سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

نامه سرگشاده یک بسیجی به آقای رئیس جمهور

پنج شنبه 88 مرداد 8 ساعت 4:9 صبح
احمدی نژاد

نامه سرگشاده یک بسیجی به آقای رئیس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوندی  نعمت ولایت فقیه را به ما عطا فرمود و راه اسلام ناب محمدی (ص) را به ما نشان داد . و درود میفرستیم به ارواح طیبه شهدای اسلام ، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و امام شهدا .

جناب آقای رئیس جمهور با عرض سلام و ادب خدمت شما قصد دارم مطالبی را که چند روزی است باعث غم و اندوه من و دوستان شده است را به عرض شما برسانم . پیشاپیش اگر در نحوه بیان این مطالب بی احترامی احساس می کنید پوزش می خواهم ولی بدانید این جملات از زبان کسانی است که این روز ها جزء خون دل خوردن و سخن ناروا شنیدن کار دیگری ندارند و از دوست و دشمن زخم زبان می شنود .

چهار سال از دوران ریاست جمهور شما گذشت و در آستانه ی دوره ی جدید ریاست جمهوری شما قرار داریم . چهار سال گذشته با تمام مشکلاتی که دشمنان داخلی و خارجی برای ملت ایران رقم زدند با سربلندی گذشت . در این مدت افتخاراتی همچون بحث انرژی هسته ای ، پرتاب ماهواره به فضا ، پیشرفت در علم سلولهای بنیادی و تکنولوژی نانو را از دولت جناب عالی دیدیم . دیدیم که رئیسش جمهورمان همچون یک خادم واقعی ملت به دورافتاده ترین نقاط کشور و محروم ترین روستا ها سفر کرد و با مردم رودرو گفتگو کرد . از تجملات و ثروت اندوزی دوری کرد و همیشه خود را سرباز ولایت قلمداد می کرد . مشاهده کردیم که دشمنان قسم خورده و وطن فروش برای سیاه نمایی عملکرد او دست به هر ترفندی زدند و دروغهای زیادی را در روزنامه پاره های خود نوشتند . دیدیم که در مقابل او صفآرایی کردند و برای نابودی دولت او دست در دست هر دشمنی گذاشتند و ما به عنوان توده ی مردم پشت او را خالی نکردیم و در همه جا از او دفاع کردیم . به هر دلیلی اگر وزیری را عزل و یا نصب می کرد به نظر او احترام می گذاشتیم و هنگامی که در مجامع بین المللی سخنانش را با دعای فرج آغاز می کرد اشک در چشمانمان حلقه می زد . شجاعتش را ستایش می کردیم و او را رهرو واقعی راه امام می شناختیم . در مقابله با صهیونیست ها او را جسور ترین سیاستمدار جهان می دانستیم که اسرائیلی ها حتی از نام او نیز بر خود میلرزیدند . در چهارسال گذشته مواردی پیش آمد که ما سکوت کردیم و گوش خود را به فرمایشات مقام معظم رهبری سپردیم تا او راهگشای ما باشد . مواردی همچون انتصاب آقای کردان به وزارت کشور و یا حمایت از آقای مشایی و یا عزل آقای پور محمدی اما ما ایمان داشتیم که رئیس جمهور عزیزمان خود بهتر بر امور تسلط دارند و می دانند که که کار شایسته است و ما شاید از تمامی وقایع آگاه نیستیم . حال با توجه به فضای ایجاد شده به عنوان یک بسیجی قصد دارم نظرات خود و همفکرانم را در خصوص موارد ذکر شده بیان کنم انشاء الله خداوند همه ی ما را پیرو راه امام و شهدا قرار دهد و لحظه ای ما را بخود واگذار نکند .

 

انتصاب آقای کردان به وزارت کشور

جناب آقای رئیس جمهور جسارتاً باید عرض کنم یکی از اشکالات وارده به شما در دولت نهم انتصاب آقای کردان به وزارت کشور بود . وزارت کشور یک وزارت امنیتی – اطلاعاتی است که وزیر آن باید دارای سوابق امنیتی و یا اطلاعاتی باشد و انتخاب اشتباه در این وزارتخانه صدمان جبران ناپذیری را به کشور و ملت تحمیل می کند . در دوره های قبل اتخاب عناصر وابسته و سست عنصر در این وزارتخانه باعث گردید همواره کشور در التهاب باشد بنابراین انتخاب شخصی که هیچ گونه اشرافی در این امور ندارد کار بسیار عجیب بود . شاید آقای کردان شخصی انقلابی و حزب الهی باشد اما تصدی پست وزارت کشور در حد توان ایشان نبود و باعث شد دشمنان داخلی و گروهک های وابسه به جریان دوم خرداد بیشترین استفاده را از این موقعیت جهت لطمه زدن به دولت ببرند و هرگاه ما و دیگر هواداران شما از مواضع دولت حمایت می کردیم ، آنها انتصاب کردان را به عنوان ضعف دولت بر سر ما می زدند .

 

عدم موضع گیری در مقابل سخنان آقای مشائی

ما رئیس جمهورمان را شخصی می شناختیم که در خصوص مسئله ی فلسطین پیرو افکار امام خمینی (ره) می باشد و در زمانی که حاکمان و سران بی غیرت و بی هویت عرب در باره ی این مسئله مهم سکوت کرده اند ، ایشان بر مواضع ضد صهیونیستی خود ایستاده اند و بر حق مسلم ملت مظلوم فلسطین پافشاری می کنند . اما وقتی آقای مشائی در سخنانی خود را دوست مردم اسرائیل ( رژیم صهیونیستی ) قلمداد کرد و شما سکوت کردید ، دشمنان داخلی باز هم فرصتی پیدا کردند که بر علیه دولت دست به عملیات روانی بزنند . ما همگی میدانیم که سران اصلاح طلب خود حامی رژیم صهیونیستی هستند و اخیراً نیز به اثبات رسید که این سران خود فروخته با هماهنگی سازمانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و انگلیس و آمریکا دست به ایجاد اغتشاش در کشور زدند اما وقتی یکی از نزدیکان رئیس جمهور چنین سخنانی را به زبان می آورد و رئیس جمهور نیز واکنشی نشان نمی دهد ، بهترین فرصت برای عناصر ضد انقلاب بدست می آید . من نمی دانم آقای مشائی چه منظور از بیان این سخنان داشتند . شاید منظورشان از مردم اسرائیل ، ملت یهود بوده که امام خمینی (ره) نیز در سخنانی پیرامون ملت یهود می فرمایند : ( ما حساب ملت یهود و یهودیان را از صهیونیزم و صهیونیستها جدا می دانیم . ) اما آقای مشایی در بیان این مطلب دچار اشتباه شده اند و باعث گردیدند آن موج تبلیغات زنجیره ای علیه دولت به راه بیافتد .

عاقبت این جریان با درایت مقام عظمای ولایت پایان یافت و رقابتهای انتخاباتی شروع شد .

 

انتخاب اقای مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور

درست در زمانی که موج تبلیغاتی علیه شما و آقای مشایی در حال فروکش کردن بود و ما خوشحال از ناکام مانده جریان برانداز اصلاح طلب در کشور بودیم ، انتخاب ناگهانی آقای مشایی به عنوان معاون اولی ما را شکه کرد و شادی را به اردوگاه جریان ضد انقلابی اصلاح طلبان هدیه داد . در تمام مناظره های تلوزیونی در برنامه 45 دقیقه شبکه خبر و گفتگوهای ویژه ی خبری در شبکه 2 سیما ، وقتی که اصلاح طلبان در مقابل دفاع نمایندگان اصولگرا و حامیان شما حرفی برای گفتم نداشتند ، از مطرح کردن این انتصاب به عنوان یک حربه درمقابل اصولگرایان استفاده می کردند و بعد هم ماجرای نامه ی مقام معظم رهبری که عنوان شده 6 روز در دست شما بوده و بعد از ترتیب اثر ندادن شما ، رسانه ای شد . این قضیه باعث شد اصلاح طلبان که خود دشمن ولایت فقیه هستند یک شبه طرفدار سینه چاک ولایت فقیه شوند و موجی از انتقادات را به شما داشته باشند . بر هیچ کسی پوشیده نیست که آنها نه طرفدار اسلامند و نه حامی مقام معظم رهبری و این واکنشها فقط و فقط در جهت رسیدن به اهداف شوم سیاسی خودشان است . اما با این حال شما چرا باید کاری کنید که آنها بتوانند اینگونه عمل کنند .

آقای رئیس جمهور . . .

ملت شما را به این مقام رساندیم و به شما اعتماد کرد نگذارید بلایی که بر سر دولت ملی مصدق آوردند بر سر دولت شما بیاورند . مصدق نیز گمان میکرد حمایت مردم به تنهایی کافیست و از روحانیت فاصله گرفت و فرصتی فراهم کرد تا اراذل و اوباش شعبان بی مخ و عناصر وابسته با کمک جاسوسان انگلیسی و آمریکایی   یک روزه تومار دولت ملی را پیچاندن و آن کودتای سیاه را به راه انداختند . آقای رئیس جمهور در حوادث اخیر مشاهده کردید که شعبان بی مخ ها و عناصر خودفروخته هنوز هم هستند و فقط منتظر فرصتی مناسب برای کودتایی دیگر در کشورند . نگذارید که این فرصت به دستشان بیافتد . به مسیر ولایت فقیه برگردید و همچون گذشته همانند سربازی فداکار در خدمت اسلام و میهن اسلامی و ولایت فقیه باشید . اطاعت از امر ولی فقیه نمی گذارد عناصر خودفروخته به این کشور لطمه بزنند .

آقای رئیس جمهور . . .

ما به این دلیل از شما تا این لحظه حمایت کردیم که شما را در جبهه ی مستضعفین و در مقابل عناصر خودفروخته و افزونه خواه می دیدیم . ما از شما حمایت کردیم تا درمقابل رانت خواری ها و ثروت اندوزی های افرادی خاص ، بیاستید و سیستم هزار فامیلی را که سالهاست خون این مردم را در شیشه کرده براندازید و در خط امام و رهبری قدم بردارید و با هیچ کسی حتی نزدیکان خود تعارف نداشته باشید . نیازی نیست این روایت را برای شما نقل کنم که حضرت علی (ع) در مقابل زیاده خواهی برادرش عقیل چه واکنشی از خود نشان داد . پس همانگونه که تا کنون اثبات کرده اید که پیرو سیره حضرت علی هستید ، مسیر خود را تغییر ندهید و از راه منحرف نشوید . برای شما آرزوی موفقیت می کنم و برای مقام معظم رهبر یطول عمر با عزت از خداوند بزرگ خواهانم . والسلام علیکم و رحمت الله

 م- ح – ج   6/5/88

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری