سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب
صهیونیست ها و منافیق داخلی علیه احمدی نژاد

تقسیم‌کار صهیونیست‌ها و منافقین داخلی برای اخلال در سفر احمدی‌نژاد

در حالی که قرار است محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران اوائل مهر ماه آینده به منظور شرکت در شصت و چهارمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کند، لابی صهیونیستی از هم اکنون تلاش خود را برای اخلال در انجام این سفر و کم‌رنگ کردن آثار و تبعات سخنرانی رئیس جمهور علیه نظام سلطه آغاز کرده است.

لابی صهیونیستی و مخالفان داخلی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، برای اخلال در سفر احمدی نژاد به نیویورک تقسیم کار ویژه‌ای برای خود مقرر کرده‌اند. 

در حالی که قرار است محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران اوائل مهر ماه آینده به منظور شرکت در شصت و چهارمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کند، لابی صهیونیستی از هم اکنون تلاش خود را برای اخلال در انجام این سفر و کم‌رنگ کردن آثار و تبعات سخنرانی رئیس جمهور علیه نظام سلطه آغاز کرده است. 
در همین راستا دولت آمریکا که در ادوار گذشته با عدم صدور ویزا برای برخی همراهان رئیس جمهور در سفر احمدی نژاد به نیویورک اخلال ایجاد کرده بود، این بار کارشکنی‌ها را از زاویه‌ای دیگری پیگیری می‌کند. 

از جمله برنامه‌های آمریکا و لابی صهیونیستی این بوده که مدیر هتلی را که قرار است محل استقرار رئیس ‌جمهوری کشورمان باشد برای عدم میزبانی از احمدی نژاد تحت فشار قرار داده‌اند. 
نکته قابل تامل این‌که تقسیم‌کار مخالفان داخلی رئیس‌جمهور با لابی صهیونیستی نیز در این ماجرا عیان شده و مدعیان تقلب در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری - که هیچ‌گاه موفق به اثبات ادعای خود نشدند - همسو با صهیونیست‌ها در حال ارسال ایمیل‌هایی به رئیس‌ این هتل هستند. 
همچنین ایمیل دیگری‌ که متن اولیه آن به زبان انگلیسی آماده‌سازی شده، به نشانی برخی کاربران اینترنتی ارسال و از آنان خواسته شده است که متن مذکور را به رئیس این هتل ارسال نمایند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

محتوای پیامک های حامیان موسوی چیست؟

چهارشنبه 88 شهریور 25 ساعت 1:10 صبح

موسیو موسوی خائنمحتوای پیامک های حامیان موسوی چیست؟
کمیته تبلیغاتی- روانی حامیان میرحسین موسوی فعالیت پیامکی - سایبری خود را برای بهره برداری از روز جهانی قدس شدت بخشیده است.

به گزارش «جوان آنلاین»،درحالی که کمتر از سه روز به راهپیمایی روز جهانی قدس ،  میراث ماندگارامام(ره)فرصت باقی مانده است ، کمیته  تبلیغاتی- روانی حامیان میرحسین موسوی ، فعالیتهای رسانه ای خود را برای انحراف افکار عمومی از این روز تاریخی آغاز کرده اند.

این جریان که درزمان تبلیغات انتخاباتی بارها برپیروی از خط امام(ره) تاکید کرده بودند،اخیراً با طرح شعارهایی در فضای سایبرو انتشارآن از طریق پیامک ،مطالبی را در مغایرت با سیاست های کلی نظام و همچنین تاکیدات و اندیشه های امام خمینی(ره)آغاز کرده اند.

                                                                                 

 دراین شعارها و پیام ها تاکید شده است که اصل حضور در راهپیمایی 27 شهریوربرای حمایت از مظلوم فلسین نیست.این درحالی است که میرحسین موسوی که بارها از امام وانقلابی بودن خود سخن به میان آورده،تاکنون هیچ موضع گیریی در این زمینه انجام نداده وتصریح نکرده است که با میراث ماندگار امام آیا مخالف است یا خیر؟

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

روز قدس تمایز منافقین از متعهدین است

چهارشنبه 88 شهریور 25 ساعت 12:56 صبح

امام خمینی (ره) و روز قدسروز قدس تمایز منافقین از متعهدین است
روز قدس روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. روز هشدار به ابرقدرت ها و تفاله های آنان است. .

متن بخشی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار نظام جمهوری اسلامی ایران در روز 25 مرداد 1358به شرح ذیل است:

«روز قدس» یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابلة مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلة ملتهایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می‌دانند، و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند. و منافقین ـ آنهایی که با ابرقدرتها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی ـ در این روز بی‌تفاوت هستند، یا ملتها را نمی‌گذارند که تظاهر کنند.

روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود، باید ملتهای مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید،‌ تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دانها بریزند. روز قدس روزی است که باید این دنباله‌روهای رژیم سابق در ایران، و آن توطئه‌چینهای رژیم فاسد و ابرقدرتها در سایر جاها خصوصاً در لبنان، تکلیف خودشان را بدانند. روزی است که باید همت کنید و همت کنیم که قدس را نجات بدهیم؛ و برادران لبنانی را از این فشارها نجات بدهیم. روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم. روزی است که باید جامعة مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله‌هایی که مانده است از آنها ـ چه در ایران و چه در سایر جاها.

روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با آمریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد! ما به آنها مهلت دادیم و با ‌آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست برندارند، کلمة آخر را خواهیم گفت و خواهیم به آنها فهماند که دیگر رژیم سابق قابل برگشتن نیست و دیگر امریکا نمی‌تواند به اینجا حکومت کند، و دیگر سایر ابرقدرتها نمی‌توانند در این مملکت حکومت کنند. روز قدس روزی است که باید به همة ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید.

 

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

کروبی: انگشتم را جای خوبی گذاشتهام!

چهارشنبه 88 شهریور 25 ساعت 12:52 صبح

کروبی منافقکروبی: انگشتم را جای خوبی گذاشته‌ام!
مهدی کروبی طی نامه‌ای به گزارش منتشر شده توسط هیئت سه نفره واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی در نامه ای که دقایقی پیش منتشر کرد به گزارش هیئت سه نفره واکنش نشان داد.

وی در این نامه، گزارش هیئت ویژه قوه قضائیه به آیت الله لاریجانی را "شتاب زده" و غیرواقعی دانسته است.

شیخ اصلاحات با اتهام زنی به هیئت سه نفره قوه قضائیه، نوشت که وقتی به این گزارش نگاهی می‌اندازد یقین پیدا می‌کند که اعضای این کمیته نیز دستور داشته‌اند که سروته ماجرا را جمع کنند!

حجج الاسلام رئیسی، اژه‌ای و خلفی در گزارشی که چند روز قبل خطاب به آیت الله لاریجانی نوشتند، ادعاهای کروبی را کذب و همچنین مستندات وی را ساختگی تشخیص داده بودند.
هیئت سه نفره، رای خود در خصوص ادعاهای کروبی را پس از آن اعلام کرد که جلسات مختلفی را با وی برگزار کرده بود.

شیخک اصلاحات حتی در این نامه هم توضیحات روشنی درخصوص گزارش هیئت سه نفره ارائه نداد و تنها به اخبار و گزارش‌های کذب منتشر شده در روزنامه‌اش استناد کرد.
کروبی در بخش دیگری از این نامه مدعی شده که در گزارش کمیته سه نفره از زبان وی مطالب غیر واقع بیان شده است.

این در حالی است که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه تمام اظهارات کروبی به صورت ضبط شده موجود است این اطمینان را درخصوص صحت گفته‌های کروبی در گزارش تنظیم شده داد.
دبیر حزب اعتماد ملی همچنین در قسمت دیگری از این نامه ادعا کرد که نامه جنجالی‌اش به هاشمی را پس از نوشته که بسیاری "چهره‌های موجه" به او مراجعه کرده و برخی بازداشت شدگان نیز به او پناه آورده بودند!

با این حال کروبی به هیئت سه نفره گفته است که پس از آنکه نامه‌اش به هاشمی را منتشر کرده این افراد به او مراجعه کرده‌اند.

شیخ اصلاحات در ادامه نوشت: "مهدی کروبی امروز می‌داند و به یقین فهمیده است که انگشت بر جای خوبی گذاشته است."!

وی در حالی نامه خود را به پایان رسانید که در آن هیچ توضیحی درخصوص ادعاهای روزهای اخیرش ارائه نداد و مشخص نکرد که کدام بند از گزارش هیئت ویژه قوه قضائیه را غیر واقعی می‌داند.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

تحلیل شهید «دیالمه» از شخصیت موسوی درسال 60

چهارشنبه 88 شهریور 25 ساعت 12:47 صبح

شهید دیالمه

تحلیل شهید «دیالمه» از شخصیت موسوی سال 60
شهید دیالمه در سال 60 سخنرانی های افشاگرانه داشت. وی در یک سخنرانی بخشی از دیدگاه خود نسبت به میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را بیان کرد.

شهید عبدالحمید دیالمه اردیبهشت 1333 در تهران در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. پس از اخذ دیپلم طبیعی، تحصیلات علوم حوزوی را آغاز کرد. سیره و حدیث را نزد اساتید حوزه علمیه قم و علوم مختلف منطق، فلسفه و عرفان را نزد استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری آموخت. او در سال 1352 به دانشگاه فردوسی مشهد وارد شد و مدرک دکترای داروسازی را از این دانشگاه در تاریخ 14 اسفند 1358 کسب کرد.

شهید دیالمه در دوران جوانی و فعالیت هایش، ارتباط مستمری با افرادی چون مطهری و بهشتی داشت. وی مجبور به زندگی مخفی در طی سال های 1352 الی 56 جهت فعالیت های مبارزاتی با رژیم پهلوی شد و سرانجام توسط ساواک دستگیر شد اما به دلیل اینکه ساواک مدرک معتبری علیه او نداشت، آزاد شد.

دیالمه از همان ابتدای ورود به دانشگاه، اقدام به تأسیس کتابخانه اسلامی و جذب افراد مذهبی کرد. جلسات دعای کمیل از سوی وی برای اولین بار در سطح دانشگاه برگزار گردید و پس از مدتی در سطحی گسترده تر در حرم امام رضا (ع) ادامه یافت. تشکیل و مدیریت گروه های چند نفره جهت نشر افکار اسلامی شیعی همراه با آموزش های عقیدتی و سیاسی از کارهای تشکیلاتی دیگر وی بود. او در این اثنا چندین بار توسط ساواک دستگیر شد. شهید دیالمه در طی سال های 55-54 ساماندهی حرکت های دانشجویی و مردمی را علیه رژیم عهده دار بود و به انسجام گروه های مختلف دانشجویی در زمینه مبارزاتی می پرداخت. وی در همان سال پیروزی انقلاب به تشکیل مجمع احیای تفکرات شیعی دست زد. وی از اعضای شورای هفت نفره اولیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خراسان بود.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

راه سبز موسیو موسوی

بازگشت به شبکه سازی پس از ناکامی در پروژه تقلب و آشوب


یک عضو گروهک موسوم به ملی-مذهبی و نهضت آزادی از انحلال جریان اصلاحات خبر داد.

علیرضا رجایی به سایت ضدانقلابی روز گفت: پروژه نوسازی و دموکراسی از طریق انتخابات منتفی است و جریان اصلاحات منحل شده است.

وی همچنین گفت: جریان اصلاحات حائلی بود بین جریان سیاسی و ساخت سیاسی و معنای انحلال آن این است که حوزه سیاست تا حد زیادی به تنش و خشونت کشیده می شود و رودررویی با ساخت سیاسی به طور مستقیم اتفاق می افتد. امکان این هست که گذار به جنبش های انقلابی هم بکند.

رجایی که در سوابق خود دبیری اجتماعی نشریه گروهک نهضت آزادی (ایران فردا) و دبیری سرویس سیاسی در روزنامه های آشوب طلب جامعه، توس، خرداد، نشاط و عصر آزادگان را دارد، برخلاف تکذیب های میرحسین موسوی، از همکاری با ستاد انتخاباتی وی خبر داد و گفت: من با ستاد آقای موسوی همکاری می کردم. از همان ابتدا حسم این بود که آقای میرحسین در همان مرحله اول انتخابات اکثریت آرا را به دست می آورند. درباره میزان رای آقای میرحسین غالبا بین دوستان اتفاق نظر وجود داشت. بعضی دوستان معتقد بودند تقلب اتفاق می افتد.

ادعای «احساس پیروزی موسوی از همان ابتدا» در حالی از سوی این عنصر گروهکی مطرح می شود که وی یک ماه قبل از انتخابات که فضای سیاسی کاملا شفاف شده بود، در مصاحبه با روزنامه اعتماد تاکید کرد: «با کناره گیری آقای خاتمی احتمال شکست اصلاح طلبان را بالا می دانم. آنها نتوانسته اند حمایت چندانی جلب کنند و تفرق آرا وجود دارد. با توجه به عدم هماهنگی و اختلاف ها، امکان شکست با کمال تاسف بالاست. متاسفانه وضعیت سال 84 تکرار می شود. امیدوارم من در این ارزیابی اشتباه کرده باشم.»
موسوی در جریان تبلیغات و سفرهای انتخاباتی خود با ادعای وفاداری به نظام، همکاری با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و ملی گراهای ضدانقلاب را تکذیب کرد اما به تدریج معلوم شد این طیف به همراه شماری از تندروهای سابقا چپ، هدایت کنندگان اصلی ستاد موسوی هستند و شخص وی در حاشیه قرار دارد. این طیف در القای پیروزی به موسوی و تحریک وی به رفتارهای ساختارشکنانه و غیرقانونی نقش اصلی را ایفا کردند و پروژه آشوب را از همان ابتدا در دستور داشتند.

به تازگی سایت موسوم به «موج سبز» که در حوزه شبکه سازی برای اغتشاشگری فعالیت می کند، با اشاره به «تشکیلات راه سبز موسوی» نوشت: بیانیه یازدهم مهندس موسوی به غایت قوی و فراگیر است اما بحث در فضای مجازی بیشتر به تایید و تکرار کلیات آن گذشته و کمتر به شبکه اجتماعی مطرح شده در بیانیه پرداخته شده است. عدم توجه کافی و نشکافتن مسئله، بر ناکارآمدی این شبکه منجر می شود. ظاهرا معنا و مفهوم شبکه های مذکور و ساز و کار و نحوه عملکرد آن مشخص نیست.

این سایت ضدانقلابی در عین حال خبر داد که سعید مدنی و تقی رحمانی- دو تن از عناصر گروهکی وابسته به نهضت آزادی- با نگاه عملیاتی به شبکه سازی مذکور پرداخته اند. این سایت همچنین هدف از شبکه سازی اجتماعی، را برداشتن بار مسئولیت از دوش سیاستمداران عنوان کرد و بر ترجیح مخفی بودن شبکه های یاد شده تاکید کرد.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

رشوه گرفتن کروبی از جزایری

 

کروبی همان زمان که پول حرام از شهرام جزایری گرفت سقوط کرده بود

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیت مبارز با اشاره به سقوط مذهبی و سیاسی مهدی کروبی گفت پول حرام او را به این روز انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی با تاکید بر لزوم برخورد با سران فتنه، به دروغ و جعلی از آب درآمدن اسناد ادعایی کروبی اشاره کرد و گفت: دولت های آمریکا در 230 سال اخیر، حدود 200 بار به کشورهای دنیا تجاوز کردند و خون ریختند و در اسرائیل به فلسطین تجاوز کرد، بعد آقای کروبی با توهمات خود کاری کرد که همین ها به ما بخندند و ما را متهم کنند.

وی در گفت وگو با رجانیوز اظهار داشت: مگر همین آقای کروبی از شهرام جزایری پول نگرفت؟ نتیجه آن پول های حرام همین است که امروز کروبی گرفتارش شده است و با این کار خود به روحانیت هم اهانت کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی از آمریکا، انگلیس، اسرائیل، صدام و بسیاری از دشمنی ها نترسید، حالا بیاید از امثال کروبی و مهدی هاشمی ها بترسد؟

شجونی خواستار آن شد که دادگاه ویژه روحانیت کروبی را خلع لباس کند و گفت: بنده خودم مدعی هستم و حدود دو ماه پیش با دادگاه ویژه تماس گرفتم و از مجمع روحانیون و اعضای آن همچون موسوی خوئینی ها شکایت کردم و در این کار هم جدی هستم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کروبی سقوط کرده است، تصریح کرد: امروز این سقوط به جنون کشیده شده و باید در مقابل آن ایستاد، کاری که حضرت امام(ره) کرد و امثال بازرگان، منتظری و رجوی را واژگون کرد.

وی تصریح کرد: عزیزان ما این انقلاب را به وجود نیاوردند که نادان هایی مثل کروبی آن را از بین ببرند.

گفتنی است شهرام جزایری در زمان ریاست کروبی بر مجلس ششم، چند صدمیلیون تومان پول بی زبان غارت شده از بیت المال را به وی هدیه داده بود. جزایری از طریق آلوده کردن برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون اقتصادی ششم توانسته بود کارت 500 را برای تردد آزادانه در مجلس به دست آورد. وی همچنین طرف مشورت افراد مذکور در مجلس قرار داشت و به عنوان مشاور اقتصادی برخی جلسات دعوت شد .

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری