سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

بنی صدر صددرصد موسوی چند درصد؟

پنج شنبه 88 شهریور 19 ساعت 3:41 صبح

 

2 منافق

بنی صدر صددرصد موسوی چند درصد؟



اصلاح طلب و اصولگرا بودن میرحسین موسوی به تایید عضو مرکزیت گروهک تروریستی منافقین رسید! حسین باقرزاده با تاکید بر اینکه میرحسین موسوی اصولگرا و اصلاح طلب واقعی است، نوشت: بسیاری از خواسته های موسوی با خواست های اپوزیسیون سکولار همخوانی دارد و اپوزیسیون براین اساس می تواند پیمان همکاری با موسوی ببندد.
عضو گروهک منافقین در سایت ایران امروز می نویسد: بسیاری از اصلاح طلبان و تحول خواهان که حول آقای کروبی جمع شده بودند، قبل از انتخابات، از موسوی به عنوان کاندیدای نظام یاد می کردند اما من در جمع کوچکی گفتم که چنین نیست و او اگر پیروز شود، در مقابل نظام خواهد ایستاد. شخصیت واقعی او در چند هفته پیش از انتخابات و تحولات پس از آن بروز کرد.

وی همچنین می نویسد: پافشاری موسوی باعث شده اصلاح طلبان دیگر هم کم و بیش بر روی اصول پافشاری کنند. البته او نیز مانند سایر اصلاح طلبان در این توهم به سر می برد که می توان از طریق تغییر در قانون اساسی، به هدف دست یافت. مهم نیست که آقای موسوی سددرسد ]صددرصد!![ درست بیاندیشد. اکنون او با بیانیه 11 آرمان های خود را مطرح کرده و بسیاری از این آرمان ها با خواست های اپوزیسیون سکولار همخوانی دارد و این امر راه را برای نزدیکی این نیروها به یکدیگر هموار می کند. اپوزیسیون همچنین می داند که برای اولین بار با کسی از جناح اصلاح طلب روبرو است که پای اصول می ایستد.

این عضو گروهک منافقین در ستایش از وجه دیگر عملکرد موسوی نوشت: او آرمان های جمهوری اسلامی را به لیبرال ترین و گشاده دستانه ترین مفاهیم تبیین می کند. این آرمان ها به تعبیری که موسوی ارائه می کند البته از درون نظام از طریق تغییر در قانون اساسی آن تحقق پذیر نیست. ولی مهم این است که اپوزیسیون با فردی این چنین روبرو است این خصوصیت اجازه می دهد که اپوزیسیون سکولار با موسوی پیمان همکاری ببندد و با حضور فعال خود به تحول از طریق دگردیسی در جمهوری اسلامی مدد برساند. این دگردیسی در مرحله ای با سد قانون اساسی روبرو خواهد شد، سدی که اصلاح طلبان اصول گرا به شمول آقای موسوی برای شکستن آن چاره ای جز عبور از جمهوری اسلامی نخواهند داشت و باید که همراه با نیروهای سکولار به تحول ساختاری در نظام حاکم بر ایران تن دهند.

گفتنی است گروهک نفاق به ویژه گروهک تروریستی منافقین در تبلیغات خود از شعارهایی نظیر «بنی صدر، صددرصد» استفاده می کردند و حالا هم همان را اعلام می کنند که موسوی اگرچه نه «سددرسد»! (صددرصد) اما به میزان بالایی می تواند به خاطر خلقیات لیبرالی و در عین حال لجوجانه به کار سواری دادن به جریان براندازی بیاید.

 

 

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

جاسوسان سازمان سیا

وضعیت قرمز است باید فرماندهی آشوب به خارج منتقل شود



سه تن از عناصر بدنام ضدانقلاب که علناً با سرویس های جاسوسی آمریکا و برخی رژیم های همسو همکاری می کنند، اعلام کردند که در صورت برخورد با موسوی و کروبی، هدایت آشوبگران در غیاب آنها به خارج از کشور منتقل خواهد شد.

علیرضا نوری زاده، محسن سازگارا و محسن مخمل باف بامداد چهارشنبه، با صدور اطلاعیه مشترک نسبت به پلمب دفتر کروبی و بازداشت علیرضا بهشتی و مرتضی الویری ابراز نگرانی کردند. آنها همچنین در بیانیه خود نوشتند: «حکومت به زودی قصد دستگیری آقایان مهندس موسوی و کروبی را دارد تا به رهبری جنبش ضربه زند. در این صورت مردم ]؟![ به خیابان خواهند ریخت و رهبری جنبش در غیاب آقایان موسوی و کروبی و خاتمی به خارج کشور منتقل خواهد شد تا خواب راحت را از استبداد بگیرد».

این اظهارنظر بامزه در حالی صورت می گیرد که از ابتدا هم هدایت آشوب ها در خارج از کشور بوده و همان طور که عناصری مانند سازگارا و مخمل باف و نوری زاده، نقشی بیش از پادویی در پروژه سازمان های سیا، موساد و اینتلیجنس سرویس ایفا نکرده اند و از ستادهای موسوی و کروبی و خاتمی هم صرفاً به عنوان «پل» و ترمینال استفاده شده است.

همزمان با سه جاسوس یاد شده، سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم نسبت به برخوردهای اخیر با تخلفات و شایعه پردازی های برخی اطرافیان موسوی و کروبی، ابراز نگرانی کرد و نوشت: کروبی گفته بود آماده است تا پای جان برای رسیدن به اهداف پایداری کند. او با شهامت زیاد از تجاوز جنسی ماموران رژیم پرده برداشت. ممکن است بازداشت او و موسوی در راه باشد.



  • کلمات کلیدی : وضعیت قرمز است
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    پیشدستی ناشیانه ای که دست سران مجمع را رو می کند

    چهارشنبه 88 شهریور 18 ساعت 12:4 صبح
    مجمع روحانیون منافق

    پیشدستی ناشیانه ای که دست سران مجمع را رو می کند



    در پی افشای نقش برخی سران جمع روحانیون در تدارک آشوب های خیابانی و معارضه با نظام، این گروه شیوه فرار به جلو را در پیش گرفت و ادعا کرد از سپاه و کیهان شکایت می کند.


    مجید انصاری در گفت وگو با روزنامه زنجیره ای حیات نو- روزنامه ای که بی نصیب از حاتم بخشی های شهرام جزایری نبوده- گفت: مجمع با کسی شوخی ندارد و موضوع شکایت بسیار جدی است. قوه قضائیه هم باید به طور جدی به این شکایت رسیدگی کند و جلوی این تفرقه انگیزی ها و تهمت ها را بگیرد. در حال حاضر هم وکیل گرفته و در حال تنظیم شکایتی هستیم.


    گفتنی است برخی عناصر مجمع در نشست ها و سخنرانی های خود از چند ماه قبل از انتخابات، نقش ویژه ای در القای تقلب و ایجاد بدگمانی در افکار عمومی نسبت به نظام ایفا کردند و شماری از آنها از طریق کمیته هایی نظیر صیانت از آراء مقابله با تقلب، عملاً در پروژه های عملیاتی شده از سوی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل به ایفای نقش پرداختند و پس از انتخابات نیز با دعوت به اغتشاش تلاش کردند انتخاب 5/24 میلیون نفری ملت را بی اثر سازند.


    اظهارات برخی بازداشت شدگان از عمق نفاق و خیانت چند تن از سران مجمع روحانیون و تقلیل جایگاه این مجمع در حد گروهکی ضد انقلاب خبر می دهد و طبیعی ترین انتظار این است که چهره های وفادار به نظام و انقلاب در مجمع یاد شده از مواضع مذکور اظهار برائت کنند. البته دادگاه هم فرصت مناسبی برای برداشتن نقاب از چهره عناصر مذبذب است هر چند که جای مدعی و متهم عوض شده باشد و متهمان دست پیش گرفته باشند.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    گزارش ویژه «جوان»از پشت پرده «لژ لندن»

    سه شنبه 88 شهریور 17 ساعت 11:32 عصر

    log frramosoner iri- English

    سفربرخی شخصیت های سیاسی اصلاح طلب با نحله های فکری مختلف به انگلیس حکایت از شکل گیری حلقه ای دارد که در محافل از آن با عنوان «لژلندن» یاد می شود.

     

    سنگ بنای شکل گیری این لژ با سفرهای متعدد چهره های فکری- سیاسی-رسانه ای جبهه دوم خرداد به انگلیس از سال های پایانی ریاست جمهوری سید محمد خاتمی گذاشته شد.
    بطورکلی سیرسفرهای منتهی به شکل گیری لژ لندن شامل مراحل زیربوده است:


    الف-چهره های تکنوکرات از حلقه مدیریتی:


    این افراد که بنا به دلایل ظاهرا" شخصی – از جمله افشای روابط نامتعارف اجتماعی یا استراحت- رحل اقامت در لندن افکنده اند ، مطالعات تحقیقی درباره برخی شیوه های مدیریتی وراهبری برخی از کانال های مخالف سیاسیت های رسمی کشور را پی گیری کرده و می کنند. درحقیقت «کاشت» یک «آشنای حرفه ای» برای فعال سازی ظرفیت های بین المللی از اهداف سفرچهره های این حلقه بوده است.«ع.م» یکی از اصلی ترین چهره های این حلقه طی سالیان گذشته سعی کرد ضمن مصاحبه های مختلف با رسانه های بیگانه درخصوص مسائل داخلی کشور ،سامان دادن چالش های نرم دربرخی حوزه ها علیه جمهوری اسلامی را دنبال نماید.


    ب-چهره های فکری ازحلقه «تئوریک»:

     

    چهره هایی همچون «ع.س»شخصیت هایی از این حلقه اند که رفت و آمدهای متعدد به لندن دارند.امثال وی گرچه تدریس در دانشگاه را مساله اصلی خود عنوان کرده اند ولی به موازات تکمیل سیر مطالعاتی خویش ، ارتباط نظری – اندیشگی با پاره ای از نظریه پردازان انگلیسی وشرکت در برخی کارگاه های نظری را دنبال می کنند.برخی از این افراد گرچه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به یکی از گزینه های اصلاح طلبان تمایل پیدا کرده و از آنها حمایت نمودند اما دراین برهه با توجه به شرایط کنونی حضور در لژ را موثرتر دیده اند. اعضای این حلقه همچنین ضمن ایجاد اشتراک معرفتی- سیاسی حتی پیوند تشکیلاتی با گروه های اپوزیسیون را دنبال می کنند.


    ج- چهره های سیاسی از حلقه «وصل»:

    افراد این حلقه که بعضی از آنها از سیاست پیشگان و فرزندان چهره های مشهور سیاسی می باشند ضمن اقامت گزیدن درلندن ، مراودات خاصی سیاسی را نیز دنبال کرده و می کنند.«فائزه هاشمی» یکی از این چهره ها است که ارتباطات وی با برخی جریان های خاص بیگانه بارها با تذکرات نهادهای مربوطه روبرو شده است. فرد یاد شده که در جریان انتخابات اخیر به ایران آمده ، در چند تظاهرات غیرقانونی نیزحضورداشت.وی که پیش از این فعالیت تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس درتهران در اغتشاشات اخیر را عادی توصیف کرده بود ، درحالی به انگلیس تردد مداوم دارد که هنوز فعالیت های اجتماعی- سیاسی وی در این کشور و نوع ارتباط های وی شفاف نشده است.


    د- چهره های ژورنالیستی از حلقه «رسانه ای»:

    حضور برخی چهره های رسانه ای در انگلیس که بعضا" به منظور ادامه تحصیل صورت گرفته ، گرچه در مقطعی به بهانه انتخابات ریاست جمهوری و حضور در ستاد یکی از نامزدها گسسته شد اما پایان انتخابات و ماموریت برای پی گیری طرح مطالعات در زمینه بهره گیری از تجارب کشورهای غربی در زمینه تشکیل شبکه های خصوصی،شکل دهی و مدیریت شبکه های اجتماعی،نحوه گسترش و شبکه ساختن سایت ها و وبلاگ ها و...زمینه حضور مجدد برخی افراد همچون «ا.ف» در انگلیس را فراهم ساخت.
    دراین میان حضور برخی افراد درشبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی که سابقه همکاری با مطبوعات زنجیره ای دوم خرداد را در کارنامه خود دارند ، فرصتی برای آنها فراهم آورده است که همچون ایام انتخابات ، پروژه بهره گیری از «قدرت پشت گفتمان» یعنی رسانه را جدی تر از گذشته دنبال نمایند. نگاهی به برنامه های شبکه بی بی سی در طول دوران اغتشاشات و حتی روزهای اخیر از پی گیری دو تاکتیک ، حواس پرتی جمعی (
    MASS DISTERACTION) و نیزتزریق زیر پوستی(HYPPODERMIC
    ) از سوی این شبکه حکایت دارد. تاکتیک های که طی روند«نرم»،«مداوم» و«پرحجم» سعی شده و می گردد که:
    الف- پیام های اصلی از محتوا تهی و حواس پرتی از موضوعات اصلی حادث شود(تبدیل کردن موضوع کهریزک به موضوع اصلی در حوادث اخیر یکی ازبرنامه ها و اهداف این شبکه بود.)

     
    ب- با بارگذاری کدهای جدید در پیام های خود فضای «عاطفی»،                                         « ناسیونالیستی»،«ترغیبی»،«القایی» و...را دنبال نمایند.


    ح- چهره های تجاری – مالی از حلقه «اسپانسرها»:


    سفر«مهدی هاشمی» از اعضای اصلی این حلقه به لندن بی شک تکمیل کننده« لژلندن» می باشد. وی که پیش از این دارای ارتباطات وسیع مالی در یکی از حوزه های اقتصادی با همکاری «ع.ی.پ» بوده است ، یکی از مهمترین لابیست ها در عقد قراردادهای (....) بوده به نحوی که به اعتبارفعالیت های خود از شرکت های خارجی حتی کارت شارژ ارزی دریافت نموده و مبالغ پورسانت خود را از این طریق دریافت می کرده است.وی که در انتخابات ریاست جمهوری حمایت مالی و مدیریت تیم اسپانسرهای انتخاباتی یکی از کاندیداهای دوم خرداد را برعهده داشت دارای ارتباطات خاص با برخی سیستم های ویژه کشورهای بیگانه بوده است.همچنین گفته می شود هدف اصلی سفر وی به لندن علاوه بر شکل دهی رسمی به این لژ ، انتقال دارایی های یک نهاد به این کشور و سرمایه گذاری و حمایت مالی از اعضای لژ می باشد.

    برخی کارشناسان سیاسی بر این باورند که شکل گیری «لژ لندن» نشان دهنده گسسته شدن آخرین حلقه های وصل بخشی از جریان دوم خرداد با نظام بوده وارتباط گیری با برخی کشورهای غربی برای تغیبراتی که ازآن به «تغییرات بنیادی برای دمکراسی» تعبیر می کنند ،هدف عمده این لژ و عناصر وابسته به آن خواهد بود.

    انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 1192

     



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    ساز ناکوک شجریان در صدای آمریکا

    سه شنبه 88 شهریور 17 ساعت 11:21 عصر

    Shajariyan

    محمدرضا شجریان که باید متعلق به مردم ایران باشد رسانه‌های بیگانه را به تریبون های داخل کشور ترجیح می دهد.

    در حالی که مصاحبه نکردن شجریان با بی.بی. سی تبدیل به سوژه‌ای برای قدیس‌سازی از او شده است مصاحبه یک‌شنبه شب او با صدای آمریکا ‌نشان داد که کسانی چون محمدرضا شجریان که باید متعلق به مردم ایران باشند رسانه‌های بیگانه را به تریبون های داخل کشور ترجیح می دهند. برپایه این خبر محمدرضا شجریان که سال‌هاست به ندرت با رسانه‌های تصویری داخلی و خارجی مصاحبه می‌کند روز یک‌شنبه ساعت 20 به وقت تهران در برنامه دو روز اول شبکه تلویزیونی صدای‌آمریکا ‌شرکت کرد و گفت: این دولت دیگر نمی‌تواند مملکت را اداره کند فقط می‌تواند کنترل کند. مجری برنامه رضا فرهودی هم با زیرکی خاصی در بین سؤالات تخصصی از موسیقی مسائل سیاسی را مطرح می‌کرد. وی پس از صحبت در مورد پروژه «باغ هنر بم» گفت پولی که از طریق فروش دی‌‌وی‌دی و سرمایه‌گذاری شخصی آماده شده بود، یک میلیارد تومان بود. دولت 600 میلیون کمک کرد و این پول توسط استانداری کرمان گرفته و تحویل من نشد و صرف امور نامربوطی شد! من هم تصمیم گرفتم پروژه را تحویل خودشان دهم. وی تأکید‌‌ کرد که اگر هم در ایران بودم هم در این مصاحبه شرکت می‌کردم. یکی از موارد مهم این مصاحبه سؤال زیرکانه مجری برنامه از محمدرضا شجریان در مورد مسائل پیرامون انتخابات ایران بود که شجریان گفت: چه کسی از آنچه که گذشته بی‌خبر است. رفتار این‌گونه جواب مردم شریف ایران نبود، صحنه‌هایی که دیدم به‌قدری مرا منقلب کرد که به یکباره شعر فریدون مشیری به یادم آمد و گفتم باید حرفی بزنم و ساکت نمانم. باید نشست و حرف زد نه با تفنگ جواب مردم را داد. ابتدا در دستگاه ماهور ساخته شده بود که چون دیدم جوابگو نیست در دستگاه دشتی ساخته شد. شجریان در مورد درخواست عدم استفاده صدا و سیما از «ربنــــا» گفت: موجودیت صدا و سیما این است که زبان مردم و برای همه مردم باشد نه اینکه فقط در یک جبهه و برای عده‌ای خاص باشد، من تحمل دیدن برنامه‌های صدا و سیما را هم ندارم! این بود که من هم گفتم حق پخش صدای من را ندارید. در طول این 30‌سال، قدمی برای موسیقی برنداشتند، حتی یک سالن نساختند، سالن کنسرتی در ایران وجود ندارد. صدا و سیما به حرف من گوش نداد تا شکایت کردم. تا موقعی که رفتارش را با مردم درست نکند، اجازه پخش صدای من را ندارد.

    انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    بیانیه جدید موسوی ، رونویسی از نسخه سیا

    دوشنبه 88 شهریور 16 ساعت 1:50 صبح
    Mosiu Mosavi

    بیانیه جدید موسوی ، رونویسی از نسخه سیا



    انتشار دهمین بیانیه التهاب آفرین میرحسین موسوی، پس از گذشت نزدیک به سه ماه از برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و «نه بزرگ» ملت ایران به عوامفریبی های جبهه مخالف اصول گرایی، بار دیگر، مایه شعف و اعجاب مجموعه مخالفین نظام در داخل و خارج کشور گردید، به گونه ای که روزنامه های آمریکایی لس آنجلس تایمز، سانفرانسیسکو کرونیکل و شبکه بی بی سی فارسی و صدای آمریکا با خوشحالی و بطور گسترده به انعکاس این خبر پرداختند.

    صدور این بیانیه که در آن ادعا شده است «موسوی و طرفدارانش خواهان برقراری آرامش در جامعه هستند» همزمان با افشاگری های گسترده حامیان موسوی در دادگاه، تنها با یک هدف و آن هم فریب دوباره افکار عمومی برای انحراف از افشای رسوایی های جناح طرفدار موسوی» صورت گرفته است.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    مذاکره حضوری رابط آمریکا با منافقین جدید

    دوشنبه 88 شهریور 16 ساعت 1:42 صبح
    Ebrahim Yazdi

    رئیس گروهک نهضت آزادی شکست مدعیان اصلاح طلبی در انتخابات را قابل پیش بینی دانست.

    ابراهیم یزدی به دویچه وله گفت: به نظر من این شکست اصلاح طلبان هم قابل پیش بینی و هم قابل پیشگیری بود اما نه آقای خاتمی می خواست و می توانست رهبری جنبش اصلاح طلبی را ایفا کند و نه نمایندگان اصلاح طلب مجلس چنین نقشی را برعهده گرفتند تا بتواند به یک نیروی اثرگذار سیاسی در جامعه تبدیل شود. به نظر من هنوز هم پس از حوادث پس از انتخابات و با وجود فراهم شدن زمینه های عینی و ذهنی، چنین چیزی شکل نگرفته است.

    وی همچنین جریان اصولگرایی حاکم بر کشور را «جریان راست» عنوان کرد و گفت: جنبش اصلاح طلبی در وجود چند فرد مثل آقایان کروبی و خاتمی و موسوی خلاصه نشده است. اما جریان راست نمی تواند این بازی را ادامه دهد.

    یزدی درباره همکاری با خاتمی و موسوی و کروبی برای تشکیل جبهه، به مذاکرات حضوری انجام گرفته اشاره کرده و گفت: ما آماده ایم تا با آنها در چارچوب ضوابط و منشور شخصی همکاری کنیم. به آنها، هم حضوری گفته ایم و هم پیغام داده ایم که اگر از ما دعوت کنند همکاری می کنیم و اگر دعوت نکنند، در راستای منافع ملی از آنها حمایت خواهیم کرد.

    یزدی اخیرا در مصاحبه های مشابه با خبرگزاری ایلنا و روزنامه اعتماد هم در نقش وکیل مدافع اصلاح طلبان ظاهر شده و گفته بود که آنها حذف شدنی نیستند. حمایت عنصر بدنامی چون رئیس گروهک نهضت آزادی که جزو رابطان شناخته شده آمریکا محسوب می شود و به تعبیر جیمز بیل «او و امیرانتظام تا دلتان بخواهد آمریکایی هستند»، بزرگترین عار برای مدعیان اصلاح طلبی و کسانی چون خاتمی و موسوی و کروبی است تا چه رسد به اینکه مذاکرات «حضوری» هم بین دو طیف صورت گرفته باشد.

    ابراهیم یزدی در حالی از واژه راست به جای اصولگرایی استفاده کرده که گروهک متبوع وی و موتلفان سیاسی آنها به خاطر گرایش حاد به آمریکا- در حد نوکری- دقیق ترین مسما برای نام راست گرایی هستند اما این امر را کتمان می کنند.

    حضرت امام(ره)، نهضت آزادی و سران آن را به واسطه عملکردهای خائنانه شان به عنوان پدران معنوی منافقین توصیف کردند و الفت مدعیان اصلاح طلبی (چپ های سابق) با این گروهک و ستایش شدن از سوی پدران منافقین عبرت آموز است.

    نهضت آزادی مدت هاست می کوشد مدعیان اصلاح طلبی را به همراه گروهک های ضدانقلاب در یک جبهه علیه نظام گرد هم آورد و پس از ناامیدی از خاتمی و مصطفی معین، در موسوی و کروبی طمع کرد که ظاهرا طمع بی جایی هم نبوده و حضرات به خدمت درآمده اند. با این وجود، گروهک مذکور حاضر نیست از لحن طلبکارانه و سرزنش آمیز خود نسبت به مدعیان اصلاح طلبی کوتاه بیاید.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری