سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب
چماقداران موسوی

دبیر کل انجمن مردمی اکثریت حزب الله عنوان کرد :

 

نقد عملکرد فرماندهان نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر

 

حجت السلام حاج روح الله صابری دبیر کل انجمن مردمی اکثریت حزب الله شب گذشته در مراسم دعای کمیل ضمن بررسی حوادث و رویدادهای پس از انتخابات به نقد عملکرد فرماندهان ناجا در این حوادث پرداخت .

ایشان از پرسنل و نیروهای جوان انتظامی و بسیجیان به عنوان مظلومترین افراد در این حوادث نام بردند که بی رحمانه مورد هجوم تبلیغاتی و فیزیکی عناصر خودفروخته ی اصلاح طلب قرار گرفته اند و گناهشان تنها حفاظت از جان و مال و ناموس ملت در مقابل چماقداران حامی موسوی بوده .

 ایشان خطاب به موسوی و حامیانش گفت : شما انتظار دارید هر غلطی که می خواهید انجام دهید ، به مردم تعرض کنید ، اموال آنان را غارت کنید و از بین ببرید ، به دختران محجبه بی احترامی کنید ، مردم را در مقابل چشمان همسر و فرزندشان وحشیانه کتک بزنید و بیسجیان و نیروی انتظامی فقط شما را نظاره کنند و سکوت اختیار کنند ؟ شما که خود را مطیع قانون می دانید حتماً مطیع قانون جنگل هستید .  در کدام یک از اعمال شما رنگی از قانونمداری دیده شد‌ ؟

وی همچنین در مورد عملکرد ناجا گفتند : اگر نیروی انتظامی تهران بزرگ از یک کادر فرماندهی مناسب برخوردار بود هرگز اراذل و اوباش موسوی نمی توانستند اینگونه آشوب به پا کنند و جان شهروندان را به مخاطره بیاندازند . بنده اطلاع دارم که در بعضی نقاط مانند خیابان ولی عصر و میدان ونک به دستور یکی از همین فرماندهان نالایق پرسنل نیروی انتظامی خلع سلاح شد و با دست خالی مجبور به مقابله به اوباش موسوی شدند . با نگاهی به آمار مجروحان نیروی انتظامی به وضوح متوجه اوج مظلومیت این جوانان وطن میشویم که قربانی امیال نفسانی سران آشوب طلب و بی کفایتی بعضی از  فرماندهان ناجا شدند .

وی ادامه داد : البته بنده از زحمات برادر عزیزمان سردار رادان بسیار سپاسگذارم که با بدست گرفتن فرماندهی توانستند با درایت خود این قائله را ختم کنند همچنین از برادران عزیزمان در قرارگاه ثارالله که با همکاری نزدیک با نیروی انتظامی در برقراری امنیت بسیار تاثیر گذار بودند اما باید هوشیار بود تا زمانی که هسته ی مرکزی این آشوبها متلاشی نشده هر لحظه احتمال یک آشوب و اغتشاش در جامعه می رود  . من از همین جا از فرمانده نیروی انتظامی سردار احمدی مقدم تقاضا دارم نسبت به انتخاب فرماندهان کلانتری ها و در راس آن فرمانده تهران بزرگ دقت نظر بیشتری داشته باشند و در یک کلام این پرسنل جوان را همچون فرزندان خود بدانند و برای آنها دل بسوزاند .

 حجت الاسلام صابری همچنین خطاب به جوانان فریب خورده ی حامی موسوی بیان کردند : شما جوانان این مرزو بوم هستید ، شما فرزندان همین مردمید ، چرا خود را بازیچه ی دست عناصری می کنید که جان شما برایشان هیچ ارزشی ندارد ؟ آنهای که زیر پرچم عمرو عاصیه موسوی سینه می زنند تا کنون از خود پرسیده اند همین آقایان اصلاح طلب ، کدام یک فرزندش در خیابانهای تهران برای موسوی سینه چاک می کند . اینقدر ساده نباشید . در زمانی که شما به مقابله با جامعه اسلامی مشغول بودید و در گرمای شدید بدون هیچ آگاهی و چشم بسته برای موسوی و کروبی خودکشی می کردید ، فرزندان این آقایان در رفاه کامل و بدور از این هیاهو مشغول خوشگذارانی بودند و به ریش شما می خندیدند . تورا به خدا کمی فکر کنید و خود را بازیچه ی این دجال سبز پوش قرار ندهید .

در پایان این سخنرانی مراسم پر فیض دعای کمیل با حضور مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد .

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری