سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

سیدحسن خمینی شاخص جریان خط امام نیست

یکشنبه 88 مهر 12 ساعت 9:8 عصر

حسین فدائی

 سیدحسن خمینی شاخص جریان خط امام نیست

حضرت امام هرگز ساختارشکنان و کسانی که قانون را زیر پا می‌گذاشتند و مقابل رأی ملت می‌ایستند را تایید نفرمودند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: سید‌حسن خمینی شاخص انطباق یک جریان سیاسی مدعی خط امام با خط امام نیست.

 حسین فدایی نماینده تهران و از چهره‌های شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد جریانی که با شعار خط امام و ارزشها و انقلاب خود را در داخل مجموعه نظام تعریف می‌کرد، خلاف اعتقادات و مواضعش بود.

وی که در پاسخ به سوالی در خصوص مرز‌بندی گروه‌های سیاسی کشور بعد از انتخابات دهم سخن می‌گفت افزود: اگر این مسیر ادامه پیدا کند جریان مذکور پیش از بیش با مجموعه نظام و اعتقادات خود زاویه پیدا خواهد کرد.

خبرنگاری از نماینده تهران سوال کرد آیا حمایت بیت امام و شخص سید‌حسن خمینی از این جریان نمی‌تواند ملاکی برای وابستگی این جریان به نظام باشد به وی پاسخ داد نسل حمایت از اصل یک عقیده دلیل نمی‌شود چرا که خود ما نیز از خیلی از مسائل و نگرش‌ها حمایت می‌کنیم که اینها ناشی از تفاوت سلایق و دیدگاه‌ها در حوزه سیاسی است و مهم این است که رفتارها منجر به ساختارشکنی و قانون‌شکنی نشود.

فدایی افزود: اینکه چرا سید‌حسن خمینی از یک جریان حمایت می‌کند خود وی باید پاسخ دهد اما ایشان شاخص نیست بلکه شاخص سیره و روش امام (ره) و قانون اساسی و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب است که به عنوان مسیری تثبیت شده است.

وی در پایان تاکید کرد: حضرت امام هرگز ساختارشکنان و کسانی که قانون را زیر پا می‌گذاشتند و مقابل رأی ملت می‌ایستند را تایید نفرمودند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

شارلاتانها

اختصاصی«جوان آنلاین»

موسوی 23 خرداد با چه کسانی جلسه مشترک گذاشت؟

یک عضو جبهه دوم خرداد جلسه 23خرداد موسوی و دوتن از همپیمانانش را آغاز تلاش برای پروژه اغتشاشات اخیر خواند.

به گزارش«جوان آنلاین»،یک متهم پرونده کودتای مخملی درجریان اظهاراتش در خصوص اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت:شنبه پس از انتخابات یعنی 23 خرداد موسوی با حضور در خانه یکی از همپیمانانش جلسه ای سه نفره را با حضور خود،«س.م.خ» و «ع.ه» برگزار می کند.دراین جلسه حامیانش ضمن حمایت بسیار جدی از وی خواستار ماندن در عرصه برای بیان اعتراضات تاکید کرده و تصریح کرده اند با وارد آمدن فشار می توان امتیازات لازم را بدست آورد.

این متهم پرونده کودتای مخملی سپس به نقل از «س.م.خ» می گوید:در این جلسه ضمن تماس با قم تاکید شد به سراغ برخی از چهره های روحانی و سیاسی و با نفوذ رفته و از آنان برای مخالفت با نتایج انتخابات بیانیه و و اطلاعیه گرفته شود.بعد این تماس آقای «ی.ص» سریعا با ما تماس گرفته و گفته بود روی من حساب باز کنید.

این عضو موثر جبهه دوم خرداد در ادامه گفت پس از این جلسه بود که «س.م.خ» بلافاصله به مجمع روحانیون مبارز رفت و درآنجاضمن بررسی موضوع انتخابات اعضای مجمع را ترغیب به صدور بیانیه برای ابطال انتخابات کرد.

وی درخاتمه باردیگر جلسه 23 خرداد را آغازگر آشوب های پس از انتخابات عنوان کرد و گفت این مساله نشان داد که میرسیحن تا چد تحت تاثیر توهمی که همپیمانانش به وی می دادند قرارگرفته بود.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

تاکتیک «وحدت ملی» برای فرار از محاکمه

یکشنبه 88 مهر 12 ساعت 8:59 عصر

موسیو موسوی

تاکتیک «وحدت ملی» برای فرار از محاکمه

چرا سران و حامیان کودتای مخملی اکنون به فکر اتحاد و تفاهم ملی افتاده‌اند؟

 

بیانیه سیزدهم میرحسین موسوی که اواخر هفته نخست مهرماه منتشر شد هم به لحاظ «لحن نگارش» و هم به جهت «تاکتیک سیاسی» به کار گرفته شده در آن، بیانیه‌ای قابل تأمل است.

 

بیانیه سیزدهم میرحسین موسوی که اواخر هفته نخست مهرماه منتشر شد هم به لحاظ «لحن نگارش» و هم به جهت «تاکتیک سیاسی» به کار گرفته شده در آن، بیانیه‌ای قابل تأمل است. موسوی در این بیانیه با به کارگیری تاکتیک «اعتدال فرافکنانه» تلاش کرده است خود را علاقه‌مند به «تفاهم ملی» و «پایان خشونت» نشان دهد. همزمانی صدور این بیانیه با انتشار اخباری درباره «طرح وحدت و تفاهم ملی» که پس از اجلاس سالانه خبرگان بر سر زبان‌ها افتاد و از هاشمی رفسنجانی به عنوان طلایه‌دار آن نام برده می‌شود، نقطه اهمیت آن را پررنگ‌تر می‌کند. میرحسین موسوی در این بیانیه تأکید می‌کند: «ادخلوا فی‌السلم کافه؛ همگی در مسالمت وارد شوید». او دربخش دیگری از این بیانیه با خطاب قرار دادن «هوادارانش» که از آنها با عنوان «اغتشاشگران» یاد می‌شود، توصیه می‌کند: «اگر به سوی تندروی‌های بی‌دلیل بلغزیم چه بسا حاصل یک هفته و یک ماه تلاش را در یک روز و یک صحنه جا بگذاریم.»

موسوی که به عنوان یکی از محورهای کلیدی «آشوب‌ها و ناآرامی‌های پس از انتخابات» شناخته می‌شود با تأکید بر این مطلب که «در پیش رو و در شرایط تاریخی ما تصویر روشنی از نتایج رفتارهای ساختارشکنانه وجود ندارد»، می‌گوید: «افغانستان و عراق دو عبرت بزرگ در دو سوی سرزمین ما هستند که هرگز نباید آنها را از نظر دور کنیم.»

او در بخش دیگری از بیانیه سیزدهم خود با گرفتن ژستی «دلسوزانه» تصریح می‌کند: «هیچ کلمه‌ای که دوستی و برادری میان مردم را تحت تأثیر قرار دهد به بازسازی هویت و وحدت ملی ما نمی‌انجامد.»

بیانیه موسوی در شرایط منتشر شد که پیش از آن (آغازین روزهای ماه مهر) یکی از رستوران‌های تهران محل یک نشست سیاسی خبرساز بود. دراین ضیافت سیاسی، تعدادی از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلب با حضور در این رستوران و رزرو تمام میزهای آن یک جلسه محرمانه را تشکیل دادند. این ضیافت که در حقیقت برای تصویب تاکتیک تازه اصلاح‌طلبان و به درخواست میرحسین موسوی و مهدی کروبی برگزار شد با این مصوبه پایان یافت: «موسوی و محمد خاتمی از این پس مواضعی «معتدل» اتخاد کنند.»

پس از این دیدار بود که مهندس موسوی در دیدار با نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس گفت: «احساس نیاز به وحدت ملی، امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور بین مردم احساس می‌شود.»

اکنون برای ذهنیت‌های کنجکاو افکار عمومی این پرسش مطرح شده است: «چه پیش آمده که میرحسین موسوی و دیگر اصلاح‌طلبان به یکباره به «اتحاد ملی» علاقه وافری پیدا کرده‌اند؟ مگر همین مهندس موسوی نبود که پس از اعلام نتایج انتخابات و در جمع آشوبگران از ایستادگی و مقاومت تا آخرین قطره خون سخن گفت؟ مگر همین آقای موسوی نبود که با هدایت «جریان آشوب‌سبز» تعدادی از هموطنان ایرانی را به خاک و خون کشید؟ آیا همین میرحسین موسوی نبود که باحاضر شدن در صفوف آشوبگران ضمن خدشه‌ به «امنیت و اتحاد ملی»، آرامش شهروندان را قربانی ناآرامی و تفرقه کرد؟»

تردیدی نیست که میرحسین موسوی و سایر اصلاح‌طلبان به آن دلیل به تاکتیک «اعتدال فرافکنانه» دست یازیده‌اند که ماجرای «دستگیری و محاکمه سران آشوب» لباس جدیت به تن کرده است. آنها در شرایطی که امیدی به همراهی و همگامی عامه مردم با حرکت غیر قانونی خود ندارند تنها راه چاره را در این دیده‌اند که با رویکردی اپورتونیستی دست به درگاه «تاکتیک اعتدال» شوند تا بدین شیوه، رفتارهای ساختارشکنانه و هنجارکش خود را لاپوشانی کنند. این رفتار آنان نه یک استراتژی که یک «تاکتیک برای فرار از قانون» است.

پیمان زمانی

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

همپیمان موسوی با ماهواره می آید

یکشنبه 88 مهر 12 ساعت 8:55 عصر
موس تی وی

همپیمان موسوی با ماهواره می آید

 

حامیان همپیمان اصلی میرحسین موسوی تا سه ماه آینده تلویزیون ماهواره ای خود را درخارج از کشور افتتاح خواهند کرد.

 

به گزارش«جوان آنلاین»،تیم عملیاتی یکی از همپیمانان اصلی میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی یکی دو ماه گذشته با سفر به چند کشور از جمله کانادا رایزنی های لازم را برای یک افتتاح شبکه ماهواره ای آغار کرده اند.پس از برآورد این تیم شبکه مزبور قرار است تا پایان پائیز آغاز بکار کند.

همچنین گفته می شود یکی از اعضای شبکه مضلین که موفق به فرار از ایران شده بود از جمله افراد همکار با این تیم می باشد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

مسجد لولاگر که به دست حامیان موسوی به آتش کشیده شد

منافقین پس از مسجد سوزی مسجد خانگی درست می کنند!

آشکار شدن ماهیت واقعی طراحان آشوب و ریزش شدید نیروها باعث شد سردمداران این جریان ، مجدداً دستور تظاهر به معنویت و برنامه های مذهبی را صادر کنند.

سایت موسوم به موج سبز که تلاش گسترده اما ناکامی را برای ایجاد اغتشاش در نمازجمعه، راهپیمایی روز قدس، بازی های ورزشی و... انجام داده بود، خواستار راه اندازی «مساجد سبز خانگی» شد و نوشت: متاسفانه جنبش سبز مانند جنبش اصلاحات از برخی ضعف های نهادی رنج می برد و فاقد نهادهای میانی بین خانه و خیابان است.

این سایت آشوب طلب که از خارج کشور و با همراهی برخی عناصر داخلی نزدیک به مشارکت و گروهک نهضت آزادی اداره می شود با دعوت به نفاق بیشتر نوشت: باید با تشکیل مساجد خانگی و جلسات مذهبی، بخش اعظمی از مشکل عدم دسترسی به مساجد را جبران کرد. مجالس هفتگی یا ماهیانه به ویژه مجالس دعای کمیل که با سخنرانی سیاسی همراه باشد گام مهمی در راستای ایجاد شبکه های اجتماعی محسوب می شود. در مقایسه با روز قدس شاید نیاز به تدارکات گسترده تری برای تشکیل هیئت سبز در محرم و صفر باشد. ایام عزاداری محرم و صفر زمانی است که مردم ظلم ستیز با یادآوری نهضت کربلا قدمی دیگر در مبارزه سبز بردارند.

گفتنی است عناصر آشوب طلب در جریان اغتشاشات پس از انتخابات، حتی حرمت مساجد را نیز نگاه نداشتند و مسجد لولاگر را با وقاحت تمام به آتش کشیدند. در طول دهه گذشته، افراطیون مدعی اصلاح طلبی بارها از مسجد و هیئت های مذهبی به عنوان پایگاه تقویت باورهای اعتقادی مردم و سنگر اصلی جمهوری اسلامی ابراز ناخرسندی کرده و خواستار ایجاد انحراف در مسیر فعالیت این نهادهای فرهنگی-مذهبی شده اند.

طیف مذکور طی سال های گذشته اقدام به راه اندازی برخی جلسات پوششی نظیر دعای کمیل در منزل عبدالله نوری و جمع شدن در برخی مساجد کردند اما محتوای فعالیت های آنها ضدانقلابی و ضددینی بود به نحوی که عبدالکریم سروش - که طی سال گذشته صراحتاً علیه قداست قرآن و نبوت پیامبر اعظم(ص) هتاکی کرد- در سخنرانی پیش از دعای کمیل منزل عبدالله نوری، ضمن اشاره به شکست های انتخاباتی اصلاح طلبان گفته بود «اخیراً بعضی دوستان می گویند به خاطر دور افتادن از باورها و سنت های مردم، شکست خوردیم. این سم قاتل برای روشنفکری است. شتر سواری دولا دولا نمی شود. من خیلی خوشحال شدم شنیدم سخنگوی یکی از احزاب ]کارگزاران[ گفته ما لیبرال هستیم.»

همچنین چند سال پیش احمد زیدآبادی در نوشته ای قابل تأمل خواستار تغییر و بازنویسی متن زیارت عاشورا- که از معصومین علیهم السلام روایت گردیده- شده بود. وی ادعا کرده بود این زیارت خشونت طلبانه و به دور از منطق آزادی است! حالا همین طیف ها که نهضت کربلا را تخطئه کرده و حق را به یزید می دادند و امام حسین و پدر و جد گرامی اش را متهم به خشونت طلبی می کردند، از لزوم توجه به مذهب و فرصت محرم و صفر دم می زنند حال آن که خود در اردوگاه یزیدها و عمرسعدهای زمانه قرار گرفته اند. طیف مذکور در مراسم روز جهانی قدس هم در اقدامی مذبوحانه و مضحک، پلاکاردهایی، را به دست گرفتند که ضمن ضربدر کشیدن روی کلمه اسرائیل و آمریکا، مرگ بر چین و روسیه نقش بسته بود!

گری سیک: ایرانی ها نشان دادند گردنشان کلفت است

مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا می گوید پیام آزمایش های موشکی ایران در آستانه مذاکرات ژنو، گردن کلفتی و نرفتن زیر بار فشار غرب بود.

گری سیک در مصاحبه ای تأکید کرد: با توجه به در پیش بودن مذاکرات، ایرانی ها می توانستند فقط موشک های کوتاه برد خود را آزمایش کنند اما آنها با آزمایش موشک های دوربرد و میان برد پیام مشخصی فرستادند که زیر بار نمی روند و گردنشان هم کلفت است.

وی همچنین تهدیدهای چند ماه اخیر غرب به تحریم ایران را نشان دهنده شکست غرب خواند و گفت: تحریم های اضافی تأثیری در تغییر موضع ایران نداشته است.

از سوی دیگر روزنامه لبنانی السفیر موشک های دوربرد «سجیل» ایران را باعث تغییر معادلات جهانی خواند و نوشت: موشک ایرانی با برد 2 هزار کیلومتر که با نام قرآنی و رعب آور سجیل خوانده می شود، بر قدرت ایران افزوده است و بازدارندگی در مقابل اسرائیل و آمریکا را تعقیب می کند. آزمایش اخیر موشکی ایران موازنه قدرت استراتژیک در منطقه و جهان را تغییر می دهد.

سجیل در چارچوب پیشرفت شایان توجه قدرت موشکی ایران قرار می گیرد که روز به روز شکل جدیدتری به خود می گیرد. از دیدگاه ایران، این موشک پوششی مهم و ضروری برای برنامه هسته ای است.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

هاشمی رفسنجانی

اظهارات منتشر نشده هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان

مشروعیت نظام از ولایت فقیه است نه از رأی مردم

 

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی‌رفسنجانی این روزها مواضعی متفاوت از مواضع خود در روزهای نخستین اعتراضات و آشوب‌های پس از انتخابات اتخاذ می‌کند. این روزها هاشمی رفسنجانی بیشتر از گذشته بر نقش و جایگاه موثر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب تاکید و صریح‌تر از گذشته تز مدیریت ایشان را تمجید می‌کند. البته برخی صاحبنظران معتقدند موضع‌گیری‌های صریح اکثریت اعضای مجلس خبرگان در انتقاد از رفتار انتخاباتی هاشمی منجر به اتخاذ این رویکرد از سوی رئیس 75ساله این مجلس شد؛ رویکردی که به نظر می‌رسد در اظهارات هاشمی در دیدار اعضای مجلس خبرگان نمودار شده است. یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «الف» بخش‌هایی از سخنان منتشر نشده هاشمی‌رفسنجانی در ملاقات برخی اعضا در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.

بر اساس اظهارات این عضو مجلس خبرگان رهبری، هاشمی‌رفسنجانی در این جلسه گفت: در جامعه بشری امروز هیچ بدیلی برای ولایت فقیه نداریم. اگر ولایت فقیه در ایران نباشد کشور یا تجزیه می‌شود یا متلاشی، تنها راه اداره کشور ولی فقیه است و هیچ‌کس بهتر از ایشان توانایی اداره کشور را ندارد. وی اظهار داشت: «ولایت فقیه تنها راه اصلی اداره کشور است. تئوری ولایت فقیه راه نجات کشور است و الا شکست، قطعی است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رهبری بدیلی ندارند و بهترین فرد برای ولایت فقیه، ایشان هستند».
هاشمی‌رفسنجانی در ادامه گفت: «برخی فکر می‌کنند من گفته‌ام مشروعیت نظام به رای مردم است در حالی که من مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را به ولایت فقیه می‌دانم. مصداق اتم و اکمل ولی فقیه در حال حاضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و ما کسی را بهتر و توانمندتر از ایشان در اداره کشور نداریم». هاشمی البته این را هم گفت:‌ «هر وقت من می‌خواهم بیشتر به رهبری نزدیک شوم، جریان مرموزی نمی‌گذارد». هاشمی در پاسخ به انتقادات اعضای مجلس خبرگان درباره انفعالش در حوادث و آشوب‌های پس از انتخابات و اختیار کردن سکوت هم گفت: «شما از اقدامات من برای تنش‌زدایی خبر ندارید که چقدر در این زمینه وقت گذاشتم و با افراد مختلف جلساتی برگزار کردم». وی در پاسخ به انتقاد دیگر اعضای مجلس خبرگان درباره حمایت از فرزندانش که اتهام‌های زیادی متوجه آنها شده است، گفت: «کی خواسته‌اند با اتهامات اعضای خانواده من برخورد کنند که من مانع بوده‌ام. من حتی نمی‌توانم از انجام برخی کارها از سوی آنها ممانعت کنم. برخی کارهایی که اعضای خانواده‌ام انجام می‌دهند به من ربطی ندارد». رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حمایت از میرحسین موسوی در انتخابات گفت: «من احمدی‌نژاد را قبول نداشتم ولی از موسوی و خاتمی و کروبی هم حمایت نکردم. من و ناطق نوری به دنبال این بودیم که روی کاندیدایی غیر از احمدی‌نژاد توافق شود. در زمان ریاست جمهوری هم می‌گفتند که من و رهبری با هم اختلاف داریم، در حالی که من با آقا رفاقت 50 ساله دارم. روابط من و رهبری بسیار گرم و نزدیک است و جلسات منظم داریم». هاشمی در ادامه در توضیح روابط صمیمانه‌اش با رهبر انقلاب گفت: «برخی از دوستان که می‌خواهند آقا را ببینند، هر قدر هم که مسؤولیت بالایی داشته باشند مدت‌ها باید در نوبت باشند تا آقا را ببینند. رابطه من و آقا آنقدر نزدیک است که من هر وقت کار فوری داشته باشم و بخواهم با آقا دیدار کنم یا تلفنی صحبت کنم، بلافاصله با آقا دیدار یا تلفنی صحبت می‌کنم».

وی تاکید کرد: «کسانی که تصور می‌کنند بین من و آقا اختلافی وجود دارد، جایگاه ولایت را نمی‌شناسند، در صورتی که من واقعاً به ولایت فقیه معتقد هستم و در بسیاری از موارد، در برخی مسائل مفصل بحث کردیم و به نتیجه هم نرسیدیم اما من گفتم این جور مواقع مسؤولیت ولایت و رهبری به عهده شماست، چون من فهم و مسؤولیت شما را از خودم بیشتر می‌دانم و همچنین شما را حجت می‌دانم و باید به حرف شما گوش بدهم. در دنیای امروز و در ایران کدام فرد را مثل ایشان پیدا می‌کنید؛ آقا تدبیر دارد، مدیر است، به اوضاع کشور و اوضاع بین‌المللی مسلط است، خوش‌فهم، خوش‌بیان و زاهد هم هست».

هاشمی تاکید کرد: «ما هیچ اختلافی با هم نداریم. برخی دوست دارند بگویند بین ما اختلاف است و نمی‌خواهند وحدت حاکم باشد. برخی دوست ندارند ببینند بین ما وحدت است و می‌گویند اختلاف است».

بر اساس این گزارش، هاشمی در این جلسه گزارشی از انتخابات ارائه داد که احمدی‌نژاد چه کار کرده، موسوی چه کار کرده و نامه‌ای را که به رهبری نوشته بود، توضیح داده و می‌گوید، من در این ماجراها سکوت کردم، هیچ نگفتم و به‌رغم اینکه خانواده‌ام و بچه‌هایم به من فشار می‌آوردند، من به خاطر انقلاب سکوت کردم. حضار در این جلسه سوالاتی از این قبیل و به این مضمون مطرح کردند که چرا این مطالب را هاشمی پشت درهای بسته و غیر‌علنی مطرح کرده یا اینکه چرا نامه‌ای با مضمون فراگرفتن دود و آتش در خیابان‌های تهران را چند روز قبل از انتخابات منتشر کردید یا چرا خانواده شما رفتارهای ناپسندی در انتخابات دارند و شما از این رفتارها ابراز برائت نکرده‌ایدکه وی پاسخ‌هایی ارائه کرد ولی از عکس‌العمل و اظهارات اعضا مشخص بود این پاسخ‌ها برای اعضای مجلس خبرگان قانع کننده نبود. در آغاز این دیدار حجج اسلام موحدی کرمانی، شفیعی، طباطبایی، بوشهری، ایمانی، دری نجف‌آبادی، فلاحیان و ‌میرمحمدی به بیان دیدگاه‌های خویش درباره مسائل مختلف پرداختند.

یکی از این افراد خطاب به آقای هاشمی گفت: «انتظار ما از شما این است که برای وحدت کمک کنید و صریح و شفاف مواضع خود را اعلام کنید تا سوء‌تعبیرهایی که هم‌اکنون درباره شما وجود دارد از بین برود». این عضو مجلس خبرگان که اظهارات هاشمی را نقل کرده، اظهار داشت: «برای من مورد تعجب است که چرا روابط عمومی مجمع تشخیص فقط بخش‌هایی بسیار کوتاه از سخنان آقای هاشمی را منتشر کرد و از انعکاس نکات مهم آن خودداری کرده است؟ بنده هر چه منتظر شدم، روابط عمومی مجمع از انعکاس این سخنان خودداری کرده بود، برای همین شخصا تصمیم به انعکاس این مطالب گرفتم».



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

موسوی و منتظری و کروبی سه خائن

موسوی و کروبی زیربیرق کسی رفتندکه خون به دل امام کرد


«مگر می شود با تابلوی خط امامی بودن، زیر بیرق کسی رفت که خون به دل امام کرد و کار را به جایی رساند که پیرمراد ملت از خدا طلب مرگ کرد؟ مگر می شود شعار خط امام را فریاد زد و دست خط امام را نادیده گرفت». سایت «الف» (وابسته به دکتر احمد توکلی) با طرح پرسش های مذکور می نویسد: شاید بشود به مدد فضاسازی های رسانه ای و به راه انداختن موج بی سر، برخی واقعیت ها را کتمان کرد و بعضی حقایق را وارونه جلوه داد و رأی 25 میلیون آدم فرودست بی تریبون را با جیغ های بنفش خفه کرد. اما با تاریخ و حافظه تاریخی مردم کاری نمی شود کرد.

سایت مذکور به درج گوشه ای از رنجنامه حضرت امام خمینی(ره) به شیخ آلت دست منافقین و باند مهدی هاشمی پرداخت: «با دلی شکسته و سینه ای گداخته از آتش بی مهری ها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می کنم، دیگر خود دانید: 1- سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرالها نریزد. 2- از آنجا که ساده لوح هستید و سریعاً تحریک می شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد...»

سایت الف سپس نوشت: این بخشی از رنجنامه خمینی بت شکن است خطاب به فردی که با رفتار و عملکرد سخیفش، جان و تن پیر عارف انقلاب را آنچنان رنجور کرد تا مرگ خود را از خدا طلب کند. جای هیچ شک و شبهه ای نیست! مو لای درز این سند نمی رود. این سند تاریخی مورد تأیید «دفتر نشر آثار امام» بوده - دفتری که عمادالدین باقی در آن مسئولیت داشته است! -و در کتاب «رنجنامه سیداحمد خمینی به آیت الله منتظری» تصویر دستخط شریف امام آورده شده است. یک جستجوی ساده در اینترنت درباره موضوع عزل آقای منتظری و واکنش روحانیونی از جمله سیداحمد خمینی، مهدی کروبی، حمید روحانی و برخی دیگر از اعضای دفتر امام که البته همگی از جنا ح چپ و متحد اصلی آقای میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت بوده اند، موضوع را کاملاً روشن می کند و شکی در صحت «اختلاف عمیق بین امام و منتظری» و خروج وی از مسیر انقلاب و نظام باقی نمی گذارد.

سیداحمد خمینی در کتاب رنجنامه خطاب به منتظری می نویسد: «یادتان هست در ملاقات آخر خود با امام شما نیم ساعت حرف زدید و امام سکوت کردند. وقتی بلند شدید بروید، امام فرمودند: «بیشتر حرف های شما درست نبود، خدا انشاءالله مرا ببخشاید و مرگم را برساند.» امام تنها همین دو جمله را فرمودند. آیا از خود پرسیده اید که چه کردید که امام، مرگ خود را از خدا خواسته است و آن را به اطلاع شما رسانده است؟»

نویسنده «الف» در پایان تأکید می کند: «اینها را گفتم تا به عمق شکاف بین امام و منتظری، آن هم از زبان کسانی که امروز در کنار آقای میرحسین موسوی ایستاده اند و دوستان گرمابه و گلستان وی هستند، اشاره کرده باشم، وگرنه این موضوع تاریخی آنچنان در حافظه تاریخی ملت نقش بسته است که نیازی به تشریح و تبیین آن نیست».

گفتنی است جریان مدعی اصلاح طلبی- چپ های سابق مدعی خط امام- پس از انتخابات ارتباطات خود با باند مهدی هاشمی و شخص منتظری را علنی کرده و موسوی و کروبی با ارسال نامه هایی، به نامبرده ابراز ارادت کرده و رهنمود خواستند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری