سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

آمارمجروحان پلیس در تجمعات

دوشنبه 88 مهر 20 ساعت 7:9 عصر
ضرب و شتم نیروهای پلیس توسط حامیان موسوی خائن

آمارمجروحان پلیس در تجمعات

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در تجمعات تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری به صورت شبانه حدود 179 نفر از مأموران پلیس مصدوم شده‌اند.


به گزارش فارس، سردار عزیزالله رجب‌زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک پلیس تهران بزرگ گفت: از سال گذشته و همزمان با هفته ناجا رزمایش آسایش و امنیت اجرا شد و این رزمایش در تاریخ ناجا کم نظیر بوده است.وی اظهار داشت:‌ طرح انضباط اجتماعی نیز از دیگر طرح‌هایی بود که توسط پلیس تهران به اجرا درآمد و تا امروز نیز بی‌وقفه ادامه دارد و با اجرای این طرح زیرساخت‌های بسیاری در ایجاد امنیت شکل گرفت.

سردار رجب‌زاده افزود: در چهارشنبه پایان سال نیز با کمترین تلفات توانستیم روز آرامی را پشت سر بگذاریم و پس از آن نیز تعطیلات سال نو آغاز شد که با حضور موثر پلیس تا 20 فروردین امنیت شهر تهران را شبانه‌روزی برقرار کردیم.فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: در تبلیغات ریاست جمهوری شاهد تلاش بسیار و شبانه‌روزی پرسنل پلیس تهران بودیم و انتخابات ریاست جمهوری در نوع خود بی‌نظیر بود.

سردار رجب‌زاده گفت: این انتخابات در کنار مناظره‌ها و مصاحبه‌های کاندیداها و تبلیغات رسانه‌های خارجی شرایط متفاوتی از انتخابات قبلی داشت.در این انتخابات شاهد تجمعات شبانه‌روزی طرفداران کاندیداها در خیابان‌ها بودیم.

وی اظهار داشت: در زمان تبلیغات ریاست جمهوری پلیس با درایت مدیریت و خویشتنداری بی‌نظیر و بدون کمترین حادثه‌ای توانست تجمعات، تفریحات و صف‌آرایی‌های انتخاباتی را مدیریت کند.

سردار رجب‌زاده گفت: در برخی تجمعات زمان تبلیغات ریاست جمهور 179 نفر از نیروهای پلیس مصدوم می‌شدند این در حالی است که همزمان تنها 4 نفر از طرفداران کاندیداها آن هم به دلیل تجمع طرفداران مصدوم می‌شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در روز ممنوعیت تبلیغات نیز با مدیریت خوب توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و در روز انتخابات نیز با تلاش و زحمات ماموران و حضور مقتدرانه پلیس انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

سردار رجب‌زاده اعلام کرد: پس از انتخابات نیز با وجود برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات غیر قانونی پلیس با درایت و مقتدرانه عمل کرد و آنجا که لازم بود با اقتدار و در جای دیگر نیز از خود خویشتن‌داری نشان دارد.

وی اظهار داشت: پلیس مأموریت‌های خود را در قبل، حین و پس از انتخابات به خوبی نشان داد و در اجرای این مأموریت‌ها نیز عملکرد مناسبی داشت.

فرمانده پلیس تهران افزود: پس لرزه‌های پس از حوادث اخیر نیز نتوانست خللی در اداره پلیس ایجاد کند و این پس لرزه‌ها را بدون مشکلی مدیریت کردیم.

سردار رجب‌زاده گفت: پس از انتخابات پلیس تمام طرح‌های خود را دوباره به جریان انداخت و علاوه بر اجرای طرح انضباط اجتماعی در مناطق 3،12و 6 تهران این طرح به زودی در منطقه 7 نیز به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر از دیگر طرح‌های پلیس است که تا پاکسازی کامل تهران از وجود معتادان پرخطر دو گام بیشتر باقی نمانده.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان به هیچ عنوان کوتاه نیامده و به محض عرض اندام اراذل، پلیس بلافاصله اقدام کرده و با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار رجب‌زاده از مأموران پلیس تهران تشکر کرده و افزود: از داشتن چنین همکارانی به خود می‌بالم و دستانشان را می‌بوسم.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری