سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

دعوا بر سر جیره آمریکا

پنج شنبه 88 بهمن 15 ساعت 1:51 صبح

دعوا بر سر جیره آمریکا پیاده نظام بی جیره و مواجب آمریکا


دور تازه ای از نزاع میان گروهک های ضد انقلاب بر سر دریافت پول های اعطایی از سوی دولت های استعماری غرب در جریان است. یک عضو گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان از نهادهای آمریکایی خواست پول های اعطایی خود را به کسانی چون مهاجرانی و سازگارا و گنجی ندهند چون آنها پول ها را هدر می دهند.

مهدی فرخی در گفت وگو با سایت اینساید ایران به انتقاد شدید از دیگر مواجب بگیران سازمان سیا نظیر مهاجرانی و سازگارا و گنجی پرداخت و گفت: اینها مدعی لیدری جریان سبز هستند و این در حالی است که جریان سبز بعد از انتخابات توسط ما شکل گرفته و هدایت شدند لذا مهاجرانی و سازگارا بعد از مشاهده این جریان به موج سواری پرداختند و خود را لیدر معرفی کردند.

این عضو گروهک اتحاد جمهوری خواهان افزود: من به تمام نهادهای دموکراسی خواه آمریکا و اروپا توصیه می کنم پول خود را خرج این آقایان نکرده و به هدر ندهند چرا که آنها فقط به قصد عقده گشایی وارد عرصه شده اند.

گفتنی است به تازگی نزاع های مشابهی میان دو سایت جرس و بالاترین در جریان است. به تازگی علیرضا نوری زاده مستخدم سازمان سیا و موساد اعتراض مشابهی را نسبت به زرنگ بازی های مهاجرانی و دریافت امتیازهای ویژه در لندن مطرح کرده بود.

گروهک اتحاد جمهوری خواهان پس از بن بست و اعلام ورشکستگی گروهک هایی چون فدائیان خلق و حزب توده و با گردهم آمدن طیف های مختلف عناصر ورشکسته فراری تاسیس شد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سران فتنه

شیمون پرز: مخالفان در ایران به نیابت از ما با جمهوری اسلامی می جنگند

 

رئیس رژیم صهیونیستی رسماً از آشوبگران در ایران حمایت کرد. شیمون پرز ضمن دفاع از تشدید تحریم علیه ایران گفت: نبرد علیه جمهوری اسلامی از بیرون مرزهای آن آغاز نمی شود بلکه از درون مرزهای ایران شروع می شود.

پرز طی سخنانی در دانشگاه هرتسلیا با تکرار حمایت های سابق از آشوبگران گفت: حمایت از سرکشی های حکومت در برابر اعتراض نباید به اسرائیل محدود شود بلکه باید دیگر کشورها هم این شیوه را در پیش بگیرند زیرا رژیم اسلامی سراسر دنیا را به خطر می اندازد. حکومت ایران تنها خطری برای ما نیست بلکه آرامش و مصالح دیگر کشورها را هم تهدید می کند.

قصاب ارشد رژیم صهیونیستی که سال گذشته دستور ویران کردن نوار غزه و قتل عام مردم تحت محاصره را صادر کرد و دست کم 1400 فلسطینی بی گناه را به شهادت رساند، در دفاع از عناصر ضدانقلاب تروریست و محارب می گوید: جامعه بین الملل باید ایران را به خاطر پایمال سازی حقوق اعتراض کنندگان زیر فشار بگذارد. احمدی نژاد یک دیکتاتور است. مخالفت با رژیم، از برقراری تحریم های اقتصادی گسترده کم اهمیت تر نیست. نبرد علیه رژیم از داخل مرزهای ایران آغاز می شود. ما باید از مخالفانی که با رژیم مبارزه می کنند دلجویی و آنها را دلگرم سازیم. ما باید در تحریم های اقتصادی برای فشار بر جمهوری اسلامی همنوا شویم. همزمان، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا از شدت عمل جمهوری اسلامی در برابر عناصر محارب و تروریست ابراز خشم کرد و گفت: رهبران ایران با این کار تخم نابودی خود را می کارند.

بایدن در گفت وگو با شبکه ام اس ان بی سی گفت بهتر است همزمان با ادامه دراز کردن دست خود به سمت تهران، به طرف اعمال تحریم های جدی علیه ایران به همراه دیگر کشورها حرکت کنیم. ما از این رویکرد بهتر نتیجه می گیریم تا مداخله فیزیکی برای تغییر رژیم.

وی درباره این سؤال که آیا زمان آن فرا رسیده که آمریکا سیاست تغییر حکومت را در قبال ایران در پیش بگیرد پاسخ صریحی نداد، اما گفت مخالفان در فکر تغییر حکومت این کشور هستند.

برخی از سیاستمداران آمریکایی اخیراً از کاخ سفید خواستند در سیاست خود تجدیدنظر کند و بطور جدی امکان تغییر حکومت ایران را بررسی کند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

موسوی

استقبال رسانه های غربی و صهیونیستی از سخنان خائنانه موسوی

 

به دنبال گفت وگوی میرحسین موسوی با سایت کلمه در روز سه شنبه رسانه های غربی و صهیونیستی دیروز از سخنان ساختار شکنانه وی استقبال کردند و اظهارات سخیف موسوی را اتهامات نیش دار علیه نظام جمهوری اسلامی دانستند.

روزنامه لس آنجلس تایمز با بازتاب گفت وگوی موسوی با سایت کلمه نوشت: میرحسین موسوی حمایت اولیه خود را از جمهوری اسلامی زیر سوال برد.

این روزنامه که از موسوی به عنوان رهبر اپوزیسیون یاد می کرد با بیان اینکه وی اتهام نیش داری را علیه تشکیلات حاکم جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده نوشت که موسوی خواستار اصلاحات در قانون اساسی شده است و تاکید دارد که ایران همچنان به مانند رژیم گذشته در این کشور گرفتار استبداد است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز در مطلبی با اشاره به مصاحبه موسوی تصریح کرد که موضع مخالفان در ایران تندتر شده است. نیویورک تایمز نوشت که موسوی گفته است که رفتار حاکمان ایران دیکتاتوری و وحشتناک است!

این روزنامه به بخش دیگری از سخنان موسوی درباره اعدام 2 تن از آشوبگران و محاربان که اخیراً به حکم مقامات قضایی اعدام شدند اشاره کرد و نوشت که موسوی این اعدام ها را به منظور ترساندن مردم برای تسلیم شدن می داند.

نیویورک تایمز همچنین با این ادعا که اتهامات درباره تقلب در انتخابات ایران به سرکوب خشونت آمیز! در این کشور منجر شده است تصریح کرد که موسوی بر این باور نیست که انقلاب به اهداف خودش رسیده است.

همچنین روزنامه الشرق الاوسط که مواضعی کاملاً صهیونیستی دارد با بازتاب سخنان موسوی در تیتر گزارش خود نوشت که موسوی دیکتاتوری دینی را بدترین نوع دیکتاتوری می داند.

الشرق الاوسط که عنوان نخست خبرهای خود را به اظهارات روز سه شنبه موسوی اختصاص داده بود نوشت: میرحسین موسوی رهبر اصلاح طلب مخالف، در اذعانی بی سابقه و علنی انقلاب و اهداف آن را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: ریشه های ظلم و دیکتاتوری هنوز وجود دارد.

از سوی دیگر؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست هم در مقاله ای تاکید کرد که همبستگی آمریکا می تواند «انقلاب سبز ایران»! را تقویت کند.

همه اینها در حالی است که کماکان سران فتنه و از جمله موسوی با سخنان خائنانه خود و بدون مشخص کردن مرزها بستر تداوم آشوب ها و اغتشاشات را تهیه می کنند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

دیروز امروز فردا

پارازیت سیگنال ایکس در هنگام پخش برنامه دیروز . امروز . فردا

 

چندی پیش در هنگام پخش برنامه زنده و پر بیننده ( دیروز امروز فردا ) از شبکه 3 سیما بروز یک اشکال فنی ! بسیار مشهود بود . این اشکال فنی که هنگام صحبتهای جناب حجت الاسلام شجونی و مسعود ده نمکی بوجود آمد بیشتر شبیه یک پارازیت بود ولی تا کنون مسؤلین سیما در این خصوص توضیحی ارائه نکرده اند .

 اینگونه پارازیتها که از یک فرسنده ناشناس ارسال میگردد هنگام صحبتهای انتخاباتی رئیس جمهور با درصد کمتری مشهود بود . حال این سوال از مسؤلین سیما مطرح است که اگر این اختلال ها صرفاً یک مشکل فنی است چرا هنگام دیگر برنامه های زنده سیما رخ نمی دهد و آیا برای رفع این مشکل اقدامی انجام می دهند یا صرفا به قطع موقت برنامه رضایت می دهند ؟ از شواهد اینطور به نظر می رسد که عوامل و یا عناصری به عمد ، قصد دارند تا حرفهای دل مردم از این رسانه پخش نشود و دست به هرکاری می زنند تا مسائل عیان به مرحله ی بیان نرسند .



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

جدیدترین اخبار از انبار تسلیحات هادی غفاری

سه شنبه 88 بهمن 13 ساعت 6:52 عصر
هادی غفاری

جدیدترین اخبار از انبار تسلیحات هادی غفاری


یک منبع آگاه جزئیات بیشتری از انبار سلاح و مهمات در موسسه الهادی وابسته به هادی غفاری- از حامیان موسوی و کروبی- خبرداد.

 

یک منبع آگاه جزئیات بیشتری از کشف انبار سلاح و مهمات در موسسه و مسجد الهادی تهران وابسته به هادی غفاری خبرداد.

این منبع آگاه در گفتگو با «جوان آنلاین» با اشاره به اینکه وجود این انبار اسلحه درچندین نوبت توسط مردم گزارش شده بود،از بازرسی پنج شنبه شب ازموسسه و مسجد الهادی و کشف سلاح و مهمات از این مکانها خبرداد و گفت:پس از کشف این سلاح ها،روز بعد بازرسی ای از صحن داخل مسجد انجام شد که زیر فرش های صحن دریچه هایی قفل شده تعبیه شده بود که با بازکردن آنها تعداد زیادی سلاح «یوزی» همراه با 600 تا 800هزارفشنگ کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به این که هادی غفاری درگفته های خود اسلحه ها را متعلق به بسیج دانسته ،ضمن تکذیب ادعای وی اظهارداشت:به دلیل مدیریت آقای غفاری و فحاشی های وی به مسئولان نظام و مقابله با فعالیت بسیجیان ،بسیج از سال 73 هیچ گونه فعالیتی در این مسجد نداشته و ادعای وی کذب محض است.

وی درعین حال با بیان اینکه بسیج هیچگاه در سازمان خود اسلحه یوزی نداشته است،گفت:علاوه براین دروغ آشکارآقای غفاری باید گفت که اصولا هیچ پایگاه بسیجی این تعداد اسلحه در انبار خود نداشته وندارد و این حجم اسلحه در یک موسسه بیانگر ایجاد یک پادگان توسط غفاری می باشد.

این منبع آگاه درادامه گفت:بعد از ترورهای اخیر و خشونت های آنان ضربه جبران ناپذیری به اصلاح طلبان وارد آمده که این افراد بنا دارند با متهم کردن بسیج خود را از این اقدام غیرقانونی و وحشتناک مبری سازند.

وی درپایان اضافه کرد : هادی غفاری عضو تندرو مجمع روحانیون مبارزتاکنون دراظهارات مختلفی اتهامات و فحاشی های بسیار ی را علیه مسئولان نظام داشته و حتی در روزقدس نیز در جمع اغتشاشگران حضور داشته است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

عبدالفتاح سلطانی

یک راهپیمایی و چند تا جنایت که این حرف ها را ندارد!


یک عضو گروهک موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر به مغالطه درباره تحرکات عناصر محارب پرداخت و گفت شرکت در راهپیمایی تحت هیچ عنوانی محاربه نیست.

عبدالفتاح سلطانی در گفت وگو با ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) اعضای گروهک های تروریستی نظیر منافقین و تندر را که طبق قانون محارب محسوب می شوند، معترض جا زد و گفت: من معتقدم هیچ کدام از این اتهامات به کسانی که به عنوان اعتراض در راهپیمایی شرکت می کنند، وارد نیست. حداکثر این است که این 5 نفری که متهم به محاربه شده اند، در تظاهرات شرکت کرده و یک دو تا شعار داده اند.

وی متعرض این واقعیت نشد که عناصر تروریست در ایام اغتشاشات و با استفاده از شلوغی و تشنج، اقدام به آتش زدن بانک ها، خودروهای شخصی و عمومی، حمله به پلیس و کانکس آن، ارعاب و حمله به رهگذران عادی کرده اند.

نامبرده عضو کانون گروهک کانون مدافعان حقوق بشر است که توسط شیرین عبادی و با هدایت مستقیم آمریکایی ها راه اندازی شده است. روزنامه هلندی هندلزبلات سال 87 در گزارشی فاش کرد که این گروهک و گروهک موسوم به شورای ملی صلح با نظارت استفان هادلی مشاور امنیت ملی بوش جهت پیگیری پروژه براندازی نرم راه اندازی شده و جایزه اعطایی نوبل به عبادی نیز در همین پروژه هزینه می شود.

سلطانی اواخر آذر ماه امسال چند روز قبل از فوت آقای منتظری به همراه شماری از عناصر گروهکی عضو کانون مدافعان حقوق بشر (ابراهیم یزدی، حبیب پیمان، تقی رحمانی، محمدعلی دادخواه و نرگس محمدی) به ملاقات وی رفت و در آنجا از آقای منتظری به خاطر اینکه از تروریست های قاتل پسر خویش حمایت کرده، قدردانی کرد. شهید محمد منتظری هفت تیر 1360 به همراه شهید بهشتی و هفتاد نفر دیگر از مسئولان در بمب گذاری و جنایت وحشیانه گروهک منافقین به شهادت رسید.

گروهک آمریکایی کانون مدافعان حقوق بشر هرگز متعرض جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی نشده و صرفاً مأموریت داشته به سیاه نمایی علیه نظام اسلامی و دفاع از عناصر برانداز بپردازد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رادیو زمانه

چریک سایبری 21ساله سایت ضدانقلاب را از کار انداخت


سایت رادیو زمانه وابسته به عناصر ضدانقلاب مقیم هلند چند روز است که از کار افتاده است.

گردانندگان این سایت می گویند مورد حمله گروهی موسوم به ارتش سایبری ایران قرار گرفته اند.

فرید حائری نژاد سردبیر رادیو زمانه در گفت وگو با بی بی سی تصریح کرد: حمله کنندگان تلاش کرده اند به داخل «سرور» این سایت نفوذ کنند. آنها توانستند وارد حساب کاربری سایت شوند و حتی به داخل ایمیل های صاحبان حساب های کاربری نفوذ کرده اند. آنها تلاش کردند اطلاعات افراد در تماس با سایت را هم به دست بیاورند.

وی همچنین به دویچه وله گفت: حمله کنندگان اول به «سرور» ما حمله کردند و پس از آن وارد «ایمیل اکانت» ما شدند و آخر سر «دومین» ما را تغییر دادند. حمله کنندگان کسانی هستند که چند هفته قبل به تویتر ضربه زدند.

اختر قاسمی از همکاران رادیو زمانه هم با اشاره به اختلال چند روز اخیر این سایت اعلام کرد: از اون جایی که همکاران زمانه امید به درست شدن آن داشتند متاسفانه خبر هک کامل را با تامل و با کمی صبر به دیگر همکاران دادند به طوری که خود من با ایمیل هک شده یکی از همکاران مدتی در چت بودم بدون اینکه متوجه شده باشم که کسی که با من صحبت می کند یک هکر است. بعد از مشخص شدن اینکه فرد مخاطب من هکر است از او پرسیدم که «چرا این کار را انجام می دهند و هدفشان چیست؟ او گفت اولا من یک نفرم و به اندازه یک ارتش کار می کنم و اسمم ارتش است. من یک جوان عادی و متخصص کامپیوتر هستم. بی بی سی و صدای آمریکا و زمانه که تبلیغی نمی گیرند و درآمدی ندارند، معلوم است که از کجا تامین می شوند و از براندازی حرف می زنند.» از او پرسیدم چند سال داری، پاسخ داد 21سال. او گفت ما نمی گذاریم کشورمان را «ری ست» کنید.

گفتنی است رادیو زمانه اگرچه ظاهرا با بودجه دولت هلند اداره می شود اما خواهر خوانده رادیو فردا محسوب می شود و شماری از عناصر ضد انقلاب مقیم کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا با آن همکاری می کنند.

نیک آهنگ کوثر که همکار دایمی رادیو زمانه محسوب می شود در پی از کار افتادن این سایت، به کم اهمیت پرداختن کار این هکر 21ساله پرداخت و در سایت «خودنویس» نوشت؛ زمانه که به گفته کارشناسان در طول ماههای اخیر تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست داده بود، از سوی رسانه هایی مثل کیهان و نهادهای امنیتی جدی گرفته می شد. ارتش سایبری ایران بر روی سایت رادیو زمانه نوشته و تصویر همیشگی خود را گذاشته است؛ «ارتش سایبری ایران به تمام مزدوران وطن فروش هشدار می دهد که در دامان اربابان خود نیز آنها را راحت نمی گذارد.» رادیو زمانه که در ماههای اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده و روز به روز همکاران قدیمی و با سابقه خود را به خاطر ضعف مالی(!!) از دست می دهد، با مشکلی دیگر نیز مواجه شد. ارتش سایبری ایران که در طول ماههای گذشته حملات خود را به طور مداوم متوجه سایت های نزدیک به جنبش سبز و حتی جستجوگر «بایدو» کرده بود، این بار سایت زمانه را هک کرده است. گرچه یک کارشناس امنیت اینترنت معتقد است عدم بهره گیری از نیروهای حرفه ای می تواند عاملی برای ضربه پذیر شدن سایت زمانه باشد، اما با توجه به سابقه «ارتش سایبری ایران» در از کار انداختن تعدادی از سایت های بزرگ و به ظاهر امن، می توان قدرت فنی هکرهای وابسته به سپاه پاسداران ]؟![ را بیشتر دانست.

گفتنی است در صفحه از کار افتاده سایت رادیو زمانه دو عبارت «یا حسین(ع)» و «خلیج فارس» با امضای ارتش سایبری ایران دیده می شود.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری