سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

دستورالعمل آشوبگری

یکشنبه 88 شهریور 22 ساعت 2:40 صبح
یکی از حامیان موسوی

اغتشاشگر عزیز! دروغ بگو مدارک جرم را از بین ببر... بعداً گریه کن!


سایت وابسته به ستاد رسانه ای آشوب که از خارج کشور مدیریت می شود، اقدام به آموزش اغتشاشگران کرد. موج سبز نوشت: شب قبل از اغتشاش و پیش از شرکت در اغتشاش، برای حضورتان در خیابان بهانه ای دست و پا کنید. آن را با خودتان تکرار کنید، جوری که بار اولتان نباشد. باید بتوانید با اعتماد به نفس، مقصدتان را بیان کنید.

این سایت اضافه کرد: اگر دستگیر شدید، اشک نریزید، نترسید، دست و پای خود را گم نکنید. قبل از آن که موبایلتان را بگیرند عکس و فیلم ها و اس ام اس ها را پاک کنید. وقتی از تمیز شدن کیف و موبایلتان مطمئن شدید می توانید اشک بریزید، بترسید و دست و پایتان را گم کنید. اصلاً بهتر است قبل از شرکت در اغتشاش کیف و موبایلتان را تمیز کرده باشید.

ارگان آشوب همچنین با تأکید بر انکار مطلق همه چیز پس از بازداشت می نویسد: بعد از آزادی پشیمان نشوید. یادتان نرود شما یک قهرمان هستید(!)

تأکید صریح بر واژه «اغتشاش» در حالی است که افراطیون پشت پرده آشوب ها تلاش می کردند آشوبگری و اقدام علیه امنیت ملی را در پوشش کلماتی چون اعتراض مسالمت آمیز، تظاهرات بدون خشونت، رفتار مدنی و... توجیه کنند.



  • کلمات کلیدی : دستورالعمل آشوبگری
  • نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    سایت مشارکت 47 نفر را کشت و زنده کرد!

    شنبه 88 شهریور 21 ساعت 1:41 صبح
    مشارکت

    سایت مشارکت 47 نفر را کشت و زنده کرد!


    سایت رسمی حزب مشارکت در پی انتقادهای مستند از این سایت نسبت به دروغ پراکنی درباره تعداد کشتگان آشوب های پس از انتخابات، به اقدامی قابل تامل دست زد و 47 نفر از 72 نام اعلام شده را کم کرد!

    سایت نوروز که پیش از این مدعی شده بود 72 نفر در حوادث مذکور کشته شده اند، در پی افشاگری رسانه ها مبنی بر اینکه برخی اسامی اعلام شده در قید حیات به سر می برند، دستپاچه شد و ادعا کرد «فقط 25 نفر کشته شده قطعی اند و دیگر اسامی قابل بررسی و تحقیق هستند»(!)

    همچنین در پی ادعای این سایت مبنی بر کشته شدن فردی به نام احمد نجاتی کارگر که بلافاصله با انتشار مطلبی طنز از سوی نامبرده تکذیب شد، سایت نوروز توضیح جالبی به این شرح منتشر کرد: «یکی از اسامی منتشره توسط سایت احمدنجاتی کارگر بود. اواسط مردادماه خانمی به... .مراجعه و مدعی می شود فرزندش در حوادث پس از انتخابات به شهادت رسیده است، پس از تحقیقات...، معلوم می شود جوانی با این مشخصات در یکی از بیمارستانهای تهران بدلیل اصابت گلوله بستری بوده است و سپس در حالی که وضعیت جسمی وی وخیم بوده، توسط نهادهای امنیتی از بیمارستان منتقل شده است. سپس با حضور در منزل فرد یاد شده با اعلامیه فوت وی روبرو می شوند و خبر را تائید شده می پندارند».

