری حماسی که باعث خوشحالی دوستان این ملت و کوری چشمان حسود دشمنان ایران زمین شد . آری دشمنان این مملکت چشمانشان کور شد و این حضور را انکار کردند . چه جای تعجب است که رسانه های بیگانه این حماسه را انکار کنند . همان رسانه هایی که چشم بر آشوب چند اراذل و اوباش دوخته بودند و برای آتش افروزی آنان هورا می کشیدند و بیست و چهارساعته گزارش عربده کشی های این رجاله ها را در بوق و کرنا کرده بودند امروز سکوت اختیار کردند و خود را مانند همیشه به نفهمی عمیقی زدند .

حضور میلیونی مردم با غیرت و فهیم ایران ما آنان و دنباله های بی خرد داخلی آنان را مبهوت ساخت . سران کشورهای غربی دلخوش بودند که اینبار هم می توانند توسط منافقین در صفوف ملت ایران خللی وارد کنند و سران فتنه را بار دیگر به میان میدان فرستادند اما ملت با بصیرت ایران این سران خودفروخته را از خود راندند و آنها  راهی ندیند جزء خزیدن در لانه های فساد خود .

این تصاویر قطرهایی است از دریای خروشان ملت بزرگ ایران . این است دموکراسی واقعی . این است صدای ملتی که بیدار است .

 این است حضور سبز علوی و این است شعار ملت بزرگ ایران :

الله اکبر . خامنه ای رهبر ،  مرگ بر منافق

 22 بهمن 1388 حضور حماسی ملت با بصیرت

http://delbaste.com/persian/uploads/1266033461.jpg

ادامه تصاویر...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

طرح روز

چهارشنبه 88 بهمن 21 ساعت 9:15 عصر
 سبز بی شرم و حیا

  • کلمات کلیدی : طرح روز
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    بی حرمتی به تصویر شهید همت

    بی حرمتی عناصر فرقه سبز به تصویر دیواری شهید همت


    پاشیدن رنگ سبز بر روی دیوارها ، تابلوهای راهنمای خیابان ها و اتوبان ها از شگردهای خودنمایی اعضای فرقه سبز و حامیان موسوی است که در ماه های اخیر انجام می دادند

    عناصر وابسته به فرقه سبز با رنگ پاشی به تصویر دیواری شهید همت ، به ساحت این سردار سرافراز اسائه ادب کردند.

    به گزارش فارس، طی روزهای گذشته برخی افراد با پاشیدن رنگ سبز به تصویر دیواری شهید محمدابراهیم همت در تهران به عکس این شهید دفاع مقدس توهین کردند.

     پاشیدن رنگ سبز بر روی دیوارها ، تابلوهای راهنمای خیابان ها و اتوبان ها از شگردهای خودنمایی اعضای فرقه سبز است که در ماه های اخیر انجام می دادند  اما این نخستین بار است که نسبت به تصویر یک شهید چنین بی حرمتی انجام می شود.این اقدام در حالی است که جریان فتنه طی ماه‌های گذشته با سر دادن شعارهای انحرافی، بسیجی واقعی را همت و باکری معرفی می‌کرد!

    گفتنی است سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز طی ماه‌های گذشته اقدام به پخش سخنانی از این شهید عزیز در دفاع از ولایت فقیه کرد که این امر نیز با انتقاد برخی افراد در این جریان روبرو شد.

    این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که مردم ولایتمدار کشور در راهپیمایی عظیم خود در روز 9 دی ماه ضمن اعلام انزجار از سران فتنه پس از انتخابات، بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را به نمایش گذاشته بودند.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس

    سه شنبه 88 بهمن 20 ساعت 8:18 عصر

    عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس

    دیدار کروبی با "جفری آدامز"سفیر اسبق انگلیس در تهران و رئیس سابق دفتر "جک استراو" وزیر امورخارجه انگلیس در سالگرد حزب رو به انحلال اعتماد ملی!

     

     کروبی و سفیر سابق انگلیس



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    جنبش مشتی ممدلی ... تمام اتوماتیک، بی صندلی

    سه شنبه 88 بهمن 20 ساعت 8:14 عصر

    جنبش مشتی ممدلی ... تمام اتوماتیک، بی صندلی شیخک اصلاحات


    مهدی کروبی درباره دعوت از ضدانقلاب برای اختلال در راهپیمایی ملی 22بهمن گفت: ما به شرکت در راهپیمایی رسمی سالگرد انقلاب فرا می خوانیم اما دیگر تصمیم نمی گیریم که راهپیمایان چه رویکردی داشته باشند و چه بکنند.

    نامزد ناکام انتخابات که با مجله صهیونیستی اشپیگل مصاحبه می کرد، درباره فحاشی آشوبگران علیه برخی شخصیت های نظام هم از خود سلب مسئولیت کرد و گفت: در هنگام تظاهرات گسترده مردمی با عقاید مختلف گرد هم می آیند، برخی درست و برخی هم انحرافی و غلط. بعضی مثل خود من دولت را به رسمیت نمی شناسیم اما ما در مورد شعارهای ضدنظام و شعارهایی که بهانه ای برای حمله به دست حکومت بدهد، احتیاط می کنیم(!)
    وی توضیح نداد که چرا شعارهای انحرافی و غلط و ضدانقلابی در اجتماعات منسوب به وی و موسوی سر داده می شود و آیا می شود دعوت کننده تجمعات مذکور- با تاکید بر مخالف خوانی و قانون شکنی- بود اما از زیر بار مسئولیت نتایج و عواقب آن شانه خالی کرد؟!
    کروبی در عین حال گفت: من و او در قالب شغل ها و مسئولیت های مختلف خدمت کرده ایم. اما موسوی سازمانی در پشت خود ندارد، من یک حزب سیاسی دارم. جنبش هم متشکل از طیف های مختلف، به طور مستقل عمل می کند .



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    مثل کتک خوردن یک جیب بر !

    سه شنبه 88 بهمن 20 ساعت 8:13 عصر
    اراذل حامی موسوی

    مثل کتک خوردن یک جیب بر !


    «دعوت از هواداران برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن و استفاده از نمادهای سبز، کار نفوذی های وزارت اطلاعات در سایت های جنبش سبز و اطرافیان رهبران جنبش است.»!

    توصیه ها و دستورالعمل های متفاوتی که سایت های وابسته به فتنه سبز و رسانه های ماهواره ای و رادیوهای بیگانه برای شرکت آشوبگران در راهپیمایی 22بهمن صادر می کنند به موج گسترده ای از تردید و سردرگمی در میان آنها تبدیل شده است به طوری که بخش قابل توجهی از مطالب این سایت ها به تلاش برای رفع تردید و تشویق آنان به حضور در راهپیمایی 22 بهمن اختصاص یافته است.

    این عده از هواداران معتقدند دعوت از آنها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ترفند نفوذی های وزارت اطلاعات است که قصد دارد هواداران را به محض بیرون آوردن نوارهای سبز رنگ شناسایی و دستگیر کند و یا از طریق فیلم و عکس به تعقیب بعدی افراد شناسایی شده بپردازد. آنها آزادی مشروط برخی از عوامل آشوب را نیز در همین راستا ارزیابی کرده و از آنها با عنوان عوامل خریداری شده توسط وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه یاد می کنند! و بیانیه های دعوت به راهپیمایی از سوی کروبی و موسوی و مجمع روحانیون مبارز و حزب مشارکت و... را نتیجه القای مستقیم یا غیرمستقیم همین افراد به گروههای مزبور می دانند!
    از سوی دیگر برخی از همین افراد با اشاره به راهپیمایی 9 دی حدس می زنند جمعیت 22 بهمن خیلی بیشتر از آن روز خواهد بود و معتقدند با توجه به خشم و کینه ای که حاکمیت به خاطر ماجرای روز عاشورا در مردم ایجاد کرده است، مردم به محض مشاهده نشانه ای که از وابستگی افراد به جنبش سبز- همان فتنه سبز- حکایت کند، به شدت با آنان برخورد کرده و احتمال زنده ماندن آنها بسیار اندک است! این عده می گویند، مردم باانگیزه دفاع از امام حسین(ع) و امام زمان(عج) به آنها حمله خواهند کرد و برای این حرکت خود ثواب فراوانی هم قائل هستند بنابراین هیچ پلیسی نمی تواند مانع آنها شود. یکی از همین افراد به سایت جرس- وابسته به مهاجرانی، سروش، عبدالعلی بازرگان، کدیور و اکبر گنجی - گفته است: همانطور که قاچاقی از ایران خارج شدید، حالا هم اگر حضور در 22بهمن را ضروری می دانید چرا از همان طریق قاچاق برای شرکت در راهپیمایی و حمایت از جنبش سبز به ایران نمی آئید؟!

    شخصی با امضای «الف- شیرازی» به سایت «بالاترین» که مدیریت آن را منوشه امیر- منوچهر ساچمه چی تهرانی و مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل- برعهده دارد، گفته است، کتک خوردن از جمعیت خشمگین در روز 22بهمن از نگاه عامه مردم افتخار محسوب نمی شود، بلکه مانند آن است که مردم یک «جیب بر» را به باد کتک گرفته و قصد لت و پار کردن او را داشته باشند!



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    جاج جعفر شجونی

    سران فتنه در هر کشوری بودند حداقل به 15 سال زندان محکوم می شدند


    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: سران فتنه در هر کشوری که بودند، حداقل به 15 سال زندان محکوم می شدند.

    به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی در یادواره شهدای انقلاب که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه کسانی که می گویند انبیا مدیریت درستی نداشتند، انسان هایی بی سواد هستند، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) آمد و گفت که نه شرقی و نه غربی و امام خمینی(ره) نیز زمانی که انقلاب کردند، شعار نه غربی و نه شرقی سر دادند.

    وی ادامه داد: امروز وظیفه ما این است که با انسان های منحرفی که می خواهند ما را به سمت غرب هدایت کنند، مبارزه کنیم، این انسان ها هر کسی می خواهند باشند، خواه پاره تن امام و یا نخست وزیر امام هم که باشند، باید با او مبارزه کنیم، مدارک ما هم در این مبارزه بسیار محکم است و از آیه های قرآن می توانیم در این راستا استفاده کنیم.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه کسانی که علاوه بر شرق و غرب، اسرائیل از آنها تعریف می کند و آنها را سربازان خود می داند، باید از خجالت آب شوند و سر را زمین بگذارند و بمیرند، تصریح کرد: شما آقایان در مجلس ششم خیانت کردید، تحصن کردید و استعفای دسته جمعی دادید، اما همانگونه که شعار دیو چو بیرون رود، شما بیرون رفتید و اصولگرایان فرشته آمدند اما شما به سنگ اندازی خود ادامه دادید، وقتی ملت ایران در سه دوره انتخابات به اصلاح طلبان رای ندادند، شما به چه دلیل می گویید که در بار پنجم به شما رای دادند و حقتان را خورده اند، شما باید ادعای خود را ثابت کنید.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای پیروزی شهیدان بسیاری داده است، خاطرنشان کرد: جالب است که پابرهنگان در جنوب شهر تهران انقلاب کردند و دختران و زنان در جردن هم با مانتوهای تنگ و پاره پاره می خواهند انقلاب کنند.

    وی ادامه داد: اینها در ماه رمضان روزه خواری می کنند و در روز قدس بطری های آب در دست به خیابان ها می آیند و با کفش هم نماز می خوانند.

    حجت الاسلام والمسلمین شجونی با بیان اینکه عده ای دشمن خونین انقلاب هستند، بیان داشت: ما در دهه مبارکه فجر قرار داریم، دورانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است و راهپیمایی های بسیار زیادی برگزار شده است و شهدای بسیار زیادی در بر داشته است و ما نمی توانیم شهدا را فراموش کنیم.

    وی اضافه کرد: مگر ما می توانیم که شهدا را فدای کروبی و فلان آدم کنیم، مگر ما می توانیم خاطرات شهدا را فراموش کنیم، شاد باد روان امام خمینی(ره) که فرمود برخی آدم ها 50 سال عبادت کردند که امیدواریم عبادتشان قبول باشد اما خوب است که هر چند وقت یک بار وصیتنامه شهدا را نیز مطالعه کنیم.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری