سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

رئیس جمهور مکتبی و ولایی

دکتر احمدی نژاد : رابطه ی من با مقام معظم رهبری رابطه ی پدر و فرزندی است . . .

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد در هفته گذشته در جلسه‏ای با دبیران تشکل‏های دانشجویی در مورد اتفاقات اخیر توضیحاتی داد که در ادامه بخش‏هایی از آن سخنان با اندکی تغییر می‏آید.

به گزارش خبرنگار ثانیه‏نیوز، محمود احمدی‌نژاد رییس‏جمهور در جلسه‏ای با دبیران تشکل‏های دانشجویی در مورد اتفاقات اخیر گفت: مشایی آنگونه که شما تصور می ‌کنید نیست. حرف‌هایی که شما در مورد مشایی می‌ زنید همان حرف‌هایی است که […] در مورد وی می ‌زند مثلا می ‌گوید که او سر سفره یک ظرف برای امام زمان(عج) خالی می ‌گذارد و مسائلی از این دست و یا...

رییس‏جمهور پیشنهاد کرد: شما بهتر است جلسه‌ای با مشایی داشته باشید و حرف‌هایتان را بگویید و حرف‌های وی را نیز بشنوید و آن موقع خواهید فهمید که درباره ایشان اشتباه می‌کنید.

وی افزود: : یک گروه از سوی مسولین قوه قضاییه و گروه دیگری از جای دیگر مأموریت یافتند تا در مورد مشایی تحقیق کنند ولی بعد از تحقیقات آنها هیچ مستندی در مورد مشایی گیر نیاوردند و هیچ تخلف اثبات شده‌ای در مورد وی وجود ندارد.


احمدی‌نژاد اضافه کرد: مشایی جزو کسانی است که از ابتدای انقلاب تا به حال در گوشه گوشه انقلاب حاضر بوده و کارنامه بسیار خوبی دارد، ضمن اینکه باید سطح کار وی را در مقایسه با دیگران در نظر بگیرید و عملکردش در حوزه گردشگری را با دوره‌های قبل مقایسه کنید.

وی ادامه داد: مشایی فرد خوش‌فکری است و شبانه‌روز در خدمت دولت بوده و هست و حتی گاهی ساعت 2 نیمه شب از سفر خارجی برمی‌ گشت، اما تماس می‌ گرفت و می ‌گفت چه کاری نیاز است که انجام دهم یعنی همواره از خدمت‏گزاری به مردم کوتاهی ندارد.

رییس‏جمهور یادآور شد: بروید ببینید که در جلسه هیئت دولت در کردستان که در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، همه اعضا صحبت می‌ کنند و مشایی هم صحبت می ‌کند؛ اما سطح سخنان او با سایرین چقدر تفاوت دارد.


احمدی‌نژاد تاکید کرد: رهبری معظم فرمودند که مشایی در جایگاه معاونت رییس‏جمهور نباشند و ما اطاعت کردیم لیکن عده‌ای از مخالفین بر خلاف سخنان اخیر رهبری بازهم موضوع مشایی را مطرح می‌ کنند تا به من فشار بیاورند.


خبرنگار ثانیه‏نیوز از ادامه این جلسه گزارش داد، رییس‏جمهور در مورد دستور حکم رهبری برای رعایت مصلحت در انتصاب مشایی به معاون اولی گفت: من خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و توضیحاتی دادم که قرار شد کارهایی انجام شود اما بعد از آن نامه توسط برخی نمایندگان محترم، درز پیدا کرد.


وی افزود: بعد از آن، بهتر تشخیص داده شد که نامه منتشر شود و بعد از آن اقدام کنیم و پس از آن نیز وی را به سمت ریاست دفتر خودم انتخاب کردم.


احمدی‌نژاد تاکید کرد: رابطه بنده به عنوان رئیس‌جمهور با رهبری با رابطه شما با ایشان متفاوت است.


وی درباره عزل محمد حسین صفارهرندی اظهار داشت: تصمیم گرفته شد دفتر ریاست‌جمهوری به وزرای محترمی که قرار نیست در دولت دهم حضور داشته باشند، اطلاع داده تا آمادگی لازم را داشته باشند و برادر عزیزم آقای صفارهرندی نیز جزو آن دسته از وزرایی بود که به وی اطلاع داده شده بود که در دولت دهم حضور ندارد.

وی افزود: بارها به آقای صفارهرندی، عرض کردم که تعدادی از معاونانش را تغییر دهد چون در جهت اهداف دولت و مطالبات مردم و متدینین از دولت حرکت نمی‌کردند، اما این‏گونه نشد و می‌بینید که عملکرد ایشان را کمتر کسی قبول دارد و نمی‌ گویند که او باید در وزارتخانه باقی بماند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری