سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

رسام دستگیر شده من که نمرده ام!

دوشنبه 88 شهریور 16 ساعت 1:32 صبح
Faeze

رسام دستگیر شده من که نمرده ام!


فائزه هاشمی، اعترافات کارمند و تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس در دادگاه متهمان اغتشاشات را «انجام وظیفه سفارت» توصیف کرد!

وی در گفت وگو با سایت شاخه جوانان حزب کارگزاران درباره اظهارات حسین رسام مدعی شد: اعترافات کارمند سفارت انگلستان چیزی نبود جز انجام وظیفه. هر سفارتی از اوضاع طرف مقابل گزارشی تهیه می کند تا سیاست هایش را بر مبنای شرایط واقعی آن کشور بریزد.

فائزه هاشمی که در جریان برخی اغتشاشات خیابانی بازداشت شد و سپس با برخی وساطت ها آزاد شد، همچنین تدارک کودتا در پوشش انقلاب مخملی از سوی دشمنان انقلاب را انکار کرد و گفت: انقلاب مخملی در مفهوم عام آن می تواند به معنای اصلاح طلبی و بیان مسالمت آمیز ضرورت اصلاحات و تلاش برای انجام آن باشد که چیز بدی نیست(!) اینکه که حالا رسانه های خارجی و یا خارجی ها در تایید تحرکات مردمی چیزی بگویند این نشانه وابستگی نیست. مگر امام در خارج از کشور در فرانسه نبودند؟ مگر مقامات فرانسوی کشور خود را پناهگاه انقلابیون قرار نداده بودند؟ مگر بسیاری دانشجویان از آمریکا مبارزه نمی کردند؟ مگر رسانه های خارجی و از جمله BBC در آن زمان مسایل ایران را بشدت و به قوت پوشش نمی دادند؟ مگر مردم در آن زمان در نهایت بی اعتمادی به رسانه های ملی، اخبار را از رسانه های خارجی نمی گرفتند؟ پس با این اوصاف باید بگوییم که انقلاب اسلامی هم در مسیر خواست بیگانه رقم خورد و یا انقلاب مخملی بود؟

فائزه هاشمی اشاره ای به این واقعیت نکرد که «اگر سفارت انگلیس از طرف مقابل (جمهوری اسلامی) جاسوسی می کند و این چیزی جز انجام وظیفه نیست» نقش برخی عناصر کارگزارانی نظیر محمد عطریانفر و سعید لیلاز که به شهادت حسین رسام، سال ها مشغول جمع آوری و مبادله اطلاعات با این سفارتخانه بوده اند را باید به حساب چه چیزی گذاشت؟ جاسوسی، مزدوری یا خیانت؟ تنها تفاوت ماجرا در این میان این است که کارمندان سفارت انگلیس، پوند دریافت می کنند اما حضرات وطنی از پول بیت المال، نوکری اجنبی می کنند.
ریختن قبح همکاری با دشمنان بدنام ملت ایران است که باعث می شود نامبرده به توجیه عملکرد اغتشاش طلبان شبکه بی بی سی بپردازد و بگوید انقلاب مخملی که چیزی بدی نیست. البته با توجه به اینکه برادر همین خانم (مهدی هاشمی) به عنوان یکی از متهمان القای سازماندهی شده تقلب و ایجاد اغتشاش آن هم از پول بیت المال در انگلیس به سر می برد، درک تجانس وی با انگلیسی ها امر غامضی نیست.

فائزه هاشمی در دوران مدیریت خود در روزنامه زنجیره ای «زن» هم این روزنامه را تبدیل به پاتوق عناصر ضدانقلاب و سلطنت طلب کرد و برای اولین و در اقدامی نادر- و البته قابل فهم- خبرنگاری را برای مصاحبه با بیوه معدوم شاه به خارج فرستاد!



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

وضعیت قرمز برای نفاق سبز!

جمعه 88 شهریور 13 ساعت 4:3 صبح
نفاق سبز

وضعیت قرمز برای نفاق سبز!


یک ارگان رسانه ای طراحان آشوب، نسبت به دوقطبی شدن فضای سیاسی ابراز نگرانی کرد. «موج سبز» پس از انتخابات با هماهنگی طیفی از گردانندگان سایت های وابسته به مشارکت (نوروز، یاری نیوز و...) و خط دهی طیفی از عناصر ضد انقلاب مقیم خارج راه اندازی شد تا فضای جامعه را ملتهب، قطبی و متشنج کند اما اکنون که دست اغتشاشگران رو شد و افکار عمومی به آنها به دیده بدگمانی و سوء ظن می نگرد، گردانندگان این سایت در یک هشدار ویژه خواستار پرهیز از دوقطبی کردن فضای سیاسی شده اند.

سایت مذکور با اشاره به دو قطبی وطن پرست و جاسوس اجنبی می نویسد: متأسفانه شرایط فعلی به دلیل بی تدبیری های کسانی که شایسته بود مدبرانه تر برخورد کنند و نکردند، مثل جنگ های مذهبی شده. اما ما به عنوان کسانی که یک بار زخم بازی فرشته و شیطان را خورده ایم و سی سال است که تاوان پس می دهیم ]اشاره به قضایای سال 59 و 60 که منجر به رو شدن ماهیت منافقین و اضمحلال آنها شد[ نباید در چارچوبی که حاکمیت تعریف کرده، بازی بخوریم.

این سایت سرنگونی طلب خواستار تظاهر به طرفداری از دین و اخلاق و انقلاب و جمهوری اسلامی شد و با لحنی منافقانه نوشت: ما می خواهیم به روح انقلاب 57 برگردیم. مارکسیست و کاپیتالیست و مجاهد و حزب الله در کنار هم زندگی می کردند.

سایت وابسته به منافقین اشاره ای به این واقعیت نکرد که چگونه کاپیتالیست ها و مارکسیست ها پشت سر هم به تدارک کودتا، غائله های مرزی، تظاهرات مسلحانه و آمیخته با خشونت برای براندازی نظام پرداختند و چگونه مجاهدین مورد نظر آنها (سازمان تروریستی منافقین) پس از رو شدن ماهیت خائنانه شان به ترور و جنایت متوسل شدند.

جبهه ائتلافی منافقین برانداز در انتخابات اخیر تلاش کرده بودند در پوشش رنگ سبز، ماسک دینی و مذهبی به چهره بزنند و افکار عمومی را فریب بدهند اما به تدریج معلوم شد که طیف مذکور هیچ نسبتی با شعارهای اسلام و انقلاب و قانون اساسی ندارند و به همین دلیل، جبهه مذکور به سرعت از عقبه مردمی تهی شد.

نگرانی از قطبی شدن فضا در حالی است که طیف منافقین (قدیمی و جدید) طی یک دهه اخیر از جمله در انتخابات ریاست جمهوری، به شدت بر قطبی کردن فضا تأکید داشتند و حتی ادعا می کردند، انتخابات رفراندوم علیه نظام و رهبری است و البته تبدیل به رفراندومی 40 میلیونی در تأیید نظام و رهبری شد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

کروبی خائن

کروبی خائن :

به هر قیمت بازی می کنم، ولو در زمین صهیونیست ها

 

همزمان با نگرانی و برنامه ریزی صهیونیست ها برای کمرنگ ساختن راهپیمایی جهانی روز قدس، دبیر کل ناکام حزب اعتماد ملی هم، وارد بازی دشمن شد. کروبی در جمع اعضای این حزب با اشاره به بحث های پس از انتخابات و تکرار ادعای تقلب گفت: شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می شوید که مردم از چه فکر و اندیشه ای حمایت می کنند(!) وی همچنین بدون اشاره به ریشه های ناکامی خویش در انتخابات گفت: بنده بدون توجه به تقسیم رأیی که در انتخابات صورت گرفت، با قاطعیت به راه خودم ادامه دادم و ما باید در میدان باشیم و نشان دهیم که زنده هستیم. کروبی در عین حال در اظهاراتی که سردرگمی اش را نشان می داد، گفت به سمت یک چاه ویل حرکت می کنیم و هیچ کس نمی داند که سرانجام به کجا خواهیم رسید. هر چه فکر می کنیم نمی توانیم به تحلیل درستی از اتفاقی که افتاده است برسیم و سرنوشت مشخص نیست ولی امیدوارم هر چه هست به منافع ملی ضربه ای وارد نشود. تلاش برای گروکشی در راهپیمایی میلیونی روز قدس که هر ساله با شکوه و اقتدار تمام برگزار می شود و کمرنگ کردن هویت ضد صهیونیستی آن، پروژه ای است که برای اولین بار رسانه های آمریکایی و صهیونیستی به پیش کشیدند و آقای کروبی هم که ظاهراً طی 6-5 ماه گذشته ظرفیت خوبی برای بازی به نفع دشمن پیدا کرده، این بار هم برای ایفای نقش کذایی پالس های مثبت می فرستد. البته برخی مواضع روزنامه اعتماد ملی و کروبی طی چند سال اخیر به ویژه ماه های گذشته همواره قند در دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان نشاندار ملت ایران آب کرده و از این جهت انجام رفتارهای مشابه از وی، دیگر چندان اسباب شگفتی را فراهم نمی کند. برخی حامیان کروبی نظیر زیدآبادی صراحتاً در نوشته ها و تحلیل های خود از رژیم جنایتکار اسرائیل حمایت کرده اند. گفتنی است پنج شنبه گذشته شماری از عناصر نفوذی در تحکیم به ملاقات کروبی رفتند و از وی به خاطر مواضع ساختارشکنانه و ضد انقلابی اش تشکر کردند. یکی از اعضای این طیف- که پیش از این از تحریم کنندگان انتخابات به شمار می رفتند - به کروبی گفته است «چهار پنج ماه قبل از انتخابات موضع ما تحریم انتخابات بود و لیکن همسویی و معرفی تیمی مجرب از سوی شما باعث شد تا شما به عنوان اولویت دفتر تحکیم انتخاب شوید و امروز شجاعت و صداقت شما در حالی که همچون بسیاری از مدعیان سکوت را مصلحت نمی دانید، ما را بیش از پیش در انتخابمان روسفید کرده است»! دیگر عضو گروهک مذکور نیز به کروبی گفته است «ما در این شرایط انتظاری جز ثابت قدمی شما نداریم». نزدیک ترین اطرافیان کروبی از وی به عنوان فردی به شدت تأثیرپذیر و احساساتی یاد می کنند. به نظر می رسد رأی 330 هزار نفری ضربه روحی بزرگی برای کروبی بوده و وی می کوشد با انجام رفتارهایی هر چه رادیکال تر و بازی به هر قیمتی- و لو در زمین دشمن- به حامیانش بباوراند که خود را نباخته و همچنان «شیخک اصلاحات» است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

دکتر احمدی نژاد

احمدی نژاد: بررسی 5 روزه کابینه نشانه دموکراسی حقیقی است

 

رئیس جمهور گفت: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در چهار، پنج روز گذشته نشان داد دموکراسی در ایران حقیقی است.


به گزارش مهر،دکتر محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه در پایان اظهارات مخالفان و موافقان 21 وزیر پیشنهادی خود در بیش از 5 روز اخیر، از فرصت خود برای دفاع از کابینه استفاده نکرد و صرفا در سخنانی کوتاه از زحمات مجلس تقدیر نمود.


ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : دموکراسی حقیقی
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    دستاورد های انتخابات دهم !!!

    سه شنبه 88 شهریور 10 ساعت 11:6 عصر
    دستاوردهای انتخابات دهم

    دستاورد های انتخابات دهم !!!

    انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری با تمام حرف و حدیث هایش و حوادث گوناگون دستاوردهایی داشت که از نظر پنهان ماندند این دست آورد ها به دو دسته عوام و خواص تقسیم می شوند .

    دسته ی اول عوام :

    با حضور دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات دوره دهم تحولات عظیمی در بخشهایی از جامعه صورت گرفت که به شرح زیر به عرض می رسد :

    1. اقشار بی هویت ، بی بند وبار ، اوباش سرمایه دار زالو صفت زنان و دختران خیابانی ، چپاولگران بیت المال . . . . احساس مسؤلیت کرده و جهت پیروزی جبهه سرمایه داری ، وارد عرصه فعالیتهای سیاسی و تبلیغات انتخاباتی شدند در حالی که در سی سال گذشته هیچ واکنشی نسبت به موضوع انتخابات از خود نشان نمی دادند و اصولاً جزء شناسنامه سفیدان بودند که حتی یک مهر انتخاباتی در شناسنامه ی آنها درج نشده بود .

    2. افراد فوق الذکر که هرگز برای تفریح هم یک بار در طول سی سال گذشته در مراسمات الله اکبر که به مناسبتهای گوناگون مانند 22 بهمن ، آزادی اسراء ، پیروزی هسته ای . . . .برگزار می شد ، شرکت نکرده بودند برای شبهای متوالی قضای آن را اجابت کردند و همچون خروسهای بی محل هرشب الله اکبر گفتند و البته با نام الله نیز آشنایی جزئی پیدا کردند .

    3. افراد فوق الذکر که هرگز پیشانیشان با سردی مهر نماز آشنایی نداشت به یکباره راهی صفوف نماز جمعه شدند ، هرچند با کفش و بدون وضو و و شانه به شانه ی دوست دخترانشان بودند اما انشاء الله تا چهار سال آینده نماز خواندن نیز یاد می گیرند و با آداب اسلامی آشنا می شوند .

    4. در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دیگر اثری از دختران خیابانی که در گوشه و کنار خیابان به انتظار خودرو های گران قیمت جهت ( . . .) می ایستادند ، نبود و همگی مشغول کار تبلیغاتی برای میر حسین بودند و یا در میتینگ های کاواره ای این آغا شرکت می کردند و شب را در ستاد ایشان سپری می کردند .

    دسته ی دوم خواص :

    این رویداد بزرگ و حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات دستاوردهای بزرگی هم برای خواص در پی داشت که به شرح ذیل به عرض می رسد :

    1. حضور دکتر احمدی نژاد باعث گردید یخ بیست ساله ی میر حسین آب شود و او از غار خود بیرون بیاید و ارزاندام کند که من هم هنوز زنده ام .

    2. این انتخابات باعث شد کروبی کمتر چرت بزند تا حادثه ی بزرگ چرت سر چاهی او دیگر تکرار نشود و او انتخابات را جدی تر بگیرد . البته اینبار به جای چرت زدن در توهم شدید فرو رفته اند ? چه میکنه این دارو های روان گردان . . . .

    3. این انتخابات باعث شد عده ای از آقایان مثل علی مطهری بعد از فریب مردم و راه یابی به مجلس متوجه شوند که اصولگرایی با اصلاح طلبی با هم فرق دارند و اشتباهاً خود را اصولگرا معرفی می کردند و ذاتاً اصلاح طلب بودند و خودشان خبر نداشتند .

    4. این انتخابات باعث شد عده ای از آقایان مانند بهشتی و باز هم علی مطهری به مردم بفهمانند که پسر جزء نام ندارد نشان از پدر . البته در طول تاریخ کسانی همچون فرزندان شهید شیخ فضل الله نوری این را ثابت کرده بودند ولی یاد آوری مجدد آن خالی از لطف نبود .

    5. انتخابات دهم ثابت کرد که منافقین فقط آن عده از افرادی نیستند که در اردوگاه اشرف در فلاکت و همچون خوک زندگی می کنند ، بلکه عده ای هم در طول سی سال گذشته در بطن نظام اسلامی همچون زالو و انگل می زیستند و ما آنها را تا کنون نمی شناختیم که بحمدلله شناسایی شدند .



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    منافقین جدید

    جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین پرچمداران نفاق جدید

    رخدادها و مسایل پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جامعه اسلامی ایران را وارد مرحله ای جدید و متفاوت از قبل کرد. بسیاری از صاحب نظران با تحلیل وقایع مرتبط با انتخابات و آشوب های سبز پس از آن بر این اعتقاد هستند که انقلاب و نظام اسلامی و ملت ایران با یک فتنه بسیار عمیق روبه رو شده است. ویژگی اصلی فتنه کاهش قدرت تشخیص حق از باطل به دلیل پیدایی حجم بالای شبهات، ابهامات و سوالات است. در شرایط فتنه تنها انسان هایی با بصیرت بسیار بالا می توانند به راحتی بین جبهه حق از جبهه باطل و راه درست از راه نادرست تمیز قایل شوند ولکن دیگران با تردید مواجه شده و بسیاری به گمراهی می افتند. بدون تردید عامل پیدایی فتنه در جامعه اسلامی، شکل گیری و ظهور یک جریان نفاق پیچیده و جدید خواهد بود. منافقین جدید و ناشناخته از قبل با اتخاذ مواضع و انجام رفتارهایی سبب می شوند مردم و حتی خواص در تشخیص ها دچار مشکل گردند. اکنون که جامعه اسلامی و انقلاب و نظام اسلامی با فتنه ای عمیق مواجه شده، سوال این است که کدام جریان و چه کسانی دچار نفاق شده و با نفاق خود چنین فتنه ای را به وجود آوردند. در این نوشتار سعی بر آن است که با توجه به حوادث اخیر و دادگاه متهمین آشوب های سبز پرچمداران این فتنه عمیق بررسی شوند.



    تقلب بزرگ نشانه دروغ بزرگ

    آشوب ها و ناآرامی های پس از انتخابات از آنجا شکل گرفت که میرحسین موسوی روز شنبه 32 خرداد ماه با صدور اطلاعیه ای نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کرد و اعلام کرد در این انتخابات با تقلب بزرگ روبه رو شده ایم.وی مدعی بود که رأی اکثریت مردم به ایشان بوده و یا یک تقلب بزرگ این رأی به نفع دیگری اعلام گردیده و مردم باید با اعتراضات، تجمعات و حضور در خیابان ها نسبت به این نتیجه واکنش نشان دهند. میرحسین موسوی با چنین دیدگاهی خواستار ابطال انتخابات گردید و برای ابطال انتخابات به اهرم فشارهای هواداران در کف خیابان ها بر نظام اسلامی دل بسته بود. آقایان کروبی و محسن رضایی نیز هر کدام به نوعی نتایج انتخابات را زیر سوال بردند و با شیوه های متفاوت اعتراضات خود را پیگیری نمودند. بیانیه های تند و تحریک آمیز از سوی جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، حزب کارگزاران سازندگی، مجمع روحانیون مبارز و ... صادر گردید و هر کدام با تحلیل های نادرست، نظام اسلامی را متهم به تقلب در انتخابات کردند و خواستار ابطال انتخابات شدند. مجموعه این موضعگیری ها و تحریکات، سبب کشانده شدن عده ای به خیابان ها شد و نهایتاً ناآرامی ها ، آشوب ها، تخریب ها و رویارویی گروهی و از جمله منافقین، سلطنت طلب ها و اراذل و اوباش با نیروهای مدافع نظام اسلامی اعم از ناجا، سپاه و بسیج شکل گرفت و در این میان تعدادی مصدوم و کشته شدند و چند نفر از نیروهای مدافع انقلاب و نظام اسلامی نیز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. با دستگیری و آغاز محاکمه عده ای از دست اندرکاران این آشوب ها یک مطلب آشکار گشت و آن تاکید چهره های برجسته از متهمان برعدم تقلب در انتخابات است. تمامی متهمانی که تاکنون سخن گفته و در جلسه دادگاه اظهارنظر کرده اند بر این نکته تصریح دارند که انتخابات سالم برگزار شده و امکان انجام تقلب در انتخابات ایران اصلاً وجود ندارد. اعترافات ابطحی، عطریانفر، بهزاد نبوی ،تاج زاده، امین زاده، شریعتی، حجاریان، رمضان زاده، صفایی فراهانی، حمزه کرمی، طباطبایی و ... همگی بر این موضوع تأکید دارد. بنابراین طرح تقلب از سوی آقای موسوی و حمایت از ایشان در این اتهام به نظام اسلامی از سوی دیگران چیزی جز یک دروغ بزرگ نبود. در واقع تقلب بزرگ، خود یک دروغ بزرگی بود. دروغ بزرگی که جامعه را ناآرام ساخت و هواداران موسوی را تحریک کرد و به خیابان ها کشاند و زمینه های سوء استفاده را برای منافقین، سلطنت طلب ها و بیگانگان فراهم ساخت و این همه خسارات معنوی و مادی را به نظام اسلامی تحمیل کرد. اکنون سوال این است که اگر تقلب بزرگ یک دروغ بزرگ بود، این دروغ بزرگ با چه اهدافی مطرح شد.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    در نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله لاریجانی

    یکشنبه 88 شهریور 8 ساعت 1:22 صبح
    قوه قضائیه

    در نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله لاریجانی

    درخواست اساتید جامعه پزشکی برای برخورد قاطع با سران اصلی آشوب ها


    جمعی از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی سراسر کشور در نامه ای سرگشاده به رئیس جدید قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع و بدون ملاحظه با سران آشوب ها و اغتشاشات پس از انتخابات شدند.

    در بخش هایی از این نامه آمده است:

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <   <<   6   7   8      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری