سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری جنگ احزاب

یک لطیفه از سخنگوی حزب کارگزاران

دوشنبه 88 شهریور 23 ساعت 1:39 صبح
کارگزاران بمب قدرت و ثروت

یک لطیفه از سخنگوی حزب کارگزاران


سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: «کاهش شکاف دولت-ملت، حفظ هویت اصلی و مردمی بودن نظام و حفظ جمهوریت و اسلامیت آن از اولویت های اصلی حزب کارگزاران سازندگی است.»

حسین مرعشی در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: حزب کارگزاران سازندگی متناسب با شرایط فعلی تلاش خود را خواهد کرد که به دو موضوع اصلی کشور بپردازد. یعنی حفظ هویت اصلی و مردمی بودن نظام و حفظ ارزش هایی که انقلاب بر آن ها استوار است و نیز حفظ هویت جمهوریت و اسلامیت آن. اولویت دیگر حزب کارگزاران سازندگی تلاش برای پیدا کردن راهکارهای کاستن شکاف دولت-ملت است. ما فکر می کنیم اگر امروز در مصدر کار نبودن پاره ای از اشخاص در بخش های مختلف بتواند به کاهش این شکاف بیانجامد، باید جای خود را به افرادی که مورد وثوق ملت هستند، بدهند.

ادعای تلاش برای کاهش شکاف دولت-ملت و حفظ هویت مردمی و اسلامی نظام در حالی از سوی سخنگوی کارگزاران سازندگی مطرح می شود که برخی اعضا و وابستگان این حزب، به خاطر رفتارهای ضدقانونی، اشرافی گری و لاابالی گری، خود از سرخط های جریان ایجاد شکاف میان مردم و دولت به شمار می آیند. کارگزاران همچنین از جمله حلقه هایی هستند که کوشیدند قدرت را انحصاری و نقش مردم در انتخابات را کمرنگ سازند و از سوی دیگر لیبرالیسم و اباحی گری را جایگزین تقیدات و موازین اسلامی کنند.

چند سال پیش محمد عطریانفر عضو مرکزیت کارگزاران، این حزب را پیش از جریان های چپ، بنیانگذار اصلاح طلبی خوانده بود. روزنامه دولتی ایران هم در روزگار حاکمیت کارگزاران بر این روزنامه (سال78) طی گزارشی، کارگزاران را سردمداران اصلاح طلبی در ایران معرفی کرده و در توضیح این ادعا تصریح کرده بود که «سیاست های اقتصادی کارگزاران به تجمل و شکاف طبقاتی دامن زد و تورم وضعیتی تازنده به خود گرفت و فضای نارضایتی ایجاد شده، باعث شکافی شد که زمینه را برای روی کار آمدن نیروهای تحول خواه (اصلاح طلب) فراهم کرد».

گفتنی است در جریان انتخابات اخیر نیز برخی اعضا و وابستگان کارگزاران با سرخوردگی ناشی از شکست فاحش انتخاباتی، اقدام به شایعه سازی و شایعه پراکنی با هدف بی اعتماد کردن مردم به نظام کردند و در برخی اغتشاشات نقش فعالی ایفا می کردند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

توصیه رادیو اسرائیل به اصلاح طلبان

دوشنبه 88 شهریور 23 ساعت 1:34 صبح
رادیو رژیم صهیونیستی

توصیه رادیو اسرائیل به اصلاح طلبان


سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس، شعار تظاهرات را اعلام کرد. سایت همدمی نوشت: مردم ایران جمعه آینده در روز جهانی قدس فریاد خواهند زد نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!

همزمان علیرضا نوری زاده جاسوس نشاندار موساد در گفت وگو با رادیو آمریکا خواستار اخلال در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و گفت: روز قدس همواره برای مقابله با اسرائیل بوده اما می توان آن را به مبارزه علیه رژیم بدل کرد.

گفته می شود گروهک منافقین و نهضت آزادی به همراه شماری از افراطیون مدعی حمایت از کروبی و موسوی برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی و کمرنگ کردن اعتراضات جهانی علیه اشغالگران فلسطین، هماهنگی هایی را انجام داده اند تا با وجود انگشت شمار طرفداران خود با استفاده از پروپا گاندای رسانه ای غرب، در انسجام و اتحاد ملت ایران و شعار مرگ بر اسرائیل خدشه وارد کنند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

نظام و پارادوکس رفتاری اصحاب فتنه

دوشنبه 88 شهریور 23 ساعت 12:57 صبح

اصحاب جمل

نظام و پارادوکس رفتاری اصحاب فتنه


پیمان زمانی :«آیا نظام‌های سیاسی این حق را دارند که در برابر هجمه‌ فیزیکی و روانی از موجودیت خود دفاع کنند؟».

 

هرچند پاسخ این پرسش کمابیش روشن است اما لازم است در حد متعارف و مصداق گونه بدان پرداخته شود. رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه – بیستم شهریورماه – اظهاراتی داشتند که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اظهارات ایشان که بر مبنای تشریح سیره عملی امام علی(ع) در حکومت و اندیشه سیاسی آن حضرت بیان شد یک «اتمام حجت سیاسی» با آن دسته از نخبگان سیاسی و گروه‌هایی بود که برای پیشبرد اهدافشان از تاکتیک‌ها و شگردهای غیرقانونی و غیراخلاقی استفاده می‌کنند و جامعه را به سمت ناآرامی و آشوب هدایت می‌کنند تا شاید بتوانند در گرد و خاک آشوب‌، منصبی و مسندی به دست آورند. بی‌شک، صحبت‌های آکنده از جدیت و قاطعیت مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با شمشیرکشان به روی نظام و امنیت مردم با مروری بر تاریخ شکل‌گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی قابل فهم است. آیا نظامی که با هدف استقرار عدالت و استحکام بنیان‌های اخلاق و دیانت با شکنجه و شهید شدن بسیاری از مدافعانش و تبعید 15 ساله رهبرش شکل گرفته و منافع کشورهای زیاده‌خواه و بهره‌کش را با خطر جدی مواجه کرده است و از این‌رو دشمنان بسیار دارد، باید تسلیم فشارها و تهدیدهای دشمن و عوامل داخلی‌اش شود؟
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سردار حاج علی فضلی

ناگفته های جدید از فتنه های پس از انتخابات (قسمت دوم)

سردار علی فضلی طی یک سخنرانی به بیان ناگفته هایی از فتنه های پس از انتخابات ریاست جهوری پرداخت.

اصل فتنه چیزی کمتر از حذف رهبری نبود

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان این که اصل فتنه و اصل براندازی نرمی که چند سال برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند، چیزی کمتر از حذف رهبری نبود، تصریح کرد: هدف حداقلی آنها کاهش اختیارات رهبری بود، آنها برای این حرکت زیرکانه خودشان، با شعارهایی وارد شدند که در آینده نزدیک و با روشنگری که برای مردم عزیزمان صورت خواهد گرفت، مصادیق آنها را بیان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکشنبه پس از انتخابات هم همان حوادث پیگیری شد و روز دوشنبه با فراخوانی که زده شد، بنا داشتند از نجابت مردم ما سوءاستفاده بکنند و به بهانه 13 میلیونی که به آقای موسوی رأی داده‌اند، آنها را به خیابان‌ها بکشند، اما مردم نجیب و بصیر ما مراقبت کردند. گروهی آمد که رأی ما چه شده است؟ ولی گروه دیگری اساساً با سازماندهی و همراهمی قبلی آمده بود. تظاهرات غیرقانونی را در حدفاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب انجام دادند و سخنرانی آقای موسوی در میان جمعیت و هدایت جمعیت به سمت میدان آزادی و در خیابان آزادی هم آرام آرام به خشونت کشیده شد. اسناد و مدارکی داریم که گروهی به اراذل و اوباش پول داده بودند که چاقو بکشند، قمه بکشند، رعب و وحشت ایجاد کنند و عاقبت آن کردند که در باطن و اراده آنها بود.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

سردار حاج علی فضلی

ناگفته های جدید از فتنه های پس از انتخابات (قسمت اول)

سردار علی فضلی طی یک سخنرانی به بیان ناگفته هایی از فتنه های پس از انتخابات ریاست جهوری پرداخت.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران جمعه شب در یادواره 124 شهید شهر اشتهارد،با بیان این که حادثه بزرگ و بی بدیلی در دهه چهارم انقلاب رخ داد، تصریح کرد: حادثه‌ای که شبیه آن را جز در دوران مقدس دفاع سراغ نداریم. حتی حادثه تیر 78 هم ابعادش کوچک‌تر از این حادثه بود. وقتی به دنبال واژگان می‌گردیم، در میان نیروهای نظامی واژگانی مصطلح است که به آن اقدام علیه امنیت، اغتشاش و آشوب گفته می‌شود. اما در دو حادثه فراتر از این را از زبان نائب امام زمان شنیدم. یکی حادثه‌ای که در سال 73 در قزوین به علت بی‌تدبیری برخی مسئولین رخ داد که مولای ما فرمودند فتنه‌ای در آنجا رخ داده است، دیگری همین حادثه اخیری است که یک براندازی نرم فرهنگی در دستور کار یک دهه اخیر مستکبرین بوده است.

فضلی با اشاره به این که پیاده شدن انقلاب مخملی و انقلاب رنگی در کشورها از لحاظ نتیجه سه‌گانه بوده است، گفت: برخی کشورها در این زمینه به پیروزیهایی رسیده بودند، از جمله اوکراین و گرجستان. در 4 یا 5 کشور هم با شکست مواجه شده بودند از جمله ایران اسلامی و بالاخره در 8 یا 9 کشور هم مصالحه‌ای با قدرت‌ها صورت گرفت و موضوع به پایان رسید.

وی ادامه داد: اما در این حادثه که حداقل 3 یا 4 سال برای آن کارهای ساختاری و جلسات نهان و آشکاری تشکیل شده است، می‌شود الگوی براندازی بنیاد سورس که بنیانگذار براندازی نرم و فرهنگی در دنیاست را پیگیری کرد. آنها آمدند در کشور ما رخنه کردند، عناصری از جبهه اصلاحات را با خودشان همراه کردند و پس از آن بود که گروه‌ها و سازمان‌هایی را خواسته یا ناخواسته با خود همراه کردند. این عملیات به گونه‌ای است که تنها در مقاطع انتخابات، این رفتار انقلاب گونه تنها با بهانه انتخاباتی قابل اجراست که در کشور ما این فرآیند بنا شد که در انتخابات دهم ریاست جمهوری اجرایی شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

احتمال برخورد قضایی با کروبی قوت گرفت

یکشنبه 88 شهریور 22 ساعت 2:53 صبح
کروبی در تار خود گرفتار شد!

مدارک کروبی جعلی اعلام شد

احتمال برخورد قضایی با کروبی قوت گرفت

 

به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، اعضای هیئت سه نفره قضایی رسیدگی به حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات نتیجه بررسی‌های خود و دیدار با کروبی را به آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضاییه ارائه کرد.

مطابق گزارش ارائه شده هیئت سه نفره قضایی به این جمع‌بندی رسیده است که نه تنها هیچ‌گونه مدرکی دال بر تجاوز جنسی به افراد مورد ادعای کروبی وجود نداشته و ادعاهای مطرح شده بدون مستند و عاری از حقیقت است بلکه ادعاها و مدارک ارائه شده کاملاً ساختگی و برای انحراف افکار عمومی تنظیم شده است.

اعضاء هیئت سه نفره قضایی پس از بررسی اظهارات کروبی و بررسی مدارک وی نتیجه جلسات خود را به همراه 2 پیشنهاد به آیت الله لاریجانی ارائه کرد که رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت سه نفره با پیشنهادات ارائه شده موافقت کرد.

براساس پیشنهادات هیئت سه نفره مناسب است نتیجه گزارش این هیئت از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

هیئت سه نفره همچنین پیشنهاد کرده است که گزارش به مرجع صالحه قضایی ارسال تا با مباشرین و معاونین و با کسانی که در ادامه اقدامات ضد امنیتی علیه نظام پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و در راستای ادامه همان خط و جریان با نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا علاوه بر تشویش اذهان عمومی به حیثیت و اعتبار نظام و بعضی از نهادهای نظام و همچنین موجب هتک حیثیت و حرمت بعضی از مردم شده‌اند برخورد عادلانه و قاطع صورت گیرد.

 



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

حنا مخملباف و شیرین نشاط

وقتی دختر فرمانده گارد جاویدان شال و کلاه سبز می کند

ژنرال های ناتوی فرهنگی، ترویج برخی عناصر ضدانقلاب را به خاطر بازیگری و نقش آفرینی آنها در پروژه اغتشاش و آشوب با جدیت بیشتر در دستور کار قرار داده اند.

در این زمینه، شیرین نشاط و حنا مخملباف به خاطر خوش خدمتی های اخیر، برخی جوایز حاشیه ای جشنواره سینمایی ونیز را دریافت کردند. پیش از این کسانی چون محسن مخملباف، مرجان ساتراپی، قبادی و... به خاطر هماهنگی با ناتوی فرهنگی غرب توانسته بودند به جوایز مشابهی دست پیدا کنند. در جشنواره ونیز، شیرین نشاط جایزه شیربچه طلایی را به خاطر فیلم زنان بدون مردان دریافت کرد و حنا مخملباف هم به خاطر فیلم روزهای سبز، تندیس شجاعت دریافت کرد.

گفتنی است شیرین نشاط دختر فراری تیمسار سرلشکر علی نشاط فرمانده گارد جاویدان شاه است که پس از انقلاب دستگیر و اعدام شد. این عنصر سلطنت طلب که کینه دیرینه ای از انقلاب اسلامی دارد، هم اکنون ادعا می کند که جمهوری خواه شده است. وی از جمله دعوت کنندگان به تجمع چند هفته در نیویورک به بهانه حمایت از جنبش سبز بود. شیرین نشاط و حنا مخملباف در ازای دریافت جایزه شال و مچ بند سبز به خود بسته و نطق های سیاسی در دفاع از براندازی در ایران ارائه کردند.

تشکیلات ناتوی فرهنگی که شبکه ای هنری و سینمایی در ایران راه اندازی کرده، در جریان جنگ نرم از عناصر ضدانقلاب در پوشش های فرهنگی و هنری بهره می جوید تا وابستگی حرکت براندازی، به دشمنان ملت ایران کمتر آشکار شود.

حنا مخملباف طی مصاحبه ای به بهانه دریافت جایزه ادعا کرده «70میلیون ایرانی به زور تفنگ متوقف شده اند.» این گزافه گویی در حالی است که 40 میلیون ایرانی رشید با اعتماد به نظام خود، پای صندوق های رای حاضر شده و 40 میلیون رای را در صندوق اعتبار جمهوری اسلامی ریختند.



نوشته شده توسط : ایمان ایراندوست | نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11سال خیال و بالاخره... توهم!
ترک عادت موجب مرض است
رقیب ناکام آرای باطله برای رهبری امام عیب جویی می کند
خودتان یه کاریش بکنید موسوی و کروبی خجالت می کشند از آتش بپرند!
هواپیمای قرقیز قرار بود ریگی را به ملاقات هالبروک ببرد
تکرار لطیفه های 3 کله پوک
قدردانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
[عناوین آرشیوشده]


kheirie velayat عدالت خواهی لب انتظار ما از دانشجویان است.   مقام معظم رهبری