    برخلاف فرار به جلو و دروغ پردازی تازه نوروز، احمد کارگرنجاتی در وبلاگ خود نوشته بود: چند دقیقه حرف از دفن مخفیانه اجساد می زدن و من باور نمی کردم! اما واقعاً این دفن مخفیانه رو به قدری استادانه انجام دادند که حتی خود من هم نفهمیدم کی دفن شدم(!) اصلاً اون قدر کارشون رو خوب بلدن که نفهمیدم کی کشته شدم(!)... مدتی بود به لطف دوستان سبزمون و با یک گلوله آمریکایی یا شاید هم انگلیسی راهی بیمارستان شده بودم. البته هنوز بهبودی کامل حاصل نشده است.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    هدف پروژههای «ستاد دروغ» چیست؟

    شنبه 88 شهریور 21 ساعت 1:36 صبح

    رئیس ستاد دروغهدف پروژه‌های «ستاد دروغ» چیست؟

    پروژه شهیدسازی با تکذیب تعدادی از افراد لیست اعلام شده از سوی آشوب‌طلبان روبه‌رو شده است.

    حکایت مشهور «میرزا و شاگردان مکتب‌خانه» را حتماً شنیده ‌اید که شاگردان بازیگوش و فراری از مکتب و درس روزی تصمیم گرفتند به هر قیمتی که شده درس و مکتب را برای چند روز هم که شده تعطیل کرده و پی هوی و هوس خود بروند. میرزا به مکتب آمد. یکی از شاگردان با تعجب پرسید: «استاد! حالتان خوب نیست،‌نه؟». میرزا پاسخ داد: «حالم خوب است». شاگرد دیگری همین پرسش را از میرزا پرسید. یکایک شاگردان آنقدر این دروغ را به میرزا تلقین کردند که خود او هم باورش شد که بیمار و ناخوش احوال است!
    این روزها با گذشت سه ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان که از همان روز شمارش آرا با طرح و انتشار دروغ بزرگی به نام «تقلب در انتخابات» در برابر خواست و انتخاب مردم ایران به ویژه قشر مستضعف کماکان تاکتیک‌های خود را دنبال کرده و به پشتوانه بوق‌های تبلیغاتی بیگانه به اجرا در می‌آورند.

    ادامه مطلب...

    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    مهدی هاشمی از سران آشوبگر

    شام آقازاده آشوبگر در خیابان «کینگ ادواردز»

     
    حامی اصلی سازمان آشوب پس از انتخابات و اسپانسر مالی «لژلندن» جلسه ویژه ای را در یک رستوران واقع در خیابان «کینگ ادواردز» لندن برقرار کرد.

     

    یک منبع آگاه در گفت و گو با «جوان آنلاین» گفت: «مهدی هاشمی» فرزند آقای هاشمی رفسنجانی که در جریان اغتشاشات اخیر حمایت مالی آشوب گران را برعهده داشت اخیرا" در لندن با برخی عناصر خارجی که تعداد آنها 4 تا 5 نفر بوده در رستوران«کاریزما» دیدار و گفتگو کرده است.


    رستوران «کاریزما» از رستوران های مجلل و ویژه در خیابان «کینگ ادواردز» لندن می باشد که پایه رزرو هر میز آن 1500 پوند می باشد.


    گفته می شود یکی از ویژگی های این رستوران محدودیت پذیرایی بوده وتنها افراد خاصی را سرویس می دهد به شکلی که امکان حضور بیش از 40 میهمان دراین رستوران امکان پذیرنیست. این ویژگی باعث می شود که این رستوران به مکان مناسبی جهت رایزنی های پنهان تبدیل شود.


    گفتنی است«مهدی هاشمی» که درجریان دهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری حمایت مالی گسترده ای را از میرحسین موسوی بعمل آورده بود در آشوب های پس از انتخابات نیز نقش مدیریتی داشت. گرچه گفته شده که وی بنا به دلایل ماموریتی درلندن حضوردارد اما به درازا کشیده شدن این سفر تردیدهای جدی در خصوص ماهیت سفر وی به انگلیس ایجاد کرده است.
    گزارش ها بیانگر آن است که سفر «مهدی هاشمی» درراستای تکمیل «لژلندن» بوده و قرار است پشتیبانی حلقه های دیگر این لژ شامل«مدیریتی»،«تئوریک»، «وصل» و «رسانه ای» را دنبال نماید.


    برخی کارشناسان سیاسی بر این باورند که شکل گیری «لژ لندن» نشان دهنده گسسته شدن آخرین حلقه های وصل بخشی از جریان دوم خرداد با نظام بوده وارتباط گیری با برخی کشورهای غربی برای تغیبراتی که ازآن به «تغییرات بنیادی برای دمکراسی» تعبیر می کنند ،هدف عمده این لژ و عناصر وابسته به آن خواهد بود.

     



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    احتمال آغاز برخورد قانونی با سران اغتشاش

    جمعه 88 شهریور 20 ساعت 3:57 صبح

    با انتقادصریح آیت‌الله لاریجانی از تمسک به ادعای تقلب مطرح شد؛

    سران آشوباحتمال آغاز برخورد قانونی با سران اغتشاش

    رئیس قوه قضاییه نسبت به افرادی که قصد دارند با مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات قانون‌گریزی کنند، واکنش نشان داد.

    آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه که کمتر از یک ماه از معارفه او ‌گذشته، روزگذشته طی سخنانی در جمع مسئولان علی دستگاه قضائی صریح‌تر از گذشته دیدگاه‌ها و روش کار خود را تشریح کرد.


    وی منشاء اتفاقات پس از انتخابات را شکسته شدن قبح قانون‌شکنی دانست و تصریح کرد: "در جریان حوادث بعد از انتخابات با ادعای واهی تقلب در انتخابات عده‌ای تلاش کردند از مدار قانون بگریزند."


    این سخنان در حالی مطرح شد که میرحسین موسوی و مهدی کروبی پس از شکست در انتخابات 22 خرداد، به "بهانه تقلب" قانون اساسی را نقض و هواداران خود را به خیابان کشاندند.
    در این راستا آنها سعی کردند با خطاب قرار دادن قاضی‌القضات کشور، و با تمسک به حواشی "ظلم بزرگ"، از ظلم به برخی عوامل اغتشاش خیابانی در بازداشت‌گاه‌ها ابراز نگرانی کنند و با پررنگ کردن حاشیه ها، برای خود مصونیت ایجاد نمایند؛ پیش از این رهبر معظم انقلاب نسیت به این رویکرد واکنش نشان داده بودند.


    "یک عده‏اى آنچه را که بعد از انتخابات اتفاق افتاد، آن ظلمى که به مردم شد، آن ظلمى که به نظام اسلامى شد، آن هتکى که از آبروى نظام در مقابل ملتها به وسیله‏ى بعضى انجام گرفت، اینها همه را ندیده میگیرند، فرضاً مسئله‏ى فلان حادثه را، زندان کهریزک را، یا قضیه‏ى کوى را قضیه‏ى اصلى دوران بعد از انتخابات تا امروز قلمداد می‌کنند."


    به نظر می‌رسد در رویکرد جدید رئیس قوه قضاییه انتظارات برای برخورد با سران اصلی آشوب‌ها محقق شود؛ "متخلفان نباید خود را از چشم ناظران دور ببینند و دستگاه قضایی هم بایستی پیراسته از هر نوع قانونگریزی با متخلفان برخورد قانونی کند."


    تاکید بر قانون‌گرایی نکته‌ای بود که در سخنان امروز لاریجانی بر آن تاکید شد: "دستگاه قضائی برای تقویت بعد نظارتی خود موظف است قانون مداری را سرلوحه و وجهه عمل خود قرار دهد و توصیه به تمام مسئولان قضائی رعایت قانون و عمل به آن است."
    در همین راستا رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: "در مقام برخورد با آشوب‌ها تخلفاتی روی داد و بعضی تخلفات در بازداشتگاه‌ها به حیثیت نظام لطمه وارد کرد که این موارد با دقت و جدیت در دستگاه قضائی در حال رسیدگی می‌باشد."


    پیش از این آیت‌الله لاریجانی در مراسم معارفه خود نیز دیدگاه‌هایش را در این خصوص مطرح کرده بود، او در آن مراسم اظهار داشت: "هیچ کس نباید جرأت کند و به خود حق بدهد که بر خلاف قانون حکم کند و حقوق شهروندان را ضایع کرده و آرامش و امنیت آنان را سلب کند. چنین کسانی باید بدانند که دیر یا زود به محکمه عدل فراخوانده می‌شوند و حق مظلومان از آنان ستانده می‌شود."


    کارشناسان بر این باورند که باتوجه به رویکرد جدیدی که در دستگاه قضایی حاکم شده است و نیز با توجه به انتظارات مردمی محاکمه سران اصلی آشوب‌های پس از انتخابات دور نیست، چه آنکه دادستان جدید تهران نیز خبر آن را داده بود.

     



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    کروبی؛ از« شهرام» تا «تله کام»

    جمعه 88 شهریور 20 ساعت 3:50 صبح
    کروبی منافق

    کروبی؛ از« شهرام» تا «تله کام»

    برخوردقانونی باپسر مهدی کروبی به دلیل فعالیت سوء اقتصادی اگر به صورت درست پیش برود،شاه کلید باب جدیدی خواهدشد.

      برخورد قانونی با پسر مهدی کروبی به دلیل فعالیت سوء اقتصادی و مسائل مرتبط با شرکت پرشین تله کام اگر به صورت درست پیش رفته و گرفتار تعارفات و مصلحت سنجی های رایج نشود ، شاه کلید باب جدیدی است که می تواند به افزایش اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی کمک شایانی کند.

    ارزیابی تصمیمات سیاسی مردم خصوصا" در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری به خوبی نشان می دهد که «مبارزه با فساد اقتصادی» یکی از مطالبات جدی مردم است و ملت از مسئولان خود انتظار برخورد جدی با این مقوله آزار دهنده را دارند. کمااینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیر در دهه اخیر ، با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اقتصادی یکی از ارکان اصلی اصلاحات واقعی است ، بارها ضرورت تحقق این مبارزه را به مسئولان کشور یادآور شده اند.

    البته باید اذعان داشت که مقوله مبارزه با فساد اقتصادی بسیار پیچیده و حساس است و ظرافت های خاص خود را می طلبد. یکی از پیچیدگی های این مبارزه ، اتصال کانون های فساد اقتصادی با برخی مراکز و محافل سیاسی و منسوبین به برخی چهره های مشهور سیاسی است که به مثابه حاشیه امن مفسدان عمل می کنند.

    یکی از شگردهای اصلی مفسدان اقتصادی برای بالا بردن هزینه برخورد با خود ، وصل شدن و یا احیانا" آلوده کردن شخصیت های سیاسی و یا منتسبین به آن هاست. متاسفانه طی سال های حاکمیت دوم خرداد این روند شدت زیادی گرفت و به دلیل استیلای روحیه اباحه گری بر جریان حاکم ، کانون های فساد توانستند ارتباطات گسترده ای را با چهره های سیاسی و منسوبین آن ها برقرار نمایند.

    ماجرای شهرام جزایری یکی از نمونه های عینی این روند مخرب بود که افشای آن موج سنگینی در کشور ایجاد کرد. متاسفانه مسئولان وقت قوه قضائیه بنا به دلایل متعدد خصوصا" تعارفات سیاسی برخورد قاطعی با پرونده «شهرام گیت» نداشتند و چهره های شاخصی چون مهدی کروبی که گفته می شد حدود 300 میلیون تومان از شهرام جزایری پول گرفته است ، با برخورد قانونی مواجه نشد. اگرچه گفته می شود شخص آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس وقت قوه قضائیه در یک جلسه محدود ، عملکرد کروبی در گرفتن 300 میلیون از یک مفسد اقتصادی را تقبیح نموده به گونه ای که موجب واکنش عصبی کروبی و به هم خوردن تعادل وی شده است ؛ با این وجود اقدام قانونی مشخصی برای پیگیری این موضوع بعمل نیامد و آقای کروبی در جریان رقابت های انتخابات دهم ریاست جمهوری در جریان مناظره با احمدی نژاد مقابل دیدگان میلیون ها ایرانی گرفتن پول از شهرام جزایری را تایید کرد بدون آن که هراسی از تبعات قانونی آن داشته باشد.

    البته این ماجرا محدود به آقای کروبی نیست. برخی دیگر از چهره های سیاسی مشهور و فرزندان آن ها گرفتار چنین وضعیتی هستند. فرزندان برخی چهره های برجسته ، به فعالیت های سوء اقتصادی و دلالی های کلان و رانت خواری های خیره کننده ، شهره شهرند و بدن بستان های فاسد مالی آن ها حتی با عناصر بیگانه و خارجی شهرت جهانی یافته است ؛ اما به رغم ضربه ای که عدم برخورد قضایی با آن ها به اعتماد عمومی می زند ، تا به امروز شاهد برخورد مستمر و قاطعی با این افراد نبوده ایم.

    آنچه از فحوای بیانات رئیس جدید قوه قضائیه آیت الله صادق آملی بر می آید این است که برخورد با فساد و مفسدان اقتصادی یکی از محورهای اصلی برنامه های ایشان در قوه قضائیه است. به طور طبیعی این برخود باید از عناصر اصلی و به قول معروف دانه درشت ها آغاز شود تا مردم به قاطعیت دستگاه قضا و نیز استمرار این روند اعتماد کنند. هیالبته باید بر این نکته تاکید کرد که برخورد با این پدیده مخرب و عناصر آن می بایست بدور از شائبه های تبلیغاتی و مستند به اسناد و شواهد محکمه پسند باشد.در این صورت می توان امیدوار بود که غده چرکینی که سالیان متمادی است موجب نارضایتی مردم و رهبری شده است از بیخ و بن کنده شود. انشاء الله.

     



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    کروبی منافق

    توی این هیر و ویر کروبی باید زیر ابروی منافقین را هم بگیرد!


    عضو متواری گروهک منافقین مجدداً از کروبی خواست از منتظری عذرخواهی کند و پا جای پای او بگذارد. ایرج مصداقی در گفت وگو با یک نشریه ضدانقلاب که در خارج از کشور منتشر می شود، درباره دلیل نامه نگاری های اخیرش به کروبی اظهار داشت: یک دلیل همان نقطه مثبتی بود که من از آقای کروبی دیدم. در هفته های گذشته و دو ماه گذشته، ایشان در مقابل نظام و ولایت فقیه ایستاد و درست هم عمل کرد. این یک انگیزه اصلی است برای این که من به ایشان نامه بنویسم و مورد خطاب قرار دهم.

    وی درباره دلیل دیگر نامه نگاری های اخیرش به کروبی گفت: اینکه ایشان تا کجا خواهد ایستاد و پیش خواهد رفت آن را زمان مشخص خواهد کرد.

    من می خواهم مسیری را در مقابل ایشان باز کنم، چون تصور می کنم وقتی کروبی به نظام نه گفت و مقابل آن ایستاد، راهی جلوی او باز شد. اساساً چشم او باز شد(!) به همین خاطر هم در نامه ام نوشته ام که در اولین گام ایشان باید از آیت الله منتظری عذرخواهی کند. او حتی در زمینه سازی برای برکناری آقای منتظری مشارکت داشته است. اما روی دیگر سکه این است که آقای کروبی در یک نقطه جلوی ولایت فقیه ایستاده و من امیدوارم ایشان جا پای آقای منتظری بگذارد.

    این عنصر منافق فراری توضیح نداد که اگر راست می گوید چرا خودش در کشور نماند تا با نظام معارضه کند و برخی عناصر ساده لوح را به شیوه منافقین تحریک به رویارویی با جمهوری اسلامی می کند.

    گروهک تروریستی منافقین با وجود نفوذ در ارکان نظام- حتی دفتر و اطلاعات نخست وزیری و دفتر رئیس جمهور وقت (بنی صدر)- در دو مقطع ورود به فاز مسلحانه و عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) ضربات مهلکی از جمهوری اسلامی دریافت کردند و اکنون با استفاده از برخی عناصر بازی خورده یا دارای عقده های ناگشوده، سعی می کنند انتقام آن ضربات مهلک را از نظام اسلامی بگیرند. در این میان وضع کروبی عبرت آموزتر از همه است که همزمان با تنگی قافیه ادعاهای دروغی که علیه نظام مطرح کرده و برای جور کردن قافیه تقلا می کند، کسانی هم پیدا شده اند که با سماجت از وی می خواهند حالا که از جمهوری اسلامی برگشته، از آنها هم عذرخواهی کند.



    نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    11سال خیال و بالاخره... توهم!
    ترک عادت موجب مرض است
    رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
    خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
    هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
    تکرار لطیفه های 3 کله پوک
    قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
    [عناوین آرشیوشده]


    kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری