سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب
سران آشوبگر

حمایت مجدد رسانه‌های بیگانه از سبزپوشان؟ موسوی بازیگر است یا مربی

تهران-رسانه‌های بیگانه رادیو زمانه، العربیه ، بی‌بی‌سی ،رادیو رژیم صهیونیستی ،دویچه وله (صدای آلمان) بار دیگر در چند روز گذشته از اغتشاشگران معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران، پشتیبانی کردند.

به گزارش ایرنا، در حالی که مطابق آخرین اخبار در کشور سه میلیون و ???? هزار دانشجو در محیطی آرام و بدون وارد شدن به دعواهای سیاسی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند، پایگاه اینترنتی رادیو زمانه روز گذشته(سه شنبه) در گزارشی نوشت: به دنبال اعلام حضور کامران دانشجو، وزیر علوم در دانشگاه صنعتی شریف، صدها تن از دانشجویان معترض در این دانشگاه دست به تظاهرات ضد دولتی زدند.

رادیو زمانه به نقل از دانشجویی معترض به نتیجه انتخابات افزود: حدود ???? دانشجو جلوی کتابخانه مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

پایگاه اینترنتی العربیه -متعلق به خاندان سعودی- نیزدر گزارشی ساختگی تلاش کرد تا تعداد دانشجویان معترض را از ? ???نفر به دو هزار نفر ارتقاء دهد.

العربیه نوشت: جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه در اعتراض به حضور کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد در این دانشگاه تجمع کرده و شعارهای اعتراض آمیز سردادند.

العربیه افزود: جمعیتی بین ? ????تا ? ????نفر از دانشجویان این دانشگاه از مقابل در کتابخانه مرکزی به سمت در اصلی این دانشگاه در خیابان آزادی حرکت کردند و با دادن شعارهای ضد دولتی اعتراض خود را نشان دادند.

پایگاه اینترنتی بی‌بی‌سی نیز تلاش کرد تا روز سه شنبه به بزرگنمایی این حرکت اعتراضی بپردازد.

بی بی‌سی نوشت: یک روز پس از برگزاری تجمع اعتراضی گسترده در دانشگاه تهران، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری تجمعی اعتراضی علیه دولت ایران کردند و علیه مقام‌های دولتی شعار دادند.

گفتنی است محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و مشاور مهدی کروبی در اولین جلسه دادگاه متهمان کودتای مخملی با بیان اینکه بی بی سی فارسی برای انتخابات راه اندازی شده بود، افشا کرد: احزابی مانند مشارکت، از افرادی از جناح کبوترهای آمریکایی برای ارتباط و گفت و گو با کبوترهای ایرانی به عنوان اصلاح طلب دعوت و گفت و گو کردند که قابل توجه است.

حسین رسام، تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس نیز در جلسه دوم این دادگاه ها افشا کرد: شورای فرهنگی بریتانیا از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی برای پذیرش دوره ? ,IELTSبرگزاری دوره‌های مشترک با نهادهای دولتی و حکومتی، شناسایی و جذب نخبگان از طریق اعطای بورسیه و نیز جاسوسی علمی و صنعتی در دانشگاه ها اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز می‌کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی در حمایت از سبز پوشان دانشجو گفت:با گشایش دانشگاه های تهران ، بعد از اعتراضات دانشجویی در دانشگاه تهران ،روزسه شنبه در دانشگاه صنعتی شریف تظاهرات گسترده‌ای علیه محمود احمدی نژاد و حامیان وی برگزار شد!
این رادیو بدون آنکه از تعداد تظاهرات‌کنندگان میلیونی خود که شمار آنان بنا به گفته سایر حامیان خارجی سبز پوشان ایران به زحمت به ?
????نفر می رسید! نامی ببرد،در ادامه افزود:این دانشجویان به نفع میر حسین موسوی شعار می‌دادند.

بهاره هدایت عضو شورای مرکزی دفتر غیرقانونی تحکیم وحدت در مصاحبه با دویچه وله(صدای آلمان) گفت: به دنبال تظاهرات صدها هزار نفر در دانشگاه های کشور در حال حاضر دولت از ترس جنبش دانشجویی به بهانه بیماری آنفولانزای خوکی در صدد تعطیلی دانشگاه هاست!

وی افزود: دفتر تحکیم وحدت آمادگی آن را دارد تا با همیاری سایر تشکل‌های منتقد دولت به تقویت جنبش سبز و حرکت‌های اعتراضی علیه دولت در دانشگاه ها کمک کند.

هدایت منظور خود را از سایر تشکل‌های منتقد دولت مشخص نکرد و نگفت که آیا این تشکل‌ها در خارج کشور قرار دارند یا داخل کشور؟

گفتنی است در حمایت از سبز پوشان معترض در دانشگاه شریف تهران رادیو فردا ،خبرگزاری رویترز و روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا نیز روز سه شنبه در گزارش‌هایی مشابه به حمایت از آنان پرداختند.

اما از همه جالبتر حمایت مریم رجوی از رهبران گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) از نا آرامی در دانشگاه‌های کشور بود.

بر اساس این گزارش ،همسر مسعود رجوی از دانشجویان خواسته است تا آرامش دانشگاه‌ها را مختل سازند.

رجوی در حالی اقدام به حمایت از حرکت‌های آشوب زا در سطح دانشگاه‌ها کرده است که اگر چه امروز برای این گروهک رمقی باقی نمانده است و حتی از حیث محل و اسکان نیز آواره هستند، اما رفتارهای آشوبگرانه آنان در محیطهای دانشگاهی سال‌های نخست انقلاب باعث شد تا دانشگاه علم و صنعت به مرکز فعالیت این گروهک تبدیل شد.

فعالان دانشجویی بر این باور هستند که دانشگاهیان به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی تاثیر گذار جامعه ایران خواهند توانست با آگاهی وارد میدان شده و تحرکات بیگانگان و حامیان داخلی آنان را خنثی کنند که یک نمونه آن بی توجهی به تجمعات مذکور علی رغم تبلیغات بالا است.


**آیا در ایران آزادی نیست؟

نکته قابل تامل آن است در شرایطی که در جمهوری اسلامی فضای باز سیاسی امکان بیان دیدگاه‌های مخالف را فراهم می‌سازد و مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و سایر مسئولان همواره بر رفع کمبودهای دانشگاه‌ها و مطالبه گری دانشجویان تاکید ورزیده اند، چرا معدودی افراد غافل خود را آلت دست بیگانگان کرده اند.

رسانه‌ها و سیاسیون بیگانه همراه با پیاده نظام‌های داخلی شان در حالی نظام جمهوری اسلامی را متهم به خفقان، ستاره دار کردن دانشجویان، ندادن آزادی‌های سیاسی و... می‌کنند که نگاهی گذرا به تحولات دانشگاهی کشور، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. به طور مثال در سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد -به عنوان شخص دوم مملکت-، در دانشگاه صنعتی امیر کبیر(در سال ? (??عکس رییس جمهور در مقابل چشمانش و به هنگام سخنرانی وی آتش زده شد اما هیچ برخوردی با دانشجوی هتاک و عاملان این سناریوی از قبل طراحی شده، صورت نگرفت. در کنار این تعداد دیدارهای رییس جمهور با دانشجویان بسیار بیشتر از روسای دولت‌های پیشین بوده و دانشجویان در این دیدارها نظرات خود را بطور صریح با رییس قوه مجریه در میان گذاشته اند. همواره در تجمعات افراطیون در دانشگاه‌ها و در سخنرانی‌های سران دوم خرداد در مراکز آموزش عالی در طی چهار سال اخیر شعارهایی علیه رییس جمهور -که البته خود از بنیانگذاران انجمن‌های اسلامی دانشجویان بوده است- سر داده شده است اما از آن تعبیر به ابراز عقیده شده است.


**موسوی بازیگر است یا مربی؟


رسانه‌های بیگانه در حالی تجمع صد نفره افراطیون را در دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف مورد پوشش وسیع خبری قرار دادند که ده‌ها هزار دانشجوی این دانشگاه ها، بی‌توجه از مقابل این غوغاسالاری‌ها گذشتند. آیا تعداد اندکی دانشجوی مغفول نماینده نزدیک به چهار میلیون دانشجوی ایرانی هستند؟ در حالی که هیچکدام از رسانه‌های بیگانه خبری از درگیری میان نیروهای انتظامی با مردم ذکر نکرده اند، سایت وابسته به جبهه مشارکت از درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی در خیابان‌های حافظ تهران و میدان ولیعصرسخن رانده است. طی روزهای گذشته قریب به اتفاق رسانه‌های حامی موسوی از خبر حاشیه‌سازی های میلیشیای تحکیم در دانشگاه تهران و شریف استقبال کردند.

یک روزنامه دوم خردادی در ذیل عکس و تیتر صفحه نخست دیروز خود با عنوان اعتراض دانشجویان در کنار مراسم رسمی از تجمع اعتراضی حامیان موسوی و کروبی با نماد سبز خبر داد و به تلاش همه جانبه نیروهای انتظامی برای ممانعت از کشیده شدن تجمع حامیان موسوی به خیابان‌های حساس اطراف دانشگاه اذعان داشت.

گفته می‌شود، هر اقدامی که از سوی سبزها اجرا می‌شود از چندین روز قبل توسط جریاناتی خارج از مرزهای کشور در محیطهای مجازی به صورت گسترده تبلیغ شده و پس از آن توسط رسانه‌های بیگانه همچون تلویزیون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا انعکاس داده و تبلیغ می‌شود. پیش از این نیز و در سفر رییس جمهوری به نیویورک، ائتلافی از منافقین سبزپوش، سلطنت طلبان فراری، یهودیان افراطی، اپوزیسیون خارج‌نشین و... شعارهایی علیه احمدی نژاد و نظام اسلامی و در حمایت از میرحسین موسوی سر دادند. شعارهایی که عین همان ها در دانشگاه تهران و شریف تکرار شد. تجمع نیویورکی‌ها در حالی رخ داد که اگر موسوی نسبت به مواضعش علیه رژیم صهیونیستی چرخش نکرده باشد، آنگاه بعید به نظر می‌رسد که رفتار راهپیمایان سبزپوش نیویورکی و حامیان دانشگاهی آنان مورد پسند موسوی باشد و او هرگز حاضر نخواهد بود که عکسش در کنار پرچم اسرائیل به گردش درآید و کسانی که شعارهای اسرائیل پسند سر می دهند، به حمایت از او برخیزند.پیش از سفر رئیس جمهوری هم به آمریکا، چیزی مشابه این تجمع در روز قدس در تهران انجام شد. شعار سبزها در آن روز استقلال آزادی جمهوری ایرانی بود؟ شعاری که با آنچه میرحسین موسوی ادعا کرده، متفاوت است. او در آخرین بیانیه خود با درون نظام خواندن جنبش منتسب به وی اعلام کرد: ما جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد را می‌خواهیم. به همین علت است که شائبه طراحی عملیات گروه فشار در دانشگاه علیه دولت، در خارج از مرزها تقویت می‌شود و نمایان می‌شود که میرحسین موسوی در این پروژه اغتشاش بیشتر نقش یک بازیگر را دارد تا مربی.

در حالی که سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل مورد خشم قدرت‌ها و رژیم صهیونیستی و استقبال مسلمان به ویژه دانشجویان ایرانی قرار گرفت، اما برخی رسانه‌ها ترجیح دادند که از کنار آن با سکوت بگذرند به طوری که استقبال صدها نفری دانشجویان از احمدی نژاد در بازگشت از نیویورک با بایکوت خبری از سوی رسانه‌های بیگانه و نمایندگی‌های داخلی شان همراه شد.

حال سئوال اساسی این است که آیا میلیون‌ها دانشجویی که به تجمعات سبزپوشان کمترین محلی نمی‌گذارند و دعوت نامه‌های رنگارنگ آنان را بی پاسخ می‌گذارند و تعداد پرشمار دانشجویان عدالت خواه و استکبارستیزی که طی سالیان اخیر بر سر قدرت‌ها فریاد کشیده‌اند و بارها در مقابل سفارت خانه‌های دول غربی در دفاع از مظلومان تجمع کرده اند، دانشجو نیستند و تنها جمع کوچکی -که هنوز دانشجو بودن آنان مشخص نشده است- که به دعوت رسانه‌های سیا و بنگاه خبری سرویس امنیتی انگلیس شعارهای دشمن شاد کن سر می دهند، دانشجو هستند؟

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری