سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

تله گذاری CIA و MI6 با استفاده از فرزندان ناخلف

چهارشنبه 88 شهریور 4 ساعت 7:31 عصر
سیا

تله گذاری CIA و MI6 با استفاده از فرزندان ناخلف


بی بی سی انگلیس و صدای آمریکا در اقدامی مشترک، از قول احمد منتظری (پسر منتظری) و حسن شریعتمداری (فرزند سیدکاظم شریعتمداری) خواستار موضع گیری علما و مراجع علیه جمهوری اسلامی شدند.

احمد منتظری که از بقایای باند مهدی هاشمی محسوب می شود، مستقیماً وصل به ارگان سازمان سیا (رادیو فردا) و صدای آمریکاست و نقش مؤثری در انتشار بیانیه ها و مواضع ضدانقلابی به نام پدرخود ایفا می کند. حسن شریعتمداری نیز که در خارج از کشور اقامت دارد، از جاسوسان لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران محسوب می شود و به عنوان عضو مرکزیت گروهک منحله حزب خلق مسلمان نقش ویژه ای در انحراف پدر خود و بازی دادن وی در پروژه آمریکایی کودتا و همچنین ایجاد اغتشاش در آذربایجان در سال های اول انقلاب ایفا کرده بود.

احمد منتظری در گفت وگو با بی بی سی با استناد به مواضع چند عنصر خاص (شامل آقایان منتظری و صانعی) گفت بعضی از علما در هفته های گذشته حرکت خوبی را انجام داده اند اما این کافی نیست و مراجع تقلید باید نسبت به بازداشت های اخیر و فجایع پیش آمده موضع گیری کنند.

وی اشاره ای به این واقعیت نکرد که ایجاد اغتشاش و درگیری پروژه ای آمریکایی- انگلیسی بود و برخی عناصر همسو با باند مهدی هاشمی و منتظری در این پروژه به عنوان کارگزار به ایفای نقش پرداختند و بنابراین مسئولیت اصلی حوادث پیش آمده متوجه آنهاست.


حسن شریعتمداری نیز در گفت وگوهای جداگانه با صدای آمریکا و بی بی سی، به حمایت از اغتشاشگران و مظلوم نمایی به نفع آنان پرداخت و با حمله به علما گفت: اگر مراجع اعتراض نکنند باید بگویند که فایده شان چیست(!)

وی اضافه کرد: موضع گیری روحانیت می تواند باعث ریزش دین باوران و اصولگرایان شود و حکومت را با بحران سیاسی مواجه کند.

احمد منتظری و حسن شریعتمداری البته توضیح ندادند که رسانه های وابسته به دشمنان علنی روحانیت و مرجعیت، به چه دلیل به آنها سرویس ویژه می دهند تا در پوشش دفاع از مرجعیت علیه نظام دینی موضع بگیرند و خواستار عمل علما به وظیفه خود شوند؟! در عین حال عاقبت به شری و سقوط پدران هر دو آنها برای دریافت پاسخ این سؤال کافی است و معلوم نیست با این سابقه رسوا، حضرات چگونه انتظار دارند کسان دیگری هم در دام آنها بیفتند.

ذکر این عبارت شریف از امیر کلام علی(ع) به جاست که درباره انحراف زبیربن عوام ملقب به سیف الاسلام فرمود: «زبیر پیوسته خود را از ما اهل بیت به حساب می آورد تا آن که فرزند شوم و نافرخنده اش عبداله پا به جوانی گذاشت». (نهج البلاغه، کلمه قصار 453)

دکتر مایکل برانت رئیس اسبق بخش شیعه شناسی در سازمان سیا اخیراً با انتشار کتابی تصریح کرد که این سازمان نفوذ در درون نهاد روحانیت و مرجعیت را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جریان شیعه از درون در دستور کار قرار داده و بودجه های کلان (یک نمونه 900 میلیون دلار) برای آن اختصاص داده است.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری