سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

ماموریت رئیس دفتر! در انگلیس 45روزه شد

پنج شنبه 88 مهر 16 ساعت 9:14 عصر
سرکرده اراذل حامی موسوی

ماموریت رئیس دفتر! در انگلیس 45روزه شد


طولانی شدن مسافرت مهدی هاشمی به انگلیس برای رسانه ها سؤال برانگیز شده است.

در پی ابهامات مربوط به این سفر، دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد- که هاشمی خود رئیس همین دفتر است- 9 شهریورماه اعلام کرده بود: «پیرو انتشار خبر سفر آقای مهدی هاشمی در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها به اطلاع می رساند که آقای مهدی هاشمی جهت بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور، چندین روز قبل از دادگاه مورخه 3/6/88 به خارج از کشور عزیمت نمودند و قطعا بعد از اتمام ماموریت سازمانی خویش جهت پاسخگویی به مطالب کذب مطرح شده در دادگاه به کشور بازخواهند گشت.»

طی یک ماه و نیم گذشته و با توجه به اینکه برخی اتهامات در زمینه پولشویی و راه اندازی سایت جهت دامن زدن به شایعه تقلب در انتخابات و اغتشاشات پس از آن متوجه مهدی هاشمی شده، تنها یک بار دیگر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی هاشمی در لبنان به سر می برد و برای پاسخگویی حتما به کشور بازمی گردد. اما اکنون که 45 روز از سفر مذکور می گذرد، وی هنوز به کشور بازنگشته است.

در این میان سایت جهان نیوز در مطلبی با عنوان «ماموریتی که به این زودی ها به پایان نمی رسد و مهدی هاشمی انگلیس را دوست دارد»، نوشت: بازنگشتن وی به ابهامات بسیاری دامن زده است.

گفتنی است در جریان یکی از اغتشاشات خیابانی، همسر مهدی هاشمی از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد اما مدتی بعد آزاد گردید.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

پیمان

دستور عقب نشینی محاربین و تظاهر به تبعیت از قانون اساسی


رئیس گروهک جنبش مسلمانان مبارز، مواضع «ساختارشکنانه و جنگی»! را خارج از توان فعلی آشوبگران و باعث ریزش گسترده نیروها دانست. وی با اشاره به تحرکات افراطیون برای براندازی جمهوری اسلامی در پوشش شعار جمهوری ایرانی، تأکید کرد اغلب آنها که به نتیجه انتخابات اعتراض کردند، قائل به جمهوری اسلامی بوده و به خاطر شعارهای ساختارشکنانه در حال ریزش هستند.

تحلیل حبیب پیمان دست بر قضا در سایت وابسته به آشوبگران و ساختارشکنان (موسوم به موج سبز)، درج شده و در این سایت انواع نوشتارهای ساختارشکنانه علیه اصول مختلف قانون اساسی از جمله ولایت و رهبری دیده می شود اما احتمالاً حضرات تا پیش از این زیادی داغ بوده اند که دست خود را کاملاً رو کردند و حالا که در گل مانده اند، به صرافت افتاده اند از دعوت به محاربه علنی به نفاق قبلی و ادعای اصلاح طلبی برگردند!

رئیس گروهک- یک نفره!- جنبش مسلمانان مبارز در تحلیل خود می نویسد: بعد از گذشت 3 ماه از تولد جنبش سبز و رویارویی با حوادث سخت، اینجا و آنجا نشانه هایی از ناشکیبایی در رفتار برخی فعالان مشاهده می شود. از جمله شعارهایی خارج از چارچوب راهبردی و مشی اخلاقی ]!؟[ جنبش مطرح می شود که اگر ادامه یا گسترش پیدا کند علاوه برآن که به وحدت و همبستگی آن آسیب می زند، آن را به مسیری سوق می دهد که مواجهه با پیامدهای ناگوار آن از ظرفیت و توان فعلی جنبش خارج است. باید از سردادن شعارهایی نظیر «ما مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم» پرهیز شود.

پیمان می افزاید: باید از طرح شعارهای مغایر با راهبرد مبارزه در چارچوب قانون اساسی خودداری شود. جنبش بر ظرفیت های قانون اساسی در تأمین آزادی و حق حاکمیت مردم تکیه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اغلب معترضان، چارچوب قانون اساسی را قبول دارند، می نویسد: این راهبرد حتی بسیاری از نیروها و عناصر وابسته به جریان های مقابل را جذب نمود. آیا طرح «جمهوری ایرانی» باعث بروز تفرقه در صفوف جنبش و بروز کشمکش در داخل و ریزش بخش مهمی از نیروهای آن نمی شود؟

این چپ آمریکایی همچنین خواستار پیوند زدن آشوب ها به اهداف «انقلاب بهمن 57» - و نه انقلاب اسلامی!- شد و نوشت چرا نباید نیروهای اجتماعی و روانی آزاد شده در انقلاب را بسیج نکرد و به یاری نگرفت؟

دعوت به پناه گرفتن پشت ماسک قانون اساسی برای فریب ملت حامی جمهوری اسلامی در حالی است که سردمداران جریان آشوب، اساساً به جنگ با قانون اساسی و سازوکارهای آن درباره انتخابات برخاستند و تلاش کردند رأی اکثریت 5/24 میلیونی را زیر پا بگذارند و حماسه 40 میلیونی حضور ملت در انتخابات را نیز که سرمایه ای برای کشور و نظام است، تبدیل به زمینه تفرقه و تقابل کنند. عناصر منافق و ضد انقلاب طی هفته های اخیر با مشاهده ریزش قریب به اتفاق معترضان از دور خود - به خاطر رو شدن دست شان- دعوت به پنهان کاری و تظاهر به شعائر مذهبی و قانون گرایی کرده اند. آنها در محافل خود می گویند آتش زدن مساجد و اماکن عمومی تشنج آفرینی و نا امن کردن فضای جامعه، به هم زدن رقابت مسالمت آمیز انتخاباتی به شیوه دیکتاتورها و سرانجام دروغ بافی های گسترده، باعث بی اعتباری جریان هدایت کننده اغتشاش شده و زمینه سازی 20 ساله برای براندازی را در کمتر از یک ماه برباد داده است.

چند سال پیش مسعود بهنود روزنامه نگار سلطنت طلب مقیم لندن از قول ابراهیم نبوی گفته بود «ما پس از دوم خرداد 78 در اوج حوادث، زنجیر پاره کرده بودیم هر چند که به ما گفته می شد همه با هم از چراغ قرمز عبور نکنیم». ظاهراً آقای پیمان هم تازه فهمیده که رویکرد جنگی و محاربه آمیز به عرصه سیاست، چیزی حتی فراتر از نشانه های پاره کردن زنجیر بوده و هزینه های خود را دارد. وی خود از عناصر بدسابقه ای است که در جلسات محفلی و خانه های تیمی طی سال های اخیر به تحریک و تهییج برخی عناصر ساده دل و کم سن و سال در گروهک هایی نظیر تحکیم و ادوار تحکیم پرداخته است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

شبکه ماهواره ای موس تی وی

پول بفرستید می خواهیم گوساله سامری بسازیم!


شماری از منافقین مرتبط با مراکز اطلاعاتی آمریکا و انگلیس با کمک این کشورها درصدد راه اندازی شبکه ماهواره ای هستند. این پروژه که پیش از این یکبار از سوی خاتمی (با حاتم بخشی 400هزار دلاری از کیسه بیت المال!) و در نوبت بعدی از سوی کروبی (صبا) پیگیری شده بود، اینک از سوی برخی عناصر مقیم آن دو کشور دنبال می شود.
در این میان «عطا ءالله مهاجرانی، محسن کدیور (برادر زن مهاجرانی)، فاطمه حقیقت جو، احمد و محمود صدری و عبدالعلی بازرگان» به عنوان شورای گروهکی موسوم به شورای شبکه جرس، بیانیه ای منتشر کرده و برای رد گم کنی نوشته اند: «از آنجا که این شبکه با اتکاء به اساسنامه خود از دریافت کمک دولت های خارجی استنکاف دارد، ناگزیر به نگاه درون می باشد و درمان دردهای ایران را از ایرانیان می طلبد. اگر با ما موافق هستید ما را یاری کنید. جرس به عنوان موسسه ای غیرانتفاعی، خارج از ایران (آمریکا) به ثبت رسیده و کمک های شما ایرانیان خارج از کشور در مالیات سالیانه تان منظور می گردد ]![ عضو شدن و پرداخت مبلغ ثابت ماهیانه، ما را به ادامه خدمتی که در پیش گرفته ایم امیدوارتر می کند».

گفتنی است برخی از این عناصر (نظیر کدیور) پیش از این، از بعضی موسسات پوششی آمریکایی مبالغ مختلف مالی دریافت کرده و برخی دیگر پس از فرار از کشور به استخدام مراکز شبه پژوهشی (جاسوسی) آمریکا درآمده اند. همچنین دربی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های همسو همواره به روی عناصری نظیر مهاجرانی، حقیقت جو و کدیور باز بوده است اما ظاهراً نشانداری آن رسانه ها باعث شده تا سیاستگذاران غربی این بار، پروژه ماهواره شبه ایرانی را به طور جدی تر پیگیری کنند.

کنگره آمریکا به تازگی و در یک اقدام از ده ها اقدام مشابه، 55 میلیون دلار را برای حمایت و تقویت رسانه ای جریان براندازی در ایران اختصاص داد. البته باید عنایت داشت که یک دهه پیش اغلب این بودجه ها از بیت المال و جیب ملت ایران- توسط وزرا و نمایندگانی چون مهاجرانی و حقیقت جو و...- تامین می شد! مهاجرانی در روزهای ملتهب پس از انتخابات و در اوج آشوب ها، به صورت ریپورتر و کارمند دایمی بی بی سی درآمده بود.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

خاتمی و حجاریان

فشار و چانه زنی با کسی که خودش این کاره است

رفتن خاتمی به منزل حجاریان پس از اقدام مشابه عبدالله نوری هم چیزی عاید افراطیون نکرد. سایت ها و روزنامه های وابسته به طیف مذکور صرفاً با انتشار عکس ملاقات خاتمی، تلاش کردند آب رفته را به جوی بازگردانند و این درحالی است که حجاریان دراین پذیرایی های اجباری و از سرتعارف، حاضر نشده حتی یک جمله برای تشفی خاطر ابراز کند.

برخی خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که خاتمی پس از مواجهه با گارد بسته حجاریان به وی می گوید: ما دلیل صحبت های درون زندان شما را درک می کنیم و انتظار بازگشت شما از مواضعی که هنگام بازداشت ابراز کرده اید، نداریم(!)

مواضع انتقادی حجاریان نسبت به افراطی گری های اصلاح طلبان ضربه ای جدی به اعتبار جریانی بود که وی را جزو معدود تئوریسین ها و لیدرهای فکری-سیاسی خود معرفی می کرد.

مدعیان اصلاح طلبی پس از مشاهده اعترافات و انتقادات حجاریان، ادعا کردند حجاریان تحت شکنجه سفید قرار گرفته، قرص روانگردان خورده و... اما هرگز متعرض این حقیقت نشدند که آنچه مورد نقد حجاریان است مستند به اسناد و واقعیت های جاری در رویه احزاب و گروه های اصلاح طلب بوده است.

خاتمی پس از لو رفتن ملاقات پنهانی چند سال پیش با جورج سوروس- میلیاردر صهیونیست و سرمایه گذار کودتاهای مخملین در دنیا-مورد سوءظن شدید اصلاح طلبان وفادار به نظام و قانون اساسی قرار گرفته است.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

 

قرآن بر سر نیزه

 

منافقین: برای سازماندهی فعلاً باید تکیه و جلسات قرائت قرآن راه بیندازیم


یک طرفدار گروهک تروریستی منافقین با حمایت از عملکرد موسوی و کروبی تأکید کرد «انقلابیگری و رادیکالیسم در شرایط فعلی به معنای انحلال طلبی برای جنبش سبز است و این جنبش چاره ای ندارد تا به راه خود در چارچوب ]پوشش[ نظام و قانون اساسی ادامه دهد.»

«حبیب-ت» (از عناصر فراری مقیم سوئد) که با سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز همکاری دارد، می نویسد: «جنبش سبز فعلاً بضاعت این را ندارد که خود را از حمایت بخش نیرومندی از جامعه و منتقدان اصلاح طلب و اصولگرای معتقد به نظام محروم کند». وی با دعوت به نفاق می افزاید: اگر روزی این جنبش که هنوزحالت جنینی دارد و هنوز به طور کامل موفق به فعال کردن نیروهای بالقوه خود نشده و حتی از مرزهای پایتخت آنسوتر نرفته، آن سوتر رفت و موسوی و کروبی از آن عقب افتادند، آن گاه می توان از کاهش یا حذف نقش موسوی سخن گفت.

وی خطاب به تأکیدکنندگان بر رادیکالیسم در شرایط فعلی می نویسد: شما هم توان رژیم را دست کم و هم نیروی میدانی و عملیاتی جنبش را خیلی بالا گرفته اید. این جنبش برای تبدیل نیروی بالقوه خود به بالفعل راهی بس طولانی در پیش دارد. هر وقت نیروهای چپ توانستند آن طبقه ای را که مدعی نمایندگی اش هستند یعنی طبقه کارگر را سازمان داده و به عرصه پیکار بکشند و هرگاه اولترا ناسیونالیستهای سلطنت طلب ما توانستند بورژوازی مدرن و بخشهای اجتماعی آنرا به میدان کشند و هرگاه فدراسیونهای ما توانستند بخشهای غیر فارس را با مطالبات قومیشان به صحنه آورند، آنگاه و فقط آنگاه، شما و سایر مدعیان می توانید نقش موسوی و کروبی را انکار و بجای آنها از بدیل پیکر گرفته مفروض خود سخن بمیان آورید. ولی تا آن هنگام جنبش سبز ما نه تنها به رهبری موسوی و کروبی احتیاج دارد بلکه بند ناف آن به این رهبری بسته است.

این منافق لائیک به تأسی از پیشنهادهای سازمان سیا در زمینه شبکه سازی در پوشش نهادهای مذهبی که در برخی بیانیه های موسوی هم بازتاب یافته نوشت: ممکن است حامیان جنبش مجبور شوند به خاطر انسداد فضای سیاسی و برای سازمان یابی به تکایا و جلسات قرائت قرآن و حتی دستجات و هیئت های عزاداری روی بیاورند. تضعیف رهبری موسوی و کروبی یعنی تضعیف انسجام جنبش.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

تشنج در دانشگاه نشد، بروید سراغ معلمان!

چهارشنبه 88 مهر 15 ساعت 6:41 عصر

رادیو فردا

تشنج در دانشگاه نشد، بروید سراغ معلمان!


رادیو فردا- ارگان رسمی سازمان سیا- پس از ناکامی پروژه تشنج در دانشگاه ها، سراغ پروژه معلمان رفت. سایت رادیو فردا طی چند تحلیل و گزارش به گفت وگو با چند تن از اعضای گروه پوششی «کانون صنفی معلمان» که در برخی تجمعات ضد انقلابی سال های گذشته بازداشت شده اند پرداخت و در پوشش مسائل صنفی معلمان و مشکلات آموزش و پرورش، طبق معمول به پروژه های ضد انقلابی سازمان متبوع خود پرداخت.
ارگان سازمان سیا، مقدمه دو تحلیل و گزارش خود را به گزارش روزنامه شبه اقتصادی «سرمایه» اختصاص داد. سرمایه به مدیر مسئولی عبده تبریزی (رئیس سازمان بورس در دولت خاتمی) منتشر می شود و سردبیر آن سعید لیلاز به خاطر ایفای نقش در آشوب اخیر دربازداشت به سر می برد. حسین رسام تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس در دادگاه از سعید لیلاز ، ابطحی و عطریانفر به عنوان کسانی که طی چند سال گذشته از طریق مراوده با آنها به جمع آوری اطلاعات پرداخته یاد کرد.

رادیو فردا پس از استناد به گزارش روزنامه سرمایه، به گفتگو با اعضای گروهک کانون صنفی (علی اکبر-ب و علی -پ) پرداخت. این دو نفر پس از اشاره به مسائل صنفی و معیشتی معلمان، وارد موضوع آشوب های پس از انتخابات شدند. علی اکبر-ب با بیان اینکه به آینده خوش بین نیست، به وزیر کشور حمله کرد و سپس ادعا کرد آزادی وجود ندارد و اگر قرار است اوضاع درست شود، باید انتخابات آزاد وجود داشته باشد! رادیو فردا برای گفت وگو با نامبرده تیتر «امیدی به بهبود وضعیت معلمان نیست» را برگزید.

گفتنی است برخی از اعضای گروهک یاد شده همزمان با چند حزب افراطی مدعی اصلاحات و گروهک های چپ نمای مقیم خارج ارتباط ارگانیک دارند و از مسائل صنفی فرهنگیان صرفاً به عنوان طعمه فریب و جذب نیرو استفاده می کنند. این در حالی است که مسائل صنفی و معیشتی فرهنگیان در دولت همسو با افراطیون، کاملاً در حاشیه قرار داشت و با شکل گیری دولت عدالتخواه، مسائل صنفی مذکور با اهتمام و جدیت به مراتب بیشتری پیگیری شده است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

مطلب جدید وبلاگ ابطحی

چهارشنبه 88 مهر 15 ساعت 6:20 عصر

ایطحی

مطلب جدید وبلاگ ابطحی

 

ابطحی در وبلاگش نوشت:

سختی های زندان، خواه ناخواه همه را معنوی می کند. بخصوص که بقول سعید حجاریان تاملات تنهائی انسان در ماههای رجب و شعبان و رمضان باشد.یکی از نشانه های دیدن "نشانه" ها است. همان که پائولوکوئیلو در کتاب کیمیاگرش از آن یاد می کند.


روز اولی که مرا هل دادند داخل سلول احساس کردم که روی دیوار روبرو، کلمه زیبای علی نوشته شده است. یک نشانه پر رنگ. از آن موقع هروقت روز و شب ونصف شب که درب سلول را باصدای آهنی آن قیژی باز میکردند، بی اراده چشمم به نشانه "علی" می افتاد. صفائی داشت. روزی هم که محل اقامتم را تغییر دادند، زندانیان سابق در محل جدید، روی دیوار با خط درشت نوشته بودند: یا علی امشب تنور آماده کن. از دوستان خود امتحانی ساده کن. اینجا هم باز نام علی. دیگر نه به صورت نشانه، که به صورت تابلو دیده می شد. امروز صبح در اطاق زندان نشسته بودیم.

با سعید شریعتی و عطریان و رمضان زاده که اخیرا به ما پیوسته است، حساب کردیم. دیدم امروز درست 110 روز است که بازداشتم. 110 هم در حروف ابجد مساوی با نام علی است. روز یکشنبه هم هست که متعلق به علی علیه السلام است. نشانه های پر شکوهی شده بود. خیلی پر رنگ وشفاف. دست خودم نبود. به یاد علی کلی اشک شوق ریختم. همین طور یک طرفه تصمیم گرفتم که امروز را روز پایان زندانم بدانم، حتی اگر آزاد نشوم. خانواده نازنینم که الهی فدای همه شان بشوم امروز ملاقات دارند. کتابها ووسائل اضافی ام را جمع کردم وبه آنها دام که ببرند. نام ونشانه علی امید را خیلی جدی برایم احیا کرده است.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